Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Hoe haal je een nummerbord los?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb twee nieuwe nummerbord, maar weet niet hoe ik ze erop moet zetten. Eerst moeten de oude eraf.

Ze zitten vast met de dingen die op dit plaatje staan. Wat voor'n gereedschap heb ik hiervoor nodig?

Tnx...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

is een popnagel.
moet je uitboren en een nieuwe plaatsen

een popnagel tang met popnagels zijn in goedkope setjes verkrijgbaar.

Laatst aangepast door Geert op 09 Aug 2008 12:13, in totaal 1 keer bewerkt
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is het een schroef? Dan zou ikmet de punt van een mesje proberen. Als het een popnagel is zul je 'm moeten uitboren. Dat laatste lijkt me niet het geval te zijn.
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 12:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hoe zien popnagels er dan uit?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij is het idd. een popnagel. Zo'n tang is een tientje bij de gamma.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Soort van ringetje met een spijkerkopje.

De andere kant is dus ook een soort ringetje met het afgeknipte steeltje. Knipoog
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 12:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

met dat stukje draad trek je 'm klem en knapt vervolgens af waardoor het resultaat er uit komt te zien als op het nummerbord.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 19:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Keeenker... Weer gezeik.. Nouja, ik ga wel eens checken hoe ik dat oplos dan...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geert schreef:
met dat stukje draad trek je 'm klem en knapt vervolgens af waardoor het resultaat er uit komt te zien als op het nummerbord.

Volgens mij niet dus, en ik heb al de nodige popnagels gezien, o.a. omdat ik zo'n tang heb en deze veelvuldig gebruikt heb.

Ik was trouwens vanmiddag in de buurt, had ik nog effe kunnen kijken. Knipoog
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bron:
http://www.verbindenonline.nl/smartsite26655.htm?qjfgthsw=dkthfw&goto=26863
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de foto eens wat groter bekeken, lijkt toch een popnagel te zijn, volgende keer maar meteen inzoomen, scheelt weer gedoe voor anderen.
Anyway, balen voor je Thijs.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Schatje, ik rijd binnenkort wel even langs een garage en vraag met mijn charmes of zij het even willen doen. Smiley Moet lukken toch?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 16:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als jij daar zin in hebt moet je het vooral doen. Smiley Deze week daar tijd voor?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 20:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

schatje?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2008 00:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

(Voor d'r woordkeuze moet je bij haar zijn... )
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur