Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » [WK] De Interaddict Pool/ poule/ poel
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Al zou het wel kunnen, je moet 't wel een beetje overzichtelijk houden. Dat andere topic komt vanzelf op gang, het toernooi is pas 3 dagen bezig hè Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 06:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WK!,

Ow, wacht... ik moest in het HK topic zijn.

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Al zou het wel kunnen, je moet 't wel een beetje overzichtelijk houden. Dat andere topic komt vanzelf op gang, het toernooi is pas 3 dagen bezig hè Smiley

Naja, waar is de democratie gebleven? Zeg, gaan ze hier 'n beetje hun eigen winkeltje beginnen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 12:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hé, bakkes denk! Ik heb het hier voor het zeggen, jij niet Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou moet Australie alleen niet meer scoren, want zo heb ik m'n punten binnen Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Guus is wel zo'n verschrikkelijk goede trainer.

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 15:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Kut" Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vet, met z'n drieen op #1

en koller eruit.. misschien is dat wel nog voordelig voor nederland in de komende wedstrijden. Nu nedvet nog. Tongsmiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2006 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hé, ik wil hier niet de Togonees uithangen hoor, maar hebben we al afspraken gemaakt over de verdeling van de winstpremies? Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2006 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En al voor de 4e keer dit toernooi de uitslag van een wedstrijd goed voorspeld Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2006 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die rode kaart voor Togo heeft me weinig goeds opgeleverd. Evenals die terugspeelbal van Kuffour trouwens..
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2006 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yess!!! 2-2!! Dat had ik! Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2006 20:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ik ook!!!

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2006 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En de 1-0!!! Allah is me gunstig gestemd vandaag.

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2006 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een rampzalige dag voor mijn poule, maar twee punten... een vrije val van plaats 4 naar 9... als het 0-0 was gebleven, was het verschil met de rest van de poulers minder erg geweest...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2006 23:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja mijn ster is langzaam rijzende...

Maar die japie! Die blijft maar constant op eenzame hoogte...

En Koos Koos Koos toch... Zo slecht...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2006 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou Thijs, gefeliciteerd! Met mij gaat het nog immer bar slecht...

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2006 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danku danku Smiley. The heat is wel "on"!

Je weet wel dat je je voorspellingen kan wijzigen he?? Zo moeilijk is 't toch niet? Knipoog Tongsmiley
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2006 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hm, mijn ster is eindelijk reizende, jammer dat ik 2 belachelijke halve-finalisten heb (Servie en Tunesie) maar dat leek me toen wel een goed idee. Shocked

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2006 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoewel, niet te vroeg juichen natuurlijk. Maar in de algemele stand sta ik wel mooi 574ste van de 40.574 deelnemers Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2006 09:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, ik had niet echt een goeie dag.... Misschien dat vandaag meer brengt...?
Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2006 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

na een paar dramatische dagen zat ik gisteren en eergisteren weer prima. Ik was vooral blij dat zowel Togo-Zwitserland als Saudi-Arabië - Oekraïne volledig goed had voorspeld...
overigens heb ik ook inmiddels 4 wedstrijden volledig goed voorspeld. Daarentegen had ik ook 7 waar ik de plank echt falikant missloeg (met 0 punten dus)...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2006 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, die bonuspunten tellen wel errug zwaar mee... Maar goed om te zien dat mijn eega nu op 2 staat Knipoog

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2006 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs volgens mij als enige 2 semifinalisten goed. Hoe kom je er nou bij Duitsland zo ver te laten komen?! Wtf? Geen verstand van voetbal, dat merk ik wel Knipoog

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2006 22:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WAAAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAAAAA

0-0 goed voorspeld, en Italië in de Finale goed voorspeld.

50 punten,

na 3 weken in de degradatiezone

OP ÉÉN!!!!!! lachen lachen lachen

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2006 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jaja, dat wordt nog wat... Het zijn minimale verschillen nu zeg!

Trouwens, ik heb het toch wel verdomd goed voorspeld al zeg ik 't zelf.. Die keuze voor Duitsland was heel bewust. Ze waren goed, en hadden thuisvoordeel... Vandaar.
Sjoerd
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2006 00:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja ach, ik pak jullie de komende finales nog wel terug :wink:

Jammer dat ik een maand of twee geleden weer eens een verassende finale in moest vullen (vanwege de grote hoeveelheid deelnemers..), maar tot m'n eigen verbazing doe ik nog mee Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2006 10:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfff... Wat apart dat het na zo'n lange tijd nog steeds op minimale verschillen uitkomt zeg..

Tactisch spelen dan Smiley.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2006 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja jongens, zo lukt het jullie niet op 1 te komen natuurlijk, als je t op 0-0 laat staan, exact hetzelfde als ik heb.

Als Italië wint vanavond wint Tim de poule trouwens: 50 punten bonus.

De geldprijzen zijn trouwens de astronomisch hoge bedragen van:

1. €30,-
2. €21,-
3. €9,-

Sorry hoor, hadden er maar meer mensen mee moeten doen Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2006 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Ion Vladoiu United' aka Tim Habraken

Winnaar van de Interaddict Poule 2006

Gefeliciteerd!

1. Tim 703
2. Tom 684
3. Thijs Roes 683

4. Sjoerd Los 679
5. Marijn Akerboom 648
6. maya 643
7. brechje 637
8. Coppio 630
9. Michiel 628
10. jasper 559
11. koos 552
12. Koen 535
(13. Jetse 67)

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2006 22:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Keurige 5e plaats, alhoewel Sjoerd en ik wel een tijdje op eenzame hoogte hebben gestaan. Jammer dat ik in de knock out-ronde zoveel foute uitslagen had, want in de poulefase ben ik als 162ste van de 40.807 deelnemers geëindigd. Toen stonden we als poule trouwens ook nog een flink stuk hoger dan nu.

Gefeliciteerd, Tim!

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2006 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd Tim! Erg goed voorspeld, die winnaar, maar het was maar nipt natuurlijk Smiley

Die prijzen zijn niet geweldig hoog natuurlijk, maar ik vind ze prima! Het gaat toch om de eer Smiley. En ik ben erg blij met m'n derde plaats Smiley.

Heb met pokeren pas toch in 4 uur 35 euro verdiend Knipoog

Op naar Oostenrijk en Zwitserland! Smiley
Sjoerd
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2006 23:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zuur zeg! Gegokt en verloren. Kind van de rekening.. Shocked

Tim, van harte!
Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2006 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ole ole! bizar overigens datde voorspelling van de wereldkampioen vooraf zo enorm veel punten oplevert... ook had ik nog wel een andere gelukszoeker verwacht met de voorspelling van Italië... in ieder geval relaxt... Tom, heb je mijn rekeningnummer Chill
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2006 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"En Tim? Wat ga je met het prijzengeld doooeen?"
Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2006 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoals het bij een WK 2006 pool betaamt, ga ik er de Duitse economie mee stimuleren. Om precieser te zijn: met mijn vriendinnetje uit eten in een vegetarisch restaurant in Gelsenkirchen.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2006 12:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik de Amsterdamse economie. Ga voor 21 euro uit eten in de Pijp, met mijn eega. En misschien moet ik dan zelf nog iets bijleggen Knipoog

Jullie hebben het geld trouwens al sinds gisteren op je rekening, als het goed is...

Ik voel me toch wel een beetje een Joop Zoetemelk zo... In twee poules als tweede geeïndigd door iemand die Italië als Weltmeister heeft. Boos

http://www.wkvoorspellen.nl/gegevens.asp?type=3&id=88367

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 02:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[Edit] Laat maar.... Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, vorige keer was ik dus tweede. Moet weer lukken Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur