Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » fedex levering en niet thuis zijn
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb gister platen (van die echte vinyl plaatjes) besteld op een site in engeland (juno.co.uk), omdat hier in Eindhoven mijn platenzaak helaas ermee stopt.

Tot mijn verbazing lag er dus net al een briefje van fedex dat ik niet thuis was vannochtend en tot mijn, nog grotere, verbazing staat daar op 'last delivery attempt, package will be returned to sender'.

Heeft iemand hier ervarin mee? Op internet wel wat ervaringen gelezen, maar niet echt een sluitend antwoord. Na 1 poging al weer terug naar Engeland sturen, is dat niet een beetje overdreven?
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie nu bij de track trace van fedex dat het pakket nu bij fedex in veldhoven is, hoop dat het daar blijft tot morgen...
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zou gewoon effe bellen naar Veldhoven, daar moet toch wel uit te komen zijn?

Vette plaatjes? Welke winkel gaat dicht, toch niet die ene relaxte die ik net ontdekt had waar ze een een schat aan Nigeriaanse funkklassiekers hadden he?? ? Zweet
(dat is die daar even verder zit als waar de Bullit vroeger zat (dus niet die newage toko! ) Engeltje

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

1 afleverpoging is inderdaad erg vreemd. Ik kan me herinneren dat je ze ook nog kon bellen om een afspraak te maken uhmmm
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relekst, we maakten ons al weer te snel zorgen. Vannochtend gelijk gebeld met fedex en de plaatjes lagen nog op het verdeelstation op Eindhoven Airport (dus niet in Veldhoven). Ik heb ze nu zelf afgehaald, aangezien ik zsm naar Delft moest en de rest van de week ook niet thuis ben.

@dasjj, ik hoop niet dat je de rare records bedoelt, al denk ik van wel. Die zit (nu nog) in de tussenstraat van de Kleine en Grote Berg. Snel je platen gaan halen als je nog wilt, ik geloof alleen op do, vrij en zaterdag. Wel dikke kortingen nu, maar daar heb ik niks aan, aangezien ik nieuwe plaatjes wil kopen met mijn minimale financiele middelen Huilen
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 12:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

edit: poging 3 om dubbelpost te verwijderen...

Laatst aangepast door kobuz op 01 Okt 2008 14:19, in totaal 1 keer bewerkt
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relekst, we maakten ons al weer te snel zorgen. Vannochtend gelijk gebeld met fedex en de plaatjes lagen nog op het verdeelstation op Eindhoven Airport (dus niet in Veldhoven). Ik heb ze nu zelf afgehaald, aangezien ik zsm naar Delft moest en de rest van de week ook niet thuis ben.

@dasjj, ik hoop niet dat je de rare records bedoelt, al denk ik van wel. Die zit (nu nog) in de tussenstraat van de Kleine en Grote Berg. Snel je platen gaan halen als je nog wilt, ik geloof alleen op do, vrij en zaterdag. Wel dikke kortingen nu, maar daar heb ik niks aan, aangezien ik nieuwe plaatjes wil kopen met mijn minimale financiele middelen Huilen
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hebben ze daar Nigeriaanse funkklassiekers? Ik ben niet zo bezig met Nigeriaanse funkklassiekers, maar als je verder loopt dan waar de Bullit zat (vanuit het centrum) kom je bij de cd-theek op de hoek naar 100%, en wat er verder zit tegenwoordig weet ik niet zo goed, maar in de cd-theek wist ik mij ook altijd wel goed te vermaken met die bakken platen.

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2008 18:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

daar heb ik ook wel wat lekkere gevonden ja Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 19:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had trouwens hetzelfde probleem. Er kwam een pakketje voor me op de dag dat ik naar Amerika vertrok. Geen flauw idee wat daar nou uiteindelijk mee is gebeurd.

Wil eigenlijk het product, maar anders het geld terug. Ben eigenlijk een beetje bang dat beide niet gaan gebeuren...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur