Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » Programma om filmpjes in te monteren?
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, aangezien ik geen technisch vriendje meer heb, zal ik mijn 'domme vragen' (ik ben immers een vrouw en die zijn dommer dan mannen, toch Jan?) aan jullie moeten stellen. Smiley

Ik wil voor een opdracht een kort filmpje in elkaar zetten. Ik heb Windows Movie Maker ontdekt maar dat is zo minimaal. Een paar jaar geleden heb ik samen met Thijs een film gemaakt, maar ik ben vergeten in welk programma we dat deden! Help!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 23:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

A.d.o.b.e. P.r.e.m.i.e.r.e.

http://isohunt.com/torrent_details/26820909/adobe+premiere?tab=summary

Als je een Mac hebt natuurlijk Final Cut Pro...

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 00:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oh, is het uit... uhmmm
mm2 is btw zo gek nog niet!
premiere is een killer als je niemand hebt, die je 'inwerkt' Knipoog
gewoon mm2 proberen:
http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/moviemaker/professioneelfilmsmaken.aspx
anders moviefactory van ulead illi pakken... Tongsmiley
mijn proggy sinds jaren....
http://www.corel.com/servlet/Satellite/nl/nl/Product/1173965700889?trkid=nlgoogmovfact
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 08:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ohja, dat was het, het lag op het puntje van mijn tong. Smiley
Zoals ik al zei heb ik het programma samen met Thijs al eens gebruikt, dus ik denk dat ik nog wel een beetje weet hoe het werkt.

Dankjewel!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 21:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ojee toch. Floor aan de edit Smiley. Join the family!

Ik zou trouwens niet de torrent downloaden die Tom heeft, maar deze:
http://isohunt.com/torrent_details/29469399/adobe+master+collection?tab=summary

Dan heb je ook meteen Photoshop, Flash en nog een hoop meer. Bovendien ben ik versies van Premiere tegengekomen die een beetje gaan kutten na een tijdje.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe kunnen jullie met Premiere aankomen?

Na het downloaden ervan, ontstaan er 200 topics:

1. Wat is een ISO file?
2. Hoe installeer ik het?
3. Hoe activeer en crack ik het?
4. Hoe werkt het?
5. ..............................etc. etc.

Wat dacht je van WINDOWS MOVIE MAKER? Echt iets voor vrouwen....
Niks installeren, gewoon zoeken in het startmenu.

Slotje Slotje Slotje Slotje Slotje Slotje Slotje
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Premiere is denk ik niet iets om als absolute noob even in een dagje een geinig filmpje mee te maken, de opties zijn te groot. Als het simpel moet met net iets meer (preset-) opties dan WMM, zou je misschien Pinnacle Studio of Magix Video Deluxe moeten proberen.

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 17:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@ Jan: Ik had mijn torrent er speciaal op uitgezocht. Thijs komt met ee iso aanzetten, dom, dom, dom!

Hier bij Campus ben ik er achter gekomen dat vrouwen, sorry voor degenen die dit lezen,

NOOIT, maar dan ook werkelijk NOOIT, zelf iets proberen uit te vogelen. In hun genen staat geschreven dat bij elke drempel onmiddelijk hulp ingeroepen dient te worden.

Ik weet nog steeds niet of het nou opportunisme (you go girl!) of incompetentie (boehoe!) is...

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2008 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom wil jij onmiddellijk, onmiddellijk met dubbel "d" en dubbel "l" schrijven.
Het enige -lijk woord dat eindigt op dubbel "l".

Maar je hebt gelijk...maar in de top 50 rijkste mensen ter wereld staan er dan ook maar 7 vrouwen. Verklaart in principe dat vrouwen incompetent zijn in ongeveer alles....
moshi-moshi
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2008 20:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Hier bij Campus ben ik er achter gekomen dat vrouwen, sorry voor degenen die dit lezen,

NOOIT, maar dan ook werkelijk NOOIT, zelf iets proberen uit te vogelen. In hun genen staat geschreven dat bij elke drempel onmiddelijk hulp ingeroepen dient te worden.

Ik weet nog steeds niet of het nou opportunisme (you go girl!) of incompetentie (boehoe!) is...

Hm ben ik het toch niet helamaal mee eens. Ik geef toe dat ik, voordat ik een willekeurige hökån van Ikea in mekaar zet, slechts vluchtig de gebruiksaanwijzing doorkijk. Maar uiteindelijk met wat creatief boorwerk staat zo'n kast/stoel/bed er wel. Ook geef ik toe dat in tijden van relatie mijn computervaardigheden bijvoorbeeld, achteruit gaan. Ik laat "hem" dan maar, want hij vindt het zo leuk de redder in nood spelen; bovendien scheelt het me weer een hoop tijd en die kan ik dan gebruiken om mijn nagels te lakken cq. wenkbrauwen bij te punten... of whatever vrouwen nou eenmaal zoal doen Tongsmiley . Maar door de bank genomen vogel ik en met mij veel vrouwen, toch echt wel een en ander zelf uit

Laatst aangepast door moshi-moshi op 04 Okt 2008 20:55, in totaal 1 keer bewerkt
moshi-moshi
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2008 20:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jaaa, hap ja!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2008 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij bent dan ook een vrouw die waarschijnlijk met haar andere hersenhelft werkt (dus que hersenen ben je een man).

Kijk naar de dingen die je kunt Moshi, dan kunnen weinig vrouwen.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2008 02:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moshi, jij bent een uitzonderingsgeval Knipoog Je hebt ook echt wel meisjes die het zelf uitvogelen, maar dat is alléén als er geen jongen in de buurt is.

Mijn vriendin vertelt me soms met TROTS dat ze iets zelf uitgevonden heeft (hoe het docuheputje te ontstoppen, een cd te branden, een modem opnieuw op te starten etc.). Dat is wel heel schattig, maar hoe hard zou je als jongen uitgelachen worden?

Ik hoop trouwens van harte dat ik er helemaal naast zit, en de volgende, huidige, feministische golf ook deze ongelijkheid rechttrekt...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur