Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » GTA IV: wat is het toch een vet spel
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://nl.youtube.com/watch?v=e6fvu-FRiGU

Eigenlijk op youtube zelf kijken en dan 'high quality' togglen. De missies zijn allemaal zo-zo maar het vrij rond cruisen, vliegen en stunten is toch nog steeds wat GTA zo vet maakt.

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 21:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

AAAAaahh....ik wil t niet weten Boos Ik baal er zo hard van dat ie alleen op consoles uit is.....Ik heb die filmpjes ook zitten kijken en het ziet er zoooo vet uit!
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gespeeld op xbox360. Maar jongens, kom op, het is zo ge-hyped. Het ziet er wat beter uit, maar dan heb je het ook gehad.

Net zoals benzine 100 euro duurder maken en je koopt het nog...ga nou toch eens eindelijk dingen met elkaar vergelijken ook al hebben ze volgens jullie niks met elkaar te maken.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 01:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeroen. Hou je bek es met je fucking console Boos

Ik heb het gespeeld en vond het te vet.. Ik wacht alleen elke dag op het nieuws dat het ook voor de PC uitkomt Smiley

Tot die tijd kan ik gelukkig soms mijn honger stillen bij iemand hier in Amsterdam. Zondag mag ik weer...! Yes? Great!!!

(Kan wel eens vragen of je ook een keer mag komen Geert Knipoog)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 09:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb hem op de playstation 3. Wat een koningsspel! Topvermaak! Het heeft me zelfs Devil May Cry tijdelijk aan de kant weten te leggen.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
ga nou toch eens eindelijk dingen met elkaar vergelijken ook al hebben ze volgens jullie niks met elkaar te maken.

Wat bedoel je hiermee?
Ik vond gta san andreas een van de vetste games die ik ooit gespeeld heb. gta4 lijkt alles te hebben wat ik vet vond aan san andreas maar dan meer, snappik dat ik het spel graag wil spelen!
Site Admin

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 09:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Jeroen. Hou je bek es met je fucking console Boos

Hey, ik kan hem ook alleen maar spelen bij mn ouders thuis, mn broertje is degene met een ps3 Monddicht

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur