Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Mijn Amerikareis
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2008 06:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

(Nu ik toch aan het spammen ben...)

Beste allemaal,

Geïnteresseerd in Amerikaanse alcoholisten die leven in de woestijn, studenten die de Obama-campagne runnen en bijzonder vriendelijke Republikeinen met hun eigen wapenarsenaal? Zo ja: lees verder. Zo niet: Toch bedankt voor de aandacht!

Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van het feit dat ik inmiddels alweer een maand in de Verenigde Staten zit, om op mijn eigen manier een beeld te kunnen vormen van dit land en dat met jullie te kunnen delen. Dat doe ik via mijn website, http://www.thijsroes.nl

Sommigen van jullie spreek ik bijna dagelijks, anderen moeten even nadenken wie ik ook al weer ben. Dat is het nadeel van het spammen van je voltallige adreslijst. Laat ik daarom voor de duidelijkheid even kort samenvatten wat er precies aan de hand is:

Ik ben een reis aan het maken van Seattle naar New York in een busje (met bed), met de missie zover mogelijk weg te blijven van toeristische attracties en zo dicht mogelijk op de huid te zitten van de locals. Inmiddels heb ik samen met mijn goede vriend Danny al een rit afgelegd van Portland naar Las Vegas, en heb ik in mijn eentje tot nu toe vooral Arizona verkend.

Terwijl ik dit schrijf is het nacht, en sta ik langs de kant van een weg ergens in de woestijn op de grens van Arizona en Utah. Na de verkiezingen blijf ik nog een maand om samen met mijn goede vriend Mattijs een (muzikale) toer door het Diepe Zuiden te doen.

Mijn website vertelt nu al op multimediale wijze de verhalen die ik (we) onderweg ben (zijn) tegengekomen. Van een filmpje over de ontmoeting met een meest flamboyante homoseksuele talkshowhost in Long Beach, CA, tot een simpel reisverslagje over die keer dat we onszelf vastreden in de woestijn van Arizona. Sommige van deze verhalen worden ook gepubliceerd via www.campus.tv en www.insearchofamericans.nl

In de komende maanden blijf ik de website bijhouden, met verhalen over de verkiezingen en de economische crisis, flamboyante homoseksuelen en vriendelijke Christenen, en over gewone Amerikanen en mijn ongewone eigen belevenissen.

Graag nodig ik jullie uit zo nu en dan mijn avontuurlijke, betrokken en gelukkig ook amuserende verhalen te checken, op http://www.thijsroes.nl

Veel liefs en high-fives,

Thijs Roes
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur