Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » fedex levering en niet thuis zijn
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 19:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb gister platen (van die echte vinyl plaatjes) besteld op een site in engeland (juno.co.uk), omdat hier in Eindhoven mijn platenzaak helaas ermee stopt.

Tot mijn verbazing lag er dus net al een briefje van fedex dat ik niet thuis was vannochtend en tot mijn, nog grotere, verbazing staat daar op 'last delivery attempt, package will be returned to sender'.

Heeft iemand hier ervarin mee? Op internet wel wat ervaringen gelezen, maar niet echt een sluitend antwoord. Na 1 poging al weer terug naar Engeland sturen, is dat niet een beetje overdreven?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

No worries Goudvis, dat is een vaker voorkomend probleem lachen.

Voor de andere Google'aars:

http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?p=72326#72326
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur