Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Het nieuwe forum... Interaddict.org
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 06:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OK, het nieuwe forum is online:

http://www.interaddict.org
http://www.interaddict.org/forum
http://forum.interaddict.org

BELANGRIJK BELANGRIJK BELANGRIJK BELANGRIJK!!!!!

WACHTWOORDEN:

Het omzetten van de wachtwoorden was niet mogelijk. IEDEREEN zal dus een nieuw wachtwoord aan moeten vragen via de pagina "I forgot my password". Of klik op deze link: http://interaddict.org/forum/profile.php?mode=sendpassword
Daarna kan je gewoon weer bij je profielpagina http://interaddict.org/forum/profile.php?mode=editprofile je oude wachtwoord invullen.

Het emailadres dat je ooit hebt geregistreerd moet het dus nog doen. Lukt het niet? Stuur me een mailtje op admin(at)interaddict.org

EDIT: Er is ook een ander probleem met het inloggen. Soms doet ie 't wel, soms niet. Als het goed is heb ik het op weten te lossen, maar mocht je inderdaad gewoon de hele tijd teruggestuurd worden naar de index of een inlogscherm, sluit dan AL je internetvensters, en open het forum opnieuw.
Als je nog steeds problemen hebt laat het dan wel even weten! admin @ interaddict . org

Er moet nog een HOOP gebeuren, maar met de hulp van velen moet dat lukken.

De admins zijn vooralsnog Bram, Gerbens en ik.
De moderators zijn vooralsnog Marijn, MrZop, Tom, en.... Floor! Tongsmiley.

Laatst aangepast door Thijs R. op 22 Dec 2005 06:50, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 06:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Todo:
- Oude foraindeling maken
- Topics verplaatsen naar juiste forum
- Smilies invoeren
- Nieuwe layout maken/doorvoeren
- Mensen van username laten veranderen
- Alle oude backups vanaf het jaar 0 terugzetten. (Maar dat heeft nog even geen prioriteit Smiley)
- Forum uitbreiden! Smiley
JJ Das
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

* Active topics?

ik heb maar een nieuwe user aangemaakt, ik kon echt niet langer meer wachten!

En alle mods en admins, reuze bedankt dat ik nu alweer een uur niks doe terwijl ik het hartstikke druk heb! Chill
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 17:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ik merkte het ook al Smiley

RSS feed doet het al wel: http://www.interaddict.org/forum/rss.php

Kan je via www.google.com/ig inladen bijv Smiley....

Active topics komt vanavond wel dan denkik.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben bezig met de active topics. Da's een script wat ik zelf heb geschreven voor het kraak-forum...heeft wat aanpassing nodig omdat de database net wat anders is dan de oudere versie van phpBB.

http://forum.interaddict.org/active.php

Nog suggesties?

edit: Los van de cosmetische dingen trouwens... Dat moet allemaal zowiezo nog gebeuren.

Laatst aangepast door Bram op 21 Dec 2005 19:19, in totaal 1 keer bewerkt
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

goed bezig mannen!

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi... Maar... Ik zou hem zo installeren dat ie op interaddict.org draait, dus niet in de subdirectory..
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 20:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is daar het voordeel van? Ik wil het nu graag gescheiden houden omdat ook het kraakforum eropkomt, en misschien mijn eigen site ook, en misschien wel een keer een website die bij het forum hoort... Etc.
rickdv
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed bezig!

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 20:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lol ik denk ook dat er iets mis is met de private messages... want ik keek net in mijn inbox, en zie allemaal berichtjes staan die ik nooit gehad heb, en ook aan andere gericht zijn..

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal ze wel weghalen en een backup maken. Iemand die ze graag nog wil hebben?
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Wat is daar het voordeel van? Ik wil het nu graag gescheiden houden omdat ook het kraakforum eropkomt, en misschien mijn eigen site ook, en misschien wel een keer een website die bij het forum hoort... Etc.

Met meerdere sites heeft het geen voordeel..

Als het forum het enige zou zijn, is alleen "interaddict.org" minder typewerk en mooier.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anders even een redirect maken op interaddict.org/index.htm
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

joepie, het werkt Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

phpBB vind geloof ik niet alle berichtcode uit een vB forum even leuk. Sommige topics zien er wat verkracht uit. Valt niet zo veel aan te doen denk....
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ook grappig, als ik op POST REPLY klik in dit topic kom ik de helft van de tijd op de mainpage uit.

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je klikt niet toevallig per ongeluk op de link ernaast? Ik heb het nog niet 1 keer gehad eigenlijk....
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bvo schreef:
phpBB vind geloof ik niet alle berichtcode uit een vB forum even leuk. Sommige topics zien er wat verkracht uit. Valt niet zo veel aan te doen denk....

Jawel. Vooral de lopende topics een beetje opschonen. Zit niks anders op ben ik bang.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, Zop op het begin had ik dat ook. Maar nu gebeurt het niet meer geloof ik.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En wat was de oude indeling nou ookweer?

Nieuws en Discussies
Algemeen
Sport

Film & TV
Muziek
Battle of the Sexes

Computer(problemen) en Gadgets
Multimedia en Design
Games

Onzin
Feedback
Private

Zoiets?
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool sites & stuff erbij?

[edit] en aangeboden & gezocht?

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2005 23:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://wigflip.com/ds/

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 00:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kijk, leuk, interaddict... Onder Meentje kon ik geen wachtwoord opvragen maar das nie zo erg. Lekker fris opnieuw...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 01:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet! lachen

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 01:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Kijk, leuk, interaddict... Onder Meentje kon ik geen wachtwoord opvragen maar das nie zo erg. Lekker fris opnieuw...

Als je wil kan ik je wachtwoord resetten zodat je een nieuw wachtwoord kunt instellen onder je Meentje account. Dat geldt voor iedereen die dat wil....

bramvano[A-T]gmail[D-O-T]com

of

admin[A-T]interaddict[D-O-T]org (thijs)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 03:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ehm... Wel even voor de duideijkheid: De reden dat zoveel mensen hun wachtwoord niet op kunnen vragen is omdat ze ooit, toen ze zich geregistreerd hebben bij het vorige forum, hun E-mailadres niet in hebben gevuld..... EIGEN SCHULD DUS Tongsmiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 03:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had net wel enorm veel problemen met inloggen. 30x geprobeerd, via allerlei wegen, en nu opeens, zomaar lijkt het, gelukt... Iemand daar een idee over?
tss
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 04:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ehm... Wel even voor de duideijkheid: De reden dat zoveel mensen hun wachtwoord niet op kunnen vragen is omdat ze ooit, toen ze zich geregistreerd hebben bij het vorige forum, hun E-mailadres niet in hebben gevuld..... EIGEN SCHULD DUS Razz

Ja zeg, dat forum is minstens een maal per 2 jaar verhuisd.. en daarna moet je de helft van de keren herinschrijven. Ik heb heus mijn emailadres wel opgegeven, ik heb van vorige offline-periodes twee keer een mailtje gehad.

Maar dankjewel, looskuh, voor het nieuwe password :*
Zoals je ziet werkt het (en ook het wijzigen).

Ik kreeg trouwens geen reply geplaatst toen ik naar dit topic was geleid via de link bovenaan de index, en wél nu ik via de index naar feedback en vervolgens naar dit topic ging. Toeval?
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 09:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ehm... Wel even voor de duideijkheid: De reden dat zoveel mensen hun wachtwoord niet op kunnen vragen is omdat ze ooit, toen ze zich geregistreerd hebben bij het vorige forum, hun E-mailadres niet in hebben gevuld..... EIGEN SCHULD DUS Tongsmiley

Nee hoor, heb gewoon elke keer een e-mail adres opgegeven.
En Bram: ik hoef m'n Meentje-account in ieder geval niet meer.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 09:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mij email adres klopte ook, maar staat nu niet meer in mijn profiel. Ik ben bang dat dat bij iedereen zo is. Bij Lonja iig ook, en ook bij de mensen bij wie ik het wachtwoord heb gereset.
Sen
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 09:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kon niet meer inloggen met mijn oude gegevens.. En de naam San bestond al. Wel raar..

Maja dan maar een nieuwe..
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

je kunt toch anders wel de hele database een mailtje sturen dat ze even je moeten mail om het wachtwoord te resetten Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 10:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik geloof dat, iig het merendeel, van de email adressen niet zijn meeverhuisd. Dus dat zal niet lukken.

Je kunt overigens mailen naar ....

admin [AT] interaddict [DOT] org (Thijs)
of
bramvano [AT] gmail [DOT] com (Bram)

....om een nieuw wachwoord aan te kunnen maken op je oorspronkelijke account. Ik of Thijs geven je dan een tijdelijk wachtwoord waarmee je in kunt loggen waarna je je wachtwoord weer kunt wijzigen.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Had net wel enorm veel problemen met inloggen. 30x geprobeerd, via allerlei wegen, en nu opeens, zomaar lijkt het, gelukt... Iemand daar een idee over?

Zo vaak heb ik het nog niet hoeven proberen. Maar ik moet wel bijna elke keer opnieuw inloggen, ook al heb ik aan staan dat onthouden moet worden dat ik ingelogd ben. En het kost dan bijna altijd 2 pogingen om weer in te loggen. Misschien ligt het aan dat ik Firefox gebruik......
Sen
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke Bram ik heb je even gemaild, want bij was het dus idd zo dat ik geen wachtwoord meer opgestuurd kan krijgen, omdat het e-mailadres dus niet klopte.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bvo schreef:
Je kunt overigens mailen naar ....

admin [AT] interaddict [DOT] org (Thijs)
of
bramvano [AT] gmail [DOT] com (Bram)

Offtopic:
Daarmee bescherm je jezelf niet tegen spam robots..
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22at+hotmail+dot+com%22&meta=

Kun je beter zoiets doen:
Gmail --> bramvano@
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 15:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vreemd, ik ben een post kwijt.. Misschien met m'n stomme kop gisteren vergeten op send te drukken.

Het inlogprobleem (dus niet het wachtwoordprobleem) moet als het goed is opgelost zijn. Ik hoop het maar. Er was iets met de cookies.

Anders moeten we misschien voor een bepaald vast domein kiezen. Consequent forum.interaddict.org bijv, ipv interaddict.org/forum of www.interaddict.org/forum
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bedankt Thijs! Ik ben vanaf heden ook weer van de partij! Hiep hoi!

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik weet er is opgelost, maar ik blijf dus niet ingelogd staan. Als ik op de frontpage van het forum inlog en daarna iets wil posten, dan moet ik nog een keer inloggen. Als ik later op het forum terugkom, moet ik ook weer opnieuw inloggen.
Van mij mogen trouwens de preview en submit buttons van plek wisselen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 16:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Preview-button mag van mij een stuk onopvallender zelfs.

Volgens mij blijf je 1 uur ingelogd, heb 't eens omhooggegooid naar 10 uur. Eens kijken wat dat doet...

En de active topics: Niet erachter hoeveel ze bekenen zijn, maar hoeveel posts er zijn gemaakt.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur