Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » South Park - Season 12
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoals Jan vanochtend al postte is gisterenavond in Amerika seizoen 12 van South Park van start gegaan Smiley

Quote:
1201 - Tonsil Trouble

The face of South Park could change forever when Eric Cartman is diagnosed with an incurable disease, after his routine tonsillectomy goes horribly wrong.

Zojuist gekeken en even zonder te spoileren, het was weer eens vet lachen Ook echt zo'n aflevering die weer een taboe probeert te doorbreken...

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 20:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

waar heb je die gekeken?! ik zit al de hele middag te zoeken naar torrents...

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.mininova.org/get/1238479

Ik vind dat die hele sterke stukjes heeft maar het einde vind ik nogal suf. Ik ben benieuwd wat ze in de rest van het seizoen zullen laten zien.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 04:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Are U sure?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 07:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een gerucht gelezen dat het volgende week een "I Am Legend" spoof wordt, met Kenny in de rol van Will Smith Smiley Maar het stond op Wikipedia en is inmiddels weggehaald, dus...

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 15:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beatle schreef:
http://www.mininova.org/get/1238479

Ik vind dat die hele sterke stukjes heeft maar het einde vind ik nogal suf. Ik ben benieuwd wat ze in de rest van het seizoen zullen laten zien.

ik vind er niks mis mee. Vind het toch weer echt een vette aflevering...

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Morgenochtend te downloaden:

1202 - Britney's New Look
Airdate: 2008-03-19
When the boys help Britney Spears get to the North Pole, they discover the shocking secret behind her popularity.

Preview!

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Can't wait!!! Heerlijk Smiley.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 08:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren ...damn eindelijk weet ik waar mijn borsten fetish vandaan komt, hij is weer geniaal mensen! Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze staan nu ook allemaal legaal online he?

http://www.southparkstudios.com/
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 14:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik check ze altijd op: http://www.southparkzone.com/
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg goed die hele homage aan Heavy Metal.

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 10:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit was toch wel de vetste aflevering van seizoen 12 tot nu toe lachen Het hele idee is zo absurd en grappig om te zien, Cartman was zo cool toen hij ging huilen en alle "Heavy Metal"-scènes waren erg vet!

Ik heb 'm op South Park Studios gekeken, goed te doen Smiley Alleen jammer dat die paar reclames tussendoor ineens 2x zo hard zijn wat volume betreft.

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2008 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck yeah, eindelijk weer eens een T&P-episode! Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2008 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Meh, ik vind het niet zo'n boeiende karakters. Het hele writer's strike verhaal was ook niet zo sterk, maar de episode werdt totaal geredeemed door dat youtube segment. Tering, die clip van Butters is ook echt..

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2008 15:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

idd is dit een vrij matige aflevering. er zitten wel weer een paar echt grappige stukjes in, maar het verhaal en vooral het einde is vrij suf.

T&P zijn al tijden niet meer echt grappig...

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 08:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zonder het YouTube-gedeelte vond ik Major Boobage beter, maar dankzij dat stukje vind ik Canada On Strike! ongeveeer even goed lachen Echt niet normaal hoe briljant dat stukje Bwhaha Eerst heb je Butters met zijn versie van "What What (In the Butt)", krijgen we daarna de mega-briljante scène met alle YouTube-sterren bij elkaar!!
Ik vind normaal gesproken Canada eps altijd heel saai, maar gelukkig waren ze nu niet té vaak in beeld en ik vond het liedje aan het begin best catchy, dat met de Denen was vet, de "I've learned something today" ook, plus heel dat gedoe met:
- "I'm not your pal, friend!"
* "I'm not your friend, buddy!"
- "I'm not your buddy, guy!"

Dat was ook leuk lachen

Kortom: ik moest best vaak lachen bij deze aflevering, dan kan ik 'm dus wel geslaagd noemen Chill

Trouwens, bij alle filmpjes van die YouTube-sterren heb je nu honderden comments van mensen die de pal, friend, buddy, guy, etc. woordenwisseling doen, te mooi! Volgens mij krijgen alle filmpjes nu alleen al door South Park weer tientallen duizenden views extra...

Hier alle filmpjes op een rij voor degenen die sommigen nog niet kennen [ik kende bijv. "Dramatic Chipmunk" niet, die is echt prachtig!]:

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wtf, er is een échte versie van 'What What (In The Butt)'?! Hamer

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 14:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, mijn dag is weer goed Gieren

Hier staat de aflevering trouwens:

http://valleywag.com/375653/south-park-kills-10-youtube-memes-for-good

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 00:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:

plus heel dat gedoe met:
- "I'm not your pal, friend!"
* "I'm not your friend, buddy!"
- "I'm not your buddy, guy!"

Dat was ook leuk lachen

Dat vond ik juist erg saai worden, vooral op het einde toen dat weer kwam kon ik er echt niet om lachen...

zonder die youtube-shit had ik deze aflevering echt saai gevonden vrees ik.

maar thanx voor de linkjes. ik kende ze nog niet allemaal.

en afro ninja blijft geniaal idd. op mijn myspace heb ik een filmpje waar hij uitgeknipt is met nog meer van die halve gare kung-fu-losers...schitterend Gieren

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, er is idd een echte What What in the Butt!!! Mijn God!!! Hamer Hoe fucking smerig!

Maar de reacties eronder zijn erg grappig Smiley
Quote:

GTAASIM360 (1 minuut geleden) Toon Verbergen
i,m not your friend, guy

kensei85 (1 minuut geleden) Toon Verbergen
dont call me budday guy!

KonigNorge (3 minuten geleden) Toon Verbergen
I'M NOT YOUR GUY, FRIEND!

dszkatZze (1 uur geleden) Toon Verbergen
I'm not you're friend, guy!

xboxsalad (1 uur geleden) Toon Verbergen
I'm not you're guy, buddy!

Maar ik vond de aflevering echt bijzonder vet!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 17:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond 'm ook erg vet. Die preek van Kyle aan het einde, slaat dat niet op het feit dat de episodes sinds kort gratis te bekijken zijn op de officiële SP-website?

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 17:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow... Heel Youtube staat er vol mee.

Marijn: Ja ik vond het bijzonder bizar dat er wordt gezegd dat er geen geld mee kan worden verdiend, terwijl ik het op southparkstudios.com keek, en dus om de tien minuten een korte reclame keek. Smiley

(Was niet storend trouwens. 1 Reclame van tien seconden is eigenlijk wel een aardige adempauze... En ik heb opeens zin in Chili en hamburgers Knipoog)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 17:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, en hier is trouwens een radio-interview met Eric Cartman.

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=89375695

Eerst staat een verslag, bovenin. Het interview staat verder naar beneden.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2008 20:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch maar in de echte South Park topic verder Knipoog Na de aflevering van vorige week die me op een paar momenten na niet echt kon bekoren, moet ik toch wel lachen om Cartman in deze preview voor de aflevering van deze week lachen

http://www.southparkstudios.com/clips/188238

Quote:
1209 - Breast Cancer Show Ever
Airdate: 2008-10-15

Wendy gets in trouble when she threatens to beat up Cartman after school. No matter how fired up Wendy is, all bets are on Cartman. Everybody knows a girl can’t fight a boy and win.

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 19:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond het al stukken beter dan vorige week! Er zaten wat geweldige dingen in, zoals:
  • Cartman die zijn onderbroek opeet [die hele scène]
  • De directrice van de school die Cartman met een kankergezwel vergeleek - heel die analogie klopte gewoon perfect!
  • De Snatch-hommage en vooral hoe erg Cartman er aan toe was toen het voorbij was [maar wel leuk dat hij zelf nog één of twee rake klappen uitdeelde]
Bwhaha

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur