Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » Virus scannert
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

* Wat is een goeie virus scanner en verwijderaar? (ook voor wormen, paarden en weet ik allemaal)

* Waar kan ik die downloaden ?

p.s. gezien de aard van de problemen graag een spoedige reactie
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 15:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://free.grisoft.com/ is wel ok dacht ik. zelf gebruik ik geen virusscanner Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bedankt, zal is kijken of het helpt.

D'r is hier toch wel sprake van redelijke paniek...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 08:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hitmanpro en avast, allebei gratis en in als je ze allebei draait kom je een heel eind.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is een beetje wat Daan zegt. Ik had pas ook een bijzonder hardnekkig virus, en het heeft me een hele avond gekost om grondig te verwijderen. En dat is dan met bestaande kennis, if you know what I mean Smiley

Het wordt denk ik erg lastig om via het forum er een oplossing voor te vinden. Ik zou idd redden wat er te redden valt. Goede backups draaien. De boel helemaal leeggooien, virusscanner installeren, dan je backups scannen, en dan weer herstellen.

Is helaas een kutklus, maar gezien de omstandigheden wel de beste, en waarschijnlijk de minst tijdrovende.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 18:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep, laatst ook mijn pc geformateerd vanwege trojans enzo. Kwam door Limewire (ken nog heel veel mensen die het gebruiken, trouwens).
Met hitman pro, etc. kwam ik niet verder. Tegenwoordig kost een backup schijf ook niet veel meer (70 / 90 euro voor 500gb ofzo).

Lekker hoor, even schoon opnieuw beginnen!

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht dat Avast gewoon alles zou tegenhouden. Dat was niet zo. Toen ik op een .exe klikte en er helemaal niets gebeurde, wist ik meteen hoe laat het was. Maar helaas.

Was gewoon via een torrent op mininova trouwens.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 10:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zitten er in torrents nu óók al virussen!? Shocked

klotzakken Boos Smiley

ben ook maar even aan het scannen, de teller staat momenteel op 7 trojan horses in de zelfde map, dus dat valt reuze mee

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur