Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Gefeliciteerd Danny!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 11:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Forever 28 dan maar?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 11:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Congrats Danny!

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hell yeah! Gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey, gefeliciteerd! Smiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het blijft feest voor die jongen, congratulaties.

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd Danny! Smiley Komt er nog een feestje of heb ik dat gister gemist?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat was het laatste verjaardagsfeestje dat je je van Danny kan herinneren? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dank! Dank!

Ik ga me vrijdag met wat dierbaren vol laten lopen bij wijze van een mooi wederzien.
Zij het voor een verlate verjaardag, zij het voor een welkom thuis, dronken gaan we worden en een ieder die zich bij onze karavaan wil scharen is van harte welkom, daarbij dient tevens vermeld te worden dat we geen fijn gezelschap zijn als de olie eenmaal in de man is... Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd man! Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 09:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alsnog gefeliciteerd!!!!!

Bijna 30 Knipoog

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 10:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja, nog gefeliciteerd he!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur