Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Bijzonder vette clip (met naakte wijven)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe je eerst geil wordt van dansende naakte chicks, en uiteindelijk naar leuke figuurtjes van zwarte balkjes kijkt... Smiley

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 17:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had hem gezien ja, heel cool!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 17:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Genieten Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 18:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Superleuk nummer ook! Volgens mij is er nog geen album uit, of wel?

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 04:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

uhmmm Boos Boos
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk, de clip en het liedje, maar geil...? Monddicht

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De reactie hier in Suriname is over het algemeen:

"Echt iets voor blanken, die houden van die suffe dingen en saaie muziek".

Maarja, de top clips van Suriname zijn dan deze:

Dus veel mogen ze ook niet zeggen. Al zitten er wel een paar lekkere billen tussen!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 01:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn vriendje zegt: 'Vette motion-graphics daar zeg! Ik zou daar zo aan de bak kunnen!"

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur