Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » [Retoucheren] Zoek de verschillen
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Photoshop bepaald vaak het beeld voor veel media. Er is bijna geen foto meer die niet geretoucheerd is. Check deze site en klik op portfolio. En kijk naar de verschillen van de foto's. Ik vind het best wel heftig hoe wij soms gefopt worden.

http://www.iwanexstudio.com/

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, dat is inderdaad best heftig.
Maar ook echt jammer want wat me verbaasde was dat ik de mensen op de origele foto's vaak veel mooier en leuker vond.

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het belangrijkste is dat je deze hyperrealiteit omarmt en je niet langer zorgen maakt over zoiets kinderachtigs als authenticiteit. Niets is echt. Echt niet,

Ik moet altijd denken aan die gehandicapte vrouw die uit haar karretje was geduwd en haar hondje was opgehangen, ik vond het wel fijn dat die idioterie snel uit de wereld was en bleek dat ze het gewoon zelf had gedaan.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 20:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het mooiste was nog dat ze zei dat het Marokkaantjes waren geweest, en dat dat klakkeloos werd aangenomen als waar Smiley

Deze site is in dat opzicht trouwens ook wel vet: http://photoshopdisasters.blogspot.com/

Met als voorlopig hoogtepunt de foto van Iraanse raketten:

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2008 01:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Ik vind het best wel heftig hoe wij soms gefopt worden.

http://www.iwanexstudio.com/

Wij?
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

1x was genoeg

Laatst aangepast door maurice op 14 Jul 2008 11:48, in totaal 1 keer bewerkt
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, Henk wordt toch niet gefopt!
Stel je eens voor, Henk die gefopt wordt. Onmogelijk!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We vinden het toch juist leuk om gefopt te worden? Anders zouden er geen fopwinkels bestaan lijkt me...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

(Zou deze foto ook gephotofopt zijn? Bwhaha)

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

maurice schreef:
Inderdaad, Henk wordt toch niet gefopt!
Stel je eens voor, Henk die gefopt wordt. Onmogelijk!

Dat wou ik maar zeggen!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is ook gaaf:

http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio30.html

RAWK!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is wel beduidend slechter dan die van die eerste link. Bij dat omaatje in het paars (na 3 keer vooruit klikken ofzo) is opeens d'r halve mouw en hand verdwenen.

Bericht Geplaatst: 16 Jul 2008 10:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Die is wel beduidend slechter dan die van die eerste link. Bij dat omaatje in het paars (na 3 keer vooruit klikken ofzo) is opeens d'r halve mouw en hand verdwenen.

Dat maakt 'm toch juist beter? Er is nog veel meer aan bewerkt.

RAWK!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jul 2008 10:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar het is wel slechter gedaan. Too obvious.

Bericht Geplaatst: 16 Jul 2008 10:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag anders bij het eerste plaatje niet dat hij er een arm had afgehaald.

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur