Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Van harte Floor!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 05:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wen d'r maar vast aan dat de slijtage vanaf nu begint. Ik voel me ook nog steeds 22....

Van harte, en dat je maar snel een huis mag vinden! Kus!

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 08:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gefeliciteerd breezah
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag zussie!!!

Hoera!!!! Cheer Cheer Cheer

Tot straks!

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd, Floor!

23 alweer? BrownB en ik hadden het er laatst nog over dat de afgelopen jaren echt voorbijgevlogen zijn.. Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd! Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 22:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook via deze weg nog effe gefeliciteerd, was een gezellig etentje. Tot zaterdag Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja jeetje, 23....! Dit is de eerste verjaardag dat ik het eigenlijk niet zo leuk vind om ouder te worden. Ik heb bij deze dus besloten dat ik voor eeuwig 23 blijf! Smiley

Maar dankjewel voor alle felicitaties! Ik heb de saaiste verjaardag ooit gehad, maar dat was eigenlijk prima zo. Smiley Gister gezopen in Van Zuylen, was heel gezellig. En zaterdag wordt ook nog een leuk klein feestje. Iedereen die wil komen is welkom (met name Tom en Danny? Smiley)!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2008 07:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik neem aan dat dat zaterdag ook in van Zuylen zal zijn? Dan komen met name Tom en ik wel een biertje of een flatliner drinken!

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciflapstaart!! 23 is nog best jong hoor! Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2008 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gister feestje gehad en ik ben er nog steeds brak van... Man man man wat had ik veel gezopen. Smiley

Maar gezellig dat jullie er waren jongens...! Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur