Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke member zag je het laatst?
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2008 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als Eva vandaag een spijkerbroek en een rood/zwart gesteepte trui aan had, en ze rond 12:00/12:15 bij de Footlocker was, en daarna de Mariastraat in liep, dan heb ik d'r gezien Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha indeed. Roep dan 'hooooiii!'

Ik zag Michel weer eens in de trein.

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2008 08:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet zeg, die naakte members....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2008 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch zie ik wel bekende gezichten voorbij komen Engeltje

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse,

Waar ken jij Guido van???

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt vet man, Sietse's nieuwe look. Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

woh, is dat een sterk staaltje photoshop? zelfs ikzelf vind 'm lijken, helaas...

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie nooit iemand, maar whoa als ik Sietse zo zou zien zou ik wel een klein beetje bang zijn denk ik GnaGna

En een member die in de verte op een podium staat telt dat ook?
Vond Joris Dirks erg leuk om te zien bij Agua de Annique (en haar muziek is niet eens echt mijn cup of tea)
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur