Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Forum Harde Kern [deel 23]
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2008 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROnald schreef:
Niet zoveel HK tegenwoordig meer zie ik . . .

Nja, de groeten vanuit een heet Abu Dhabi, waar ik voor 2 maanden zit wegens m'n werk. Daarna weer terug naar Londen als het goed is (of het moet verlengd worden hier).

Al een hele tijd niet meer hier geweest - het werkende leven laat me geen tijd meer over voor een interaddiction.
Maar ik dacht - ik zeg even hoi. Zal een dezer dagen nog wel een terug checken . . .

How's life over here?

Cheers!

De vorige heeft nu precies 100 posts, dus vandaar een nieuwe! Misschien dat er nu toch wat meer HK'ers rondlopen... sowieso zitten Thijs en Danny voorlopig in hele andere tijdzones, dus dat zou al eraan kunnen bijdragen Knipoog

Chi - Cho

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 05:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

TGIF!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur