Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Huis huren in Eindhoven
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 12:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met mijn vriendin ben ik nu op zoek naar een huurhuisje in Eindhoven. We zijn nu al een tijdje aan het reageren op kansrijkhuren.nl en we hebben nog tot ongeveer maart (dan moet zij weg uit haar sloophuis).

Er zijn nog al wat manieren op een huis te zoeken. Ik vroeg me af of hier nog tips en/of positieve ervaringen zijn met andere kanalen, dan kansrijkhuren.nl, binnen de huurmarkt in Eindhoven.

Alvast bedankt Knipoog
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 13:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Al in geschreven bij Woonbedrijf?, wachttijd van 4 รก 5 jaar.

En verder heb je Directwonen en Rotsvast enzo, maar dat valt ver buiten mijn budget in ieder geval, hoewel het wel de moeite waard is na te kijken hoeveel huurtoeslag je zou krijgen, dan wil het bij kleine woningen nog wel eens de moeite waard zijn.

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2008 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stond vroeger overal ingeschreven, maar dat is allemaal vervallen toen vanalles samen ging, jammer genoeg niet goed geregeld toen, anders was ik nu snel klaar geweest....
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2008 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb zelf altijd viavia iets gevonden in Eindhoven, dus met woningtoko's daar heb ik geen ervaring. Wat voor ons in DB en Amsterdam heeft gewerkt is via marktplaats en via hyves de boel in de gaten houden. Opropeje plaatsen op Hyves levert ook al aardig wat reacties op.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur