Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Is het forum sneller?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2008 22:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laat effe weten. Heb ze maar eens gemaild dat er zoveel gezeik is met onze websites... (M'n blog editten was bijna onmogelijk..) Ze zeggen dat het nu sneller moet zijn.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 05:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er noooit eigenlijk problemen mee, maar ik internet ook op 1999-style Smiley
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 07:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij mij is het sneller, eerst duurde het inderdaad behoorlijk lang een pagina te openen
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 08:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zijn we overgeplaatst naar een andere cluster? Er is wel een beetje progressie te merken.

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 09:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is inderdaad wel wat sneller. Het kraak-forum was al een stuk sneller omdat phpBB3 de mogelijheid bied om gzip compressie aan te zetten.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 12:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een fantastische tijd gehad in Suriname, vrijwilligerswerk, betaalde werk in het buitenland, het was voor mij erg leuk. Het stagebureau www.suristage.com heeft mij goed geholpen. Ze zijn de goedkoopste van allemaal. Ik ben veel belgische studenten en stagiaires tegengekomen in Suriname. Het bemiddelingsbureau qua stages in het buiteland is voor mij suristage. Suri-stage. www.suri-stage.com www.suristage.com www.stageinparamaribo.com

Voor stages moet je daar zeker zijn!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sorry Tongsmiley
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 15:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Prutser.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur