Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » DealExtreme.com - bestel je suf voor een paar dollar
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 10:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft iemand al spul besteld op Deal Extreme (vast oud nieuws). Werkt supergoed om de koopdrang te onderdrukken (not!). Maar goed, ik heb vandaag voor 21 euro een hele zooi praktische gadgets aangeschaft. Alle prijzen op de site zijn inclusief verzendkosten. Ik heb begrepen dat je, zolang je per keer voor niet meer dan 22 euro bestelt, geen last hebt van toeslagen.

Het spul wordt geleverd vanuit HonKong. Iemand die ik ken bestelt er regelmatig spullen en is erg tevreden over de service (en de prijzen natuurlijk Hamer). Wat ik vandaag heb besteld had me in Nederland minstens 80 euro gekost. Mede dankzij de gunstige Dollar koers natuurlijk Smiley

http://www.dealextreme.com/

edit: Voorbeeldje van iets wat heel goed geprijsd is....
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1213 (heb ik dus ook besteld, altijd handig)

Ook erg handig....een sigarettenaanstekerhouder->usb plug.

Laatst aangepast door Bram op 25 Jun 2008 12:26, in totaal 1 keer bewerkt
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geinige site, als ik het goed begrijp moet je wel paypal hebben. En kan je daar dan ook een bestelling van een paar dollar laten versturen voor gratis? Daar kunnen ze toch nooit winst op maken?!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn god wat een relaxte site Smiley. Sommige van dat kleine grut kost in de winkel echt het tienvoudige!!

Briljant. Ik ga d'r binnenkort eens voor zitten, en de boel leegkopen daar.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 10:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb al een paar geweldige cadeautjes gezien Knipoog
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 11:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Geinige site, als ik het goed begrijp moet je wel paypal hebben. En kan je daar dan ook een bestelling van een paar dollar laten versturen voor gratis? Daar kunnen ze toch nooit winst op maken?!

ALLE prijzen zijn inclusief verzendkosten. Of je nou iets besteld van $1 of voor $100. Paypal account is nodig ja. Had ik ook nog niet, dus heb ik maar even aangelegd Smiley
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bizarre shit, daar ga ik ook wel eea kopen denk ik Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 16:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan er niet over uit hoe cool die site is... Even laten bekoelen, anders heb ik dalijk echt teveel shit in m'n huis die ik nooit gebruik Smiley

Maarem, je moet dus onder de 22 euro blijven? Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van extra toeslagen bij bestellingen van buiten Europa.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kende de site wel maar nooit wat besteld; hoe lang zou het duren voordat je het binnen hebt? Anders bestel ik wat adaptertjes, geheugenkaartjes en stuff. Nice. Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 16:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oh nee!!! dit wordt een ramp...

staat volgende week m'n hele kamer weer vol met rommel...
eens ff kijken Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Ik kende de site wel maar nooit wat besteld; hoe lang zou het duren voordat je het binnen hebt? Anders bestel ik wat adaptertjes, geheugenkaartjes en stuff. Nice. Smiley

Binnen een week (tussen de 2 en 5 dagen) mits het voorradig is, wat vermeld staat bij het artiekel. D'r zal vast een hoop zooi tussen staan. Wel relaxt dat er bij veel producten ook user reviews staan.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Ik kan er niet over uit hoe cool die site is... Even laten bekoelen, anders heb ik dalijk echt teveel shit in m'n huis die ik nooit gebruik Smiley

Maarem, je moet dus onder de 22 euro blijven? Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van extra toeslagen bij bestellingen van buiten Europa.

Dit is wat het broetje van Lonja zei (hij heeft er nu bij elkaar voor +/-80 euro besteld). Hij heeft telkens voor niet meer dan 22 euro per keer besteld. Maar waar hij die info vandaan heeft weet ik niet. Het klinkt inderdaad wat vreemd. Hoe kan de douane sowieso weten voor hoe veel geld je besteld hebt....?

Hij raadde overigens ook aan de volgende bestelling er altijd bij te doen ($0.01), dan wordt je pakketje nooit opgemaakt bij de douane, te controle.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die info komt van de site van de douane af, en bij internationale bestellingen ben je verplicht een prijs op het pakket te vermelden. Als de douane het niet vertrouwd, hebben ze het recht om de verpakking open te maken. Gebeurt overigens niet altijd, maar ik heb het meerdere keren meegemaakt dat het wel gebeurde.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 18:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eerste bestelling is gedaan Smiley
Je moet trouwens wel kiezen voor de valutakoers van je creditcard maatschappij, en niet die van PayPal zelf.
PayPal hanteert 1.51 terwijl Postbank 1.55 hanteert, ik kwam namelijk op 22.01 EUR met PayPal Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 03:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

IK heb geen pay-pal. Wie kan mijn helpen daarmee?

Ik maak het bedrag gewoon over naar je rekening, en als het erop staat dan bestel je het voor me?
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PayPal is gratis hoor (voor zover ik weet). Het is een kwestie van registreren. Dat is minder moeite dan het geld overmaken.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 14:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is bij mij ook iets met Paypal waardoor ik het al jaren niet kan veranderen. Volgens mij m'n creditcard die aan m'n Amerikaanse adres vastzit en niet gewijzigd kan worden of zoiets.. Moet 't nog eens uitzoeken...
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb dus precies hetzelfde, mijn CC is weg, mijn wachtwoord ben ik verloren. En ik moet op post of dergelijke, vermoeiendheden wachten.

In ieder geval ik heb echt geprobeerd maar kom er niet uit.

Please wie kan mij helpen ermee?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2008 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Op dit moment profiteren particulieren al van de lage dollar. Maar de douane kan ook invoerrechten, accijns en btw heffen als het product duurder is dan €22. Op 1 december gaat dit drempelbedrag echter omhoog naar €150. Dat is omgerekend 238 dollar. Wie onder dit bedrag blijft, wordt niet aangeslagen.

http://www.telegraaf.nl/overgeld/1421524/__Kopen_in_Amerika_stukken_goedkoper__.html?p=8,1
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2008 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb mijn eerste bestellingen gisteren binnen gekregen. Duurde iets langer dan verwacht. maar ik ben een tevreden klant. De kwaliteit van de prducten is wat ik ongeveer had verwacht en alles zet veilig en netjes ingepakt.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 15:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb zojuist ook wat besteld, ben benieuwd wanneer het binnenkomt.

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij mij duurde het 9 dagen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 17:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij mij is die vrijdag binnengekomen, dus ook 9 dagen.

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En bij mij vandaag, dus 7/8 dagen Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben ik nog erg benieuwd wat jullie dan zoal hebben gekocht!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 18:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had een klasse 6 (snel Knipoog) SDHC kaartje gekocht van 4GB voor 14-15 euro, een USB-voeding en transfer in 1 kabeltje voor mn PSP (ben de adapter kwijt, lag stof te happen), mosquito repeller keychain (batterij niet meegeleverd, nog niks mee gedaan) en een SDHC-reader lekker compact voor 3 dollartjes.

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 02:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb begin augustus van alles besteld, maar hoopte dat ik het wel op tijd voor Amerika zou binnenkrijgen.

Dat gold voor al het overbodige grut voor een paar dollar wel, maar helaas zijn precies de twee belangrijkste (en duurste) dingen veeel later verzonden. Ik hoop maar dat ze morgen of overmorgen binnenkomen, en als dat niet zo is, dan hoop ik nog dat ze binnenkomen voordat Danny weggaat...
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 03:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wanneer vertrek je dan? maak eens een topic met details. Ik ga toch af moeten haken, want zaken lopen niet zo snel als verwacht. Smiley Ik leef wel maar ik leef nog niet in zulke luxe als ik op had gehoopt, niet genoeg voor een ticket naar Miami. Het doet wel veel pijn, want ik zou echt graag even op vakantie gegaan zijn. Naar Pim gaan staat wel serieus in de planning als hij in naar Venezuals afreist. Nu mr Fineman is doodgeschoten is Guyana weer veilig genoeg om door te reizen. Gaat wel een van de spannendere trips zijn in mijn leven. Hoop trouwens dat het financieel genoeg mee zit dan Tongsmiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat komt allemaal nog. Ik zit daar zo lang, dat ik ook gewoon de tijd heb om daar een beetje te werken aan een site enzo.

Heb net wel uitgerekend dat ik het redelijk moet gaan halen wat geld betreft. Heb ongeveer 8500 dollar te besteden. Moet dan soms een beetje op het geld letten, en veel in m'n busje slapen. En mocht het allemaal opgaan, dan zit ik wel aardig in de schulden als ik thuiskom. (Want dan heb ik al m'n inkomstenbelasting, creditcardgeld en rood staan er doorheen geblaft.)

Maargoed, globaal:
3-9 tot 10-9: Seattle, Corvallis, Portland, alleen
10-9 tot 3-10: Portland, San Francisco, LA, San Diego, Vegas met Danny
3-10 tot 2-11: Vegas, New Mexico, Colorado, Kansas, Texas, alleen
2-11 tot 10-12: Dallas, Texas, New Orleans, Mississippi, Lousiana, Arkansas, Tennessee, Washington DC en New York met Mattijs.

Volgend jaar halen we het in Jan. Dan komt het allemaal goed Smiley.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur