Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Mijn huis te huur voor sept t/m half dec
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2008 22:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In principe is de prijs 700 ballen in totaal, maar misschien dat vriendjes van vriendjes korting krijgen Knipoog. (Het is nu naar boven afgerond)

Quote:
Ik zit van 3 september tot 10 december in het buitenland, en zoek iemand die mijn appartement in Amsterdam voor die tijd wil huren. De gegevens:

Prijs: 700 euro p/maand inclusief.

Huis: 1 slaapkamer met badkamer eraanvast. Huiskamer. Begane grond, dus tuin met schuur. (!) Verder een keuken, gang, wc en washok.

Situatie: Gemeubileerd, maar omdat ik er nog niet lang woon niet bijzonder vol en "af". Mocht je er zin in hebben, mag je eigen spullen meenemen. Ik heb niet zoveel zin om zelf veel spullen weg te halen, afgezien van bijvoorbeeld kleren en echt persoonlijke dingetjes als foto's e.d.

Legaliteit: Particuliere sociale huur, maar volkomen legaal. Heb schriftelijke toestemming van m'n huisbaas om de boel onder te huren. Inschrijven kan helaas niet.

Verder: Digitale TV, draadloos internet. Met een beetje mazzel bloeien m'n 10 tomatenplanten in september, dus ook gratis tomaten Smiley

Mocht je meer vragen hebben, laat maar weten. Ik woon hier bijzonder graag, maar drie maanden reizen is ook erg leuk.

Groetjes!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeetje. Ik heb pas drie mensen gehad, maar ik zit nu al in dubio!

Moet ik gaan voor
- De regisseur voor de VARA van 30 die binnen drie weken z'n huis uitmoet.
- Het expatstel van ~26 dat nu op 3m2 woont, en niet alleen heeft aangeboden meer te betalen, maar ook m'n fietsen wil huren, m'n tuin wil opknappen, en m'n huis verder wil aankleden.

Bij de eerste is de nood hoger, en het is een Nederlander die slachtoffer is van de Amsterdamse huizenmarkt. Bij de tweede help ik meteen twee mensen aan een huis, en wachten er waarschijnlijk een hoop positieve verassingen als ik terugkom.

Pfff, moeilijk... Zweet Zweet
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor de eerste. Als het zo dringend is... Bovendien kan het nog een leuke connectie opleveren (als het dat al niet was).
En tja, dat stel: waarom ga je in de herfst/ winter iemand anders zijn tuin opknappen, en dan ook nog diens huis? Voor 3 maanden? Ik vraag me af wat daar van terecht komt, en misschien levert het je wel een roze geverfd huis op... Smiley

Ik schop ons topic ook maar eens omhoog, wij hebben ook een beetje een dilemma:
http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=2692&postdays=0&postorder=asc&start=40

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou ook voor de eerste gaan, die andere mensen hebben al een huis.

Ander vraagje, hoe snel had jij een parkeervergunning in Bos en Lommer?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Binnen een minuut of 13. Er waren redelijk wat mensen voor me in de rij op het stadsdeelkantoor.

(B&L heeft geen wachtlijst Knipoog)

Dat stel moet ook uit dat hok nu. En door naar een jongen van 20 waar ze tot 31 augustus kunnen logeren... Bovendien zeiden ze dat ze al nooit werden uitgenodigd omdat niemand buitenlanders wil...

De nood zit vaker hoog... Heb je al makelaarskantoors aangeschreven?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 17:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aggut.... Smiley

http://www.interaddict.org/thijs/Temp/voicemail_huis.mp3

Ze wil het heel graag...!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur