Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » GTA IV komt naar de PC!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2008 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zat er al wel een beetje aan te komen, maar hoera!

http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=326627

Quote:
Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto IV will be arriving on the PC on November 18th and 21st in North America and Europe, respectively.

Zoals gebruikelijk eerst de kaken stijf op elkaar, en dan uit het niets de aankondiging voor de PC.

Hiep hoi! Gaan we mooi tegen elkaar spelen dan Geert Knipoog. Uit dank gingen we 'm maar eens een keer kopen, toch?

http://www.ecommercetimes.com/story/GTA-IV-to-Move-In-on-PCs-Turf-64075.html
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

goddamn, hoop dat mijn lappie daar goed genoeg voor is als ik hem eens goed schoonmaak. Voor de Wii zal gta wel niet komen...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 08:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi!

Ik hoopte er natuurlijk op, hoop alleen wel dat ik dan afgestudeerd ben zodat ik me serieus aan kan wijden. Weet alleen niet of ik me wel kan identificeren met een blanke gangster.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook grappig dat ze op gamert ook min of meer oproepen om de game te kopen omdat rockstar anders nooit meer iets op pc uitbrengt Smiley Ik ga hem ook kopen denk ik.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kijk naar je usericoon, en dan vraag ik mij af : "Hoe kan Geert zich niet identificeren met een blanke gangster?"

Is Coppens niet de allergrootste blanke gangster?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 09:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

treu, maar ik weet dat jij ook moeite hebt om je te identificeren met blanke mensen in het algemeen.
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur