Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Forum Harde Kern [deel 22]
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROnald schreef:
Nou zeg, moet ik het vanuit Londen wakker gaan schudden hiero?
Hamer

(ok, net te vroeg, maar ik kon het niet laten, en dat nog wel na m'n eerste werkdag hier)

Hamer

Laatst aangepast door Laurens op 12 Feb 2008 00:01, in totaal 1 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 00:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hamer

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2008 00:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah yeah, himmel dol Hamer Wowsers!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2008 03:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

H to the K!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2008 07:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zzzz

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2008 01:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

HK vanaf m'n werk hier in L. Gaaaap Nog weinig vrije tijd.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2008 07:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bijna weekend...

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2008 07:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ochtend HK!

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 07:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat kan een werkweek gekoppeld aan een slechte slaapritme toch slopend zijn. Hallelujah voor vanavond.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 08:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat waren de tijden ook alweer? Van ... tot 9.00?
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 00:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwaahhhh.. vandaag om 7:00 uit mn mand, heeeeel de dag gewinkeld met moeders, gegeten en geborreld met vriendinnetje. Nu thuis en nog een hele nacht editen te gaan Gaaaap

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 00:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
Wat waren de tijden ook alweer? Van ... tot 9.00?

00.00u tot en met 09.00u!

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 00:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

YIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWW
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 04:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, 7 maanden niet gepost in deze topic! Maar nu is toch een mooi moment.

Damn, wanneer leer ik nou eens met deadlines omgaan...

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 05:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad een HK-waardig moment!

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 00:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zo zeg, ik heb nog een account hier én ik weet m'n wachtwoord nog Smiley
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 04:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

net als vroeger
HK checking in
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 05:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Reneetje, zal ik maar ook even een HK representen dan? Smiley

HK! Whuuut!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 05:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow. Ik heb nog nooit zoveel gedanst in mijn leven.
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2008 07:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet zoveel HK tegenwoordig meer zie ik . . .

Nja, de groeten vanuit een heet Abu Dhabi, waar ik voor 2 maanden zit wegens m'n werk. Daarna weer terug naar Londen als het goed is (of het moet verlengd worden hier).

Al een hele tijd niet meer hier geweest - het werkende leven laat me geen tijd meer over voor een interaddiction.
Maar ik dacht - ik zeg even hoi. Zal een dezer dagen nog wel een terug checken . . .

How's life over here?

Cheers!

Laatst aangepast door ROnald op 12 Sep 2008 07:28, in totaal 1 keer bewerkt
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2008 07:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, topic kapot? Komt niet in de Active . . . --> Ah, nu wel
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur