Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » slechtste band ter wereld?

slechtste band ter wereld?
Nickelback
30%
 30%  [ 7 ]
Kane
69%
 69%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 23

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nou?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tennie vraagt: als je kane kiest, krijgt kane dan de kogel in zijn nek en nickelback in z'n gezicht? of andersom?

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 11:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat meer te denken aan een boze mail naar de band Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 11:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat meer te denken aan: totally negeren, met z'n allen

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
krijgt kane dan de kogel in zijn nek

in zn nek, like a shot of a gun

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 12:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind ze beide technisch en zelfs compositorisch erg goed. nickelback is op beide vlakken nog wel een paar niveaus beter dan kane. voor beide bands geldt dat het commerciele kletsmuziek zonder inhoud is of lijkt. nicelback heeft een aantal nummer met pantera en slayer gedaan die wel degelijk erg goed zijn op alle fronten.
al met al mag kane van mij op de brandstapel en mag nickelback blijven als ze meer serieuze muziek gaan maken.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 16:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb Kane gekozen, omdat ik die clip van Nickelback laatst wel cool vond.

Je bent Creed trouwens vergeten...

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De voorganger Smiley... hoezo vergeten?

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 18:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net na het openen van de poll moest ik idd aan creed denken!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kies voor Kane, ik zou geen Kane nummer kunnen noemen dat ik mee kan neuriën.
Dat, en deze foto:

Ik vind dit niet kunnen! Boos (ik weet eignelijk niet precies waarom, maar ik vind 'm gewoon stom Smiley )

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 19:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kane Bah! Ik kan het niet echt verklaren, maar ik krijg bij het horen van de bandnaam alleen al negatieve gedachten in mijn anders altijd zo positieve gedachtengang.

Voor Nickelback heb ik daarentegen wel wat meer "respect", omdat ik ze ergens wel echte rockers vind. Als je hun doorbraaknummer negeert op het album "Silver Side Up" staan er gewoon veel lekkere gitaarnummers op en zonder de zeurderige stem van eerder genoemd doorbraaknummer.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 20:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad: Kane. En alleen maar omdat ik die Dinand zo'n klapjosti vind. Die vent denkt dat 'ie een combinatie van Vedder en Cobain is, terwijl 'ie hélemaal niets kan.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dat godvergeten kut Engels met een Nederlands accent. Godverdomme wat irriteer ik me daar aan bij Nederlandse artiesten.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 21:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat dat betreft staat die muts van Krezip onbetwist op één.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb vorige week The Cuties in het voorprogramma van Claw Boys Claw gezien. Wat een hemeltergend verveldend vrouwenbandje.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 00:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nickelback... Zonder twijfel.

Moet ik jullie nog herinneren aan dit:
http://theshapeofdays.com/2004/04/08/how-you-remind-me-of-someday.html

??
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 00:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kane, door die etterpuist van een Dinand.
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 04:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zet U2 in de poll erbij en ik stem voor alledrie Knipoog

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 08:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

U2 doet mee in de race als drie-na-slechtste band ter wereld denk ik. Ik heb in mijn kennissenkring en kwam tot de conclusie dat de meeste mensen nog steeds één of twee nummers van u2 kunnen noemen die ze wel waarderen (ikzelf refereerde aan drie scenes van clips die ik vet vond en later geloof ik allemaal uit 1 clip kwamen Smiley).
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 09:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon schreef:
Zet U2 in de poll erbij en ik stem voor alledrie Knipoog

Damn, die mop is echt briljant! Smiley

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 10:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sweet like honey melting over me ... dat is al meer dan genoeg rede om op kane te stemmen

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 11:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kane, omdat die charlatan van een Dinand teveel in de media verschijnt, Nickelback hoor of zie ik gelukkig nooit.

Waarom is het woord irrelevant nog niet gevallen?

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhaha
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhaha
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moeilijk.

Beide maken ze zielloze zouteloze crap.
Kane vind ik denk ik net een slagje erger omdat ze uitstralen dat ze er zelf ernstig van overtuigt zijn dat ze goede muziek maken. En om die flapdrol van een dinand natuurlijk.
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

niks kane of nickelback, di-rect is kut
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nickelback. Wat een kutband.

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
niks kane of nickelback, di-rect is kut

Di-rect, is dat niet zo'n bandje van Studio 100?

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 18:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

compositorisch goed my ass, ze brengen gewoon steeds hetzelfde nummer uit. Gieren scheelt wel repetitietijd.

http://www.thewebshite.net/nickelback.htm

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 08:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://anti-dinandwoesthoff.hyves.nl/

Die reacties van fans zijn heerlijk:

Quote:
dit is echt een kansloze hyves wat die man allemaal al mee heeft moeten maken en dan zo over hem gaan praten echt zielig ga met een maatschappelijk werk praten ofzo wat een onzin dit bah

Quote:
toon ff wat respect man.
zou jij ook niet leuk vinden als je alles meemaakt wat hij ook mee heeft gemaakt.

nu laat je alleen maar zien hoe kinderachtig je bent.

kansloos hoor.

Quote:
waarom zou je een hyve ervoor maken!? er zijn vast nog meer zangers, zangeressen of weet ik veel wat die jij niet goed vind.
Zullen we anders voor alles in de wereld dat je kut vindt een hyve maken,

doe alsjeblieft niet zo levensloos !!

RAWK!
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah... dus we moeten zijn muziekprestaties automatisch geweldig vinden omdat hij zo veel heeft meegemaakt?

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 10:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat vind ik bijna net zo'n cool argument als dat je geen kritiek mag hebben als je het zelf niet beter kan.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was one republic vergeten.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
http://anti-dinandwoesthoff.hyves.nl/

HAHAHA, ik heb me meteen aangemeld.

Ik moet bij Dinand en 'wat hij allemaal heeft meegemaakt' altijd denken aan een grap van Hans Teeuwen. "weet je wat ik denk, ik denk dat mama ziek is geworden door die tekeningen van jou".

"Weet je wat ik denk, ik denk dat zijn overleden vrouwtjes ziek zijn geworden door die muziek van hem" Monddicht

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 19:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit nieuwe dieptepunt zag ik gisteren in de supermarkt liggen:

RAWK!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whatever
Ik neem aan dat dit een grapje/reclamestunt/hype ofzo is?
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 22:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gewoon weer zo'n eenmalig nummer. Hij pas heel goed in het rijtje als je ziet wat voor sneue mannen allemaal zo'n eenmalig Linda nummer hebben gehad.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur