Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je concert agenda.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Undeclinable in het Plein deze week. Wie gaat er heen?

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik.

De 18e h?? Dat is volgende week, Tom.. Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op mijn verjaardag zelfs

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Illdisposed at Baroeg on 11/03/'05
Skip The Rush (CD release party) at De Melkweg on 12/03/'05
Downset at W2 on 20/03/'05
36 Crazyfists at De Melkweg on 12/04/'05
Atreyu at De Melkweg on 21/04/'05

Voorlopig deze maar komen er nog wel meer bij (ook festivals) (wat een irri textveld)

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

18 maart: Undeclinable (Den Bosch)
10 april: Walker Diver & Harold K. (Eindhoven)
18 april: The Yearlings (Eindhoven)
19 april: The Yearlings (Gemert)

Dat was 't wel zo'n beetje. Weinig leuks verder de komende tijd.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Undeclinable in het Plein deze week. Wie gaat er heen?

een vriend van mij staat volgens mij op die flyer van het plein.. die met zijn hand in zijn zak. Niemand weet het zeker maar toch zit er wel een kans in dat hij het is :p

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah, ik kreeg gister te horen dat ik mee mag naar U2 in de Arena!

ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 11:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb me opgegeven voor 2 kaartjes voor de pre-sale van het concert van Coldplay in Gelredome-Arnhem op 7 juli [www.coldplay.com]. Normaal doe ik zoiets dus nooit, maar m'n vriendin vindt het leuk en ik de muziek ook. Maar ik neem toch aan dat het schijtveel te duur zal zijn en ik dan toch niet ga.
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 11:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blijft groeien mijn agenda:

Illdisposed at Baroeg on 11/03/'05
Skip The Rush (CD release party) at De Melkweg on 12/03/'05
Downset at W2 on 20/03/'05
The Idoru at Stortebeker on 30/03/'05
36 Crazyfists at De Melkweg on 12/04/'05
Atreyu at De Melkweg on 21/04/'05
Slipknot at Paradiso on 06/06/'05
Roadrage Tour 2005 at De Melkweg on 09/06/'05

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoorde van iemand dat Guano Apes wsl naar NL komen. Weet iemand daar iets vanaf?

Zondag ga ik naar Green Lizard hier in Harderwijk, en 15 juli naar U2!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet schreef:
een vriend van mij staat volgens mij op die flyer van het plein.. die met zijn hand in zijn zak. Niemand weet het zeker maar toch zit er wel een kans in dat hij het is :p

Woow, vette shit. Dat meen je niet? Eeuwige roem Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

:lol

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Woow, vette shit. Dat meen je niet? Eeuwige roem Smiley
dat is de shizzle :+
Maar ik ga er niet heen, heb het al te druk en zo spannend vind ik punk niet

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

26 maart moet ik draaien op i love jump
Fields of rock
Waarschijnlijk: pinkpop en lowlands
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OK, heeft me 2 uur gekost, maar vandaag in de pre-sale 2 kaartjes kunnen bemachtigen voor Coldplay op 7 juli in Gelredome Arnhem, veldplaatsen.
Kosten wel 45 euro per stuk met alle kosten inbegrepen... Afzetters! Maar dat wordt dus de tweede keer in m'n leven dat ik naar een 'stadiumconcert'-achtig iets ga. Eerste keer was Pearl Jam in de Rai, in '96 ofzo.
Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 16:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

a.s. vrijdag: converge en undying. dinsdag: sex positions. de week daarna: de great deceiver... en verder nog in de nabije toekomst: bloc party, turbonegro, hellacopters, interpol... gotta love berlin...
Lauw
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lauw schreef:
Ik hoorde van iemand dat Guano Apes wsl naar NL komen. Weet iemand daar iets vanaf?

Echt niemand?

Ik wou ook naar Coldplay. Maarja, heb pas in mei weer geld
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zondag Violation Of Trust, Dead Stop en vele anderen.
Ik wil nog kaartjes halen voor U.S. Bombs in de Effenaar, en euhm.. er was nog niets.. naja kom ik wel weer op.

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 17:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lauw schreef:
Echt niemand?

Ik wou ook naar Coldplay. Maarja, heb pas in mei weer geld

Als het goed is nog een laatste (europese) tour voordat ze uit elkaar gaan dus zal ook wel NL worden ja

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zondag Downset, Demean & Maroon in de W2
dat wordt weer een flinke bak metalcore :rock:Bier!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2005 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ber schreef:
zondag Downset, Demean & Maroon in de W2
dat wordt weer een flinke bak metalcore :rock:Bier!

Aanwezig...

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 00:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[QUOTE]Plays Today: 88Total Plays: 8,917
[url="http://www.purevolume.com/undeclinable/music"]http://www.purevolume.com/undeclinable/music[/url]

Zo zeg :smoke:
Hicks
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2005 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zondag 24 april:

The Ocean + Transmission0 + Stone on the Shore in de W2

Die eerste 2 bands zijn erg ok, maar kent iemand uit Den Bosch toevallig die laatste band?
De W2 site zegt:

[QUOTE] Stone On The Shore is de nieuwe band van ex-leden van Moodswing, Supernatural, Diabolical en Stargazer. Met invloeden van High on Fire, Mastodon, Isis en Celtic Frost gaat de metal van de 5 heren steenhard!

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2005 20:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

paaspop dit weekend Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2005 21:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hicks schreef:
Zondag 24 april:
The Ocean + Transmission0 + Stone on the Shore in de W2
Die eerste 2 bands zijn erg ok, maar kent iemand uit Den Bosch toevallig die laatste band?
De W2 site zegt:
ja ik ken de band alleen heb ze nog nooit horen spelen,
Dit ook pas hun eerste optreden samen geloof ik.

Band bestaat uit: Robert (broer van forum arie, exdrummer-moodswing), xander (tijdelijke ex2egitarist-moodswing) bjorn (ex -supernatural) en zanger chris.
Hicks
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2005 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt goed, zal het in de gaten houden en misschien dat ik ze dus de 24e wel aan het werk ga zien. Ben benieuwd!

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2005 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die band is heel kut, alleen de drummer is heel goed Knipoog
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 06:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah te gek, ben erg benieuwd, ik ga wel ff kijken. Naar stone of the shore... of welke naam het dan ook draagt.

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 09:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sja die naam...
Arjan
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 09:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Ik heb jou voor het eerst ontmoet, steen bij de waterkant, steen bij de waterkant"
Hicks
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 09:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aha! daar zijn duidelijk al vaker grappen over gemaakt....Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 10:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Arjan schreef:
"Ik heb jou voor het eerst ontmoet, steen bij de waterkant, steen bij de waterkant"
:lol
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2005 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel, weet jij al iets over het optreden dat Eels op 30 mei in Vredenburg gaat geven? Prijs, datum waarop de voorverkoop begint etc.?

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2005 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eels zuigt Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2005 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neeee, Eels is super. Ik heb ze in 013 in de grote zaal gezien een jaar of 3 geleden, echt lachen. Die concerten zijn trouwens wel altijd allemaal seated. Vind ik persoonlijk iets minder.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2005 19:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar was ik ook bij. Als ik me niet vergis is dat alweer 4 of 5 jaar geleden. Jammer dat 't seated was ja, maar het was in 013 v??l beter dan een jaar later op Lowlands.

Ben echt benieuwd, want die nieuwe cd is erg goed.

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2005 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Michel, weet jij al iets over het optreden dat Eels op 30 mei in Vredenburg gaat geven? Prijs, datum waarop de voorverkoop begint etc.?

Eels gaat idd spelen in Vredenburg.

En wel op 30 mei! Start verkoop 26 mrt, kosten ?*33,35. Aanvang Grote Zaal 20.15. Zaal open om 19.30

i.s.m. The Alternative

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2005 18:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet of het al is vermeld op 't forum, maar:

Quote:
De Amerikaanse band Green Day geeft op 7 juli een concert in Ahoy' Rotterdam. De voorverkoop van het concert start zaterdag 9 april.

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2005 18:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oehh dat is vet!!

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2005 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iig Morbid Angel in de effenaar en Peter Pan Speedrock in de Effenaar.

En de 24e zelf spelen (Bronson Death Wish) met oa Backfire! en The Butcher in Tilburg.

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur