Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Grote EK 2008 Topic + poule
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 08:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@ Marinho: Sinds 1990 bij 6 van de 10 toernooien, waarvan 2 keer gewonnen, dus hoezo is "telkens weer" kwats?

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 13:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep, wij stonden op de hoek richting de Overtoomsesluis. Jammer dat ze niet wonnen ja, maar heb daardoor wel lekker geslapen Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoop zooo dat Spanje wint. Ze spelen Duitsland er momenteel volledig uit, en staan met 1-0 voor, dus de signalen zijn gunstig Smiley

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 22:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat maakt Nils de winnaar van de poule! Hij stond dan ook al tijden bovenaan. En pap 2e!

En wat lult Frank Snoeks nou over Spaanse eenheid? Ik weet niks van Barcelona, maar in Bilbao staan ze echt niet te springen nu hoor.

Quote:
Thijs I'm almost crying but never ever supported them. They've played better but my hurt is always against spain hehe

SMS'te mijn Baskische vriendinnetje Nadia Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 09:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, uiteindelijk gezakt in de poule naar de 12e plek. Ik was zo dichtbij! Damn.

Maar Spanje is een terechte winnaar. Geen goede finale, maar wel verdient gewonnen. Leuk ook voor het land.

Verder vond ik het tournooi in het algemeen wel te hebben. Buiten de buitengewoon goede overwinningen van Nederland in de groepsfase vond ik het geen opvallend tournooi.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur