Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Jamo E430 staande luidsprekers, 70 watt RMS.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien we gaan verhuizen naar een iets kleiner appartement zijn deze speakers aan de grote kant, dus misschien dat iemand hier er interesse in heeft. Het zijn Jamo E430's, 70 watt continue, 120 watt piekvermogen. Impedantie is 4 Ohm en frequentiebereik is 55-20000 KHz. Afmetingen zijn: 80 cm hoog, 24 cm diep en 19,7 cm breed. Vraagprijs 80 euro of een goed bod.

Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar gaan julie wonen dan?
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 13:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaan ze ook een beetje HARD! ?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 14:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze gaan zeker hard, als ze nou net zo hard de deur uit gingen. Knipoog
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 14:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry, ik heb onderburen.

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe oud zijn ze?

RAWK!
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo'n 6 a 7 jaar, ik weet het niet meer precies, iig niet ouder dan 7 jaar.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb wellicht interesse omdat ik die houtkleur wel mooi vind. Moet er alleen niet op achteruit gaan (heb nu 2 way Infinity speakers).

RAWK!
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 07:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke, cool. Om het verschil te horen moet je ze eigenlijk op je eigen setup aansluiten. Of iig beluisteren met je eigen muziek.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanf morgen zijn we 3 weken op vakantie, dus als je wilt kun je ze vanmiddag komen halen om 3 weekjes te testen. Knipoog
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 11:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vrees dat ik dat niet meer ga halen... Ik kom er na je vakantie nog op terug.

RAWK!
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snap ik, over een paar weekjes is ook prima. Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 20:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke, ik ben weer in nederland, nog interesse? De prijs is natuurlijk bespreekbaar. Knipoog
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Sep 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien we over anderhalve week al gaan verhuizen ben ik benieuwd of er nog interesse voor is. Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 10:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless, geen interesse meer? We gaan komende dinsdag verhuizen nl. Knipoog
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry, niet meer aan gedacht. Heb wel interesse, maar financieel moet ik even op mijn tellen letten. De credit card rekening loog er nl. niet om Boos

RAWK!
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat mij betreft kom je ze gewoon halen en dan kijken we later wel of ze bevallen en wat je wilt betalen. Ik verhuis ze nl. liever niet mee, anders moeten ze in A'dam 4 trappen omhoog naar de zolderberging. Knipoog
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanaf vandaag af te halen in A'dam.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh, toch wel internet?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep, onbeveiligd netwerk van 1 van de buren. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur