Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Dit moet een grap zijn
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2008 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Dinand Woesthoff in top vijf Greatest Man Award

AMSTERDAM - Dinand Woesthoff en Peter R. de Vries behoren tot de top vijf van kanshebbers op de JFK Greatest Man Award. Behalve Woesthoff en De Vries maken ook presentatoren Matthijs van Nieuwkerk, Ruud de Wild en Joost Karhof kans op de titel.

Dinsdag wordt de prijs uitgereikt tijdens een galadiner in de Passenger Terminal in Amsterdam.

Eerder werd door medewerkers van JFK Magazine en een vakjury een lijst van elf genomineerden samengesteld. Via de website van het tijdschrift konden bezoekers stemmen op hun favoriete man.

De mannen die de top vijf niet haalden zijn schaatser Sven Kramer, minister voor Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders, voetballer Edwin van der Sar, sterrenkok Sergio Herman, cabaretier Hans Teeuwen en ontwerpersduo Victor & Rolf.

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2008 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken heel dat JFK magazine niet dus zo'n boeiende award zal het wel niet zijn. Sowieso is heel het award idee voor mannen een beetje achterhaald, iedereen weet wie de echte man is.

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2008 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Knipoog
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2008 05:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, das net zo'n Where's Waldo plaatje. Smiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2008 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is net zoiets als je druk maken dat Marco Borsato op 1 staat in de top 40. Smiley Hij is net zo min een groot muzikant als Dinand een great man.

RAWK!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het zo vreemd dat ik werkelijk niemand ken die kane goed vind, maar ze komen toch veel op tv. Zou het dan zo zijn dat het werkelijk niet uitmaakt dat je geen fans hebt, je platenmaatschappij zorgt voor airplay? zou je met andere woorden een succesvolle band zonder fans kunnen zijn omdat iedereen denkt dat iemand anders er wel fan van is? hmm....maar waar verdienen ze dan geld mee.....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wow!

Laatst aangepast door prins geert op 09 Okt 2008 15:08, in totaal 1 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2008 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

drie keer is me nog nooit gelukt!
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2008 06:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marco Borsato krijgt ook 10 keer het Gelredome vol, maar echt niet door alle kaartjes te verkopen, 80% wordt weggegeven aan huisvrouwen bij allerlei produkten. Dus nee, je hoeft geen fans te hebben om succesvol te zijn.
(Kane in de Kuip was trouwens niet uitverkocht, misschien moeten ze een keer met Unilever om de tafel..........)

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2008 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
...Zou het dan zo zijn dat het werkelijk niet uitmaakt dat je geen fans hebt, je platenmaatschappij zorgt voor airplay? zou je met andere woorden een succesvolle band zonder fans kunnen zijn omdat iedereen denkt dat iemand anders er wel fan van is? .....

Dat klopt voor een groot deel wel.
En dat werkt niet alleen in de muziek zo, wat dacht je van TV?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur