Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » [Voetbal] Onbegrijpelijke dingen
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 09:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dingen wat ik de laatste tijd in de media heb gelezen over de voetbalweredl wat ik écht niet kan begrijpen:

- De trainer van Chelsea die ontslagen wordt terwijl hij vice-clubkampioen van Europa geworden is [op één penalty!!], in de sterkste competitie van Europa tot de laatste speelronde mee heeft gedaan om het kampioenschap.

- De trainer van Internazionale die ontslagen wordt terwijl hij al een aantal seizoenen achter elkaar de Scudetto gewonnen heeft.

- Cristiano Ronaldo die waarschijnlijk naar Real Madrid gaat vertrekken na deze zomer, terwijl hij bij Manchester United al bij de beste club van Europa speelt en waarschijnlijk straks van de wereld. Je zou zeggen dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is of dat hij het om het geld doet, maar persoonlijk zou ik liever bij eerder genoemde beste club van Europa blijven waar ik zeker weet dat ik de sterren van de hemel speel en om het geld hoeft het ook niet, omdat hij vast wel bij Man. United al enorm veel verdient en een verbetering op zijn inkomen écht niet nodig heeft.

- Ronaldinho die misschien voor een Engelse subtopper / middenmoter [Manchester City] gaat spelen, die echt niet slecht zijn, maar een speler van zijn kaliber hoort niet bij zo'n "klein" clubje te spelen! Nu wordt hij door Barça zo ongeveer uitgekotst, terwijl hij een seizoen of twee geleden de beste speler van de wereld was... zo slecht kan hij nu toch niet zijn geworden?

Samengevat: Hamer Hamer Hamer

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur