Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » DVD collectie database software
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ooit in een grijs verleden heb ik hier ergens een linkje opgepikt.
Wie kan me helpen aan een progje? Wat zijn de aanraders?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 08:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze bedoel je ws:

http://www.invelos.com/

RAWK!
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 11:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoeveel heb jij er al in staan Rudeless? Smiley
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 11:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie dat deze niet gratis is.
Is er een crack voor en zo ja zijn de online functies dan nog beschikbaar?

Voor zover ik me kan herinneren was het een gratis pakketje icm met een online account.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 12:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij is dit toch wel dezelfde als welke een aantal jaren terug op het forum is geplaats.
(ik heb hem nog, die was van Intervocative, is hetzelfde als Invelos inmiddels).

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 14:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik geloof je meteen. Het enige vervelende is dat de online service dus niet gratis is.
Hebben jullie een gekraakte versies of er serieus voor betaald?
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 20:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check je pm.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jun 2008 03:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is het uncool om te zeggen dat ik hier DVD's koop met hoesjes en een normale achterkant voor 0,75 eurocent. Niet van ECHT te onderscheiden.
En werkelijk waar bijna elke film is beschikbaar.

Dat betekent dat ik voor 1000 euro, 1333 DVD's kan kopen. En daarmee jullie dvd collectie waarschijnlijk op gruwelijke wijze overtref. Smiley

Of ben ik dan een faker Tongsmiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jun 2008 08:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Hoeveel heb jij er al in staan Rudeless? Smiley

Ik gebruik dat programma niett (is voor Windows), maar heb iets van 500-600 dvd's.

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 24 Jun 2008 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gebruik jij Delicious Library ruud? Dat vind ik een heerlijk programma om mn verzameling mee bij te houden + boekencollectie etc. Dvd voor de cam houden, scan, done.

Bericht Geplaatst: 24 Jun 2008 14:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Delicious Library ken ik ja, vrij geniaal maar mijn iMac is zo oud dat geen webcam ingebouwd zit. En ik wil eigenlijk niet zo'n lelijk extern ding.

Ik gebruik momenteel niks, en ben me aan het oriënteren op een programma om mijn cd collectie online in kaart te brengen. Op dit moment nog aan het twijfelen tussen http://rateyourmusic.com en http://www.discogs.com/

RAWK!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rateyoumusic ken ik niet. Discogs is in ieder geval wel heel handig om mijn platencollectie bij te houden.

Ik heb ook die dvdprofiler gebruikt (zou zelfs kunnen dat ik toen de link hier heb geplaatst), werkte ook wel makkelijk.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur