Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Ik waarschuw jullie vast...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mocht het forum vandaag offline gaan, dan ligt dat aan het kraakverbod Knipoog

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/krakers_massaal_de_cel_in.html#comments

Quote:
Dear Thijs,
We have noticed that your account is using many server resources
at the moment. The last hours your account has had 309054
requests for your site which is quite allot. We will have to ask
you take measures to lower the load or we may be forced to temporarily
suspend your website.

Quote:

Uniques: Pageviews: Hits: Transfer:
Today n/a 42475 310521 9.80 GB
Monday n/a 11497 32259 1.55 GB
Sunday n/a 10208 25710 1.21 GB
Saturday n/a 9097 21895 1.05 GB
Friday n/a 10877 26585 1.27 GB
Thursday n/a 9962 27406 1.26 GB
Wednesday n/a 8563 28544 1.30 GB
Tuesday n/a 9605 30146 1.45 GB
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is dat voor site, dat geenstijl?
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoppa! lachen

Zo druk heeft mijn forumpje het nog nooit gehad op 1 dag. Grote kans dat hij vandaag offline gaat dus ja, en daarmee ook dit forum ook zoals Thijs al aangeeft. Bij voorbaat excuses voor het ongemak.
Quote:
De meeste gebruikers tegelijkertijd online ooit was 1270 op Vandaag, 09:48
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoppa! lachen

Zo druk heeft mijn forumpje het nog nooit gehad op 1 dag. Grote kans dat hij vandaag offline gaat dus ja, en daarmee ook dit forum ook zoals Thijs al aangeeft. Bij voorbaat excuses voor het ongemak.
Quote:
De meeste gebruikers tegelijkertijd online ooit was 1270 op Vandaag, 09:48
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan je daar eigenlijk niks aan doen? Ik vind dat maar kut eigenlijk, het is weer de zoveelste keer dat het offline gaat door GS. Soms was het nog wel grappig, met die member-list toen bijvoorbeeld, maar nou is het wel weer leuk geweest.

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je zou r ff Google Ads op hebben moeten knallen... Verdien je nog iets terug Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het lijkt erop dat alleen het kraakforum platligt.

Dear Thijs,

I'm afraid I have bad news for you. We have been forced
to take your account offline for the day due to an extremely
high load on your account. At this time today our servers have
served more than 403627 requests for your account.

You have not used to too much transfer it is a load issue meaning
that your site has used too many CPU resources on the cluster. If
more customers on the cluster caused such high load it would make
other sites on the system run slower which would not be fair to the
webmaster of those sites.

As stated in our terms of service we are allowed to take
offline accounts which harm other customers. In your case we
have determined that it would badly affect other customers
if we kept your site online. Therefore we have temporarily
suspended your account. We will lift the suspension at
approximately 01.00 GMT.

If you have any questions please submit a support ticket via
the control panel and our support staff will be happy to
answer any questions you may have.

Thank you for your understanding.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Netjes dat ze het even op deze manier laten weten. Daar kan mijn provider nog wat van leren.

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 02:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is natuurlijk wel heel netjes, maar het blijft een standaard-mail en ik denk dat het zo'n 4 keer keer per jaar gebeurt omdat GS weer grappig denkt te zijn. Ten minste, dat is de afgelopen jaren zo. Ik denk dat er inmiddels toch wel nagedacht kan worden over een oplossing tegen GS-'reaguurders', ik vind het flauw dat we iedere keer plat moeten liggen for the sake of GS.
In dit geval was het zelfs een serieuze link, en dat vind ik GS voor GS.

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 02:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat Tom zegt: gewoon zorgen dat je er nog wat aan overhoudt.

Tegen GeenStijl doe je nou eenmaal weinig, en zo vaak gebeurt het toch ook weer niet? 4 keer per jaar is wel een héél ruime schatting..

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 07:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, je doet er weinig tegen.

Het forum ligt er niet 4 keer per jaar uit, maar er wordt wel 4 a 5 keer per jaar gelinkt naar het kraak/forum vanuit Geenstijl.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo vaak? Eigenlijk is dat best vet.. Kunnen wij ook niet iets doen waardoor ze hiernaartoe linken? Levert ons misschien wat extra nieuwe leden op Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uh, grapje toch, je wilt toch geen GS-volk hier op dit forum hebben?

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach, uiteindelijk blijven er maar een paar plakken Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Uh, grapje toch, je wilt toch geen GS-volk hier op dit forum hebben?

Ach, ik 'reaguur' daar ook wel eens. Beetje stoken en zo, altijd leuk Knipoog

Bericht Geplaatst: 28 Aug 2008 18:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Negerts dat zijn jullie Smiley

Maar als ik het goed begrijp was het forum dus als het ware gekraakt?
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 28 Aug 2008 21:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee hoor, verre van. Smiley Enkel overbelast (het kraak-forum dan). Dit forum en het kraak-forum staan op de zelfde server. Dus als de een er uit ligt, dan de ander ook.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Aug 2008 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik gok een woordgrap van Jan, Bram...

Bericht Geplaatst: 28 Aug 2008 23:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik verplaats me vaak in de voeten van Jezus, Koen!
Veelal verkeerd begrepen.

Smiley
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat nou makkelijk, dat over water lopen?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur