Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Vragen die vrouwen stellen...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 17:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ghehehe

Quote:
Zij vraagt: ‘Wat ben je stil, waar denk je aan?’
Jij zegt niet: ‘Niks.’
Jij zegt ook niet: ‘De wedstrijd van gisteren. Als Suarez godverdomme niet in zijn eigen strafschopgebied gaat lopen pingelen alsof-ie Epi Drost is maar gewoon die bal het stadion uitramt, winnen we met 2-1.’
En jij zegt zeer zeker niet: ‘De nieuwe stagiaire op onze afdeling.’
Jij zegt wel: ‘O, sorry schatje, ik moest ineens weer denken aan die keer dat ik je voor het eerst zag. En dat ik meteen wist dat je de vrouw van mijn dromen was.’ Korte pauze. Glimlach. ‘En nog steeds bent.’

Zij vraagt: ‘Zie ik er dik uit in deze jurk?’
Jij zegt niet: ‘Gaat wel.’
Jij zegt ook niet: ‘Vergeleken met wat?’
Jij zegt wel: ‘Nee. Maar als ik je zo zie in die jurk, krijg ik wel zin om hem uit te trekken en jou hier ter plekke stevig....’

Zij vraagt: ‘Vind je dat ik mijn haar zo moet dragen, of vind je het leuker zoals ik het gisteren had?’
Jij zegt niet: ‘Ik vind het allebei wel leuk.’
Jij zegt ook niet: ‘Hoe had je het gisteren dan?’
Jij zegt wel: ‘Als je het los draagt, heb je iets weg van Brigitte Bardot in Et Dieu... créa la femme, een beetje Française-achtig. Maar zo opgestoken heb je ook wel iets strengs, op een spannende manier.’

Zij vraagt: ‘Houd je nog van me?’
Jij zegt niet: ‘Gaat wel.’
Jij zegt ook niet: ‘Doet dat ertoe?’
Jij zegt wel: ‘Schatje, ik houd vandaag nog veel méér van je dan gisteren. En morgen houd ik nog meer van je dan ik vandaag al doe.’ Geef daarna een zoen.

Zij vraagt: ‘Vind je haar eigenlijk een mooie vrouw?’
Jij zegt niet: ‘Defi nieer ‘mooi’.’
Jij zegt ook niet: ‘Ja, maar jij hebt een beter karakter.’
Jij zegt wel: ‘Wie? O, die.’ Bestuderend kijken, alsof het de eerste keer is dat je naar deze vrouw kijkt. Vervolgens: ‘Ik kan me voorstellen dat sommige mannen daar op vallen, maar ik houd niet zo van dat ordinaire.’

(Gejat van http://esquire.nl/lifestyle/article.aspx?aid=70)

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur