Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Het nieuwe forum... Interaddict.org
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 16:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet nu ook weer inloggen (nadat ik m'n webbrowser heb afgesloten) om dit te posten, gisteren werkte het wel een beetje.
R. de Coppio
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed bezig mensen!! Ik heb mijn naam ook maar veranderd.
Rob
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De forum tijd klopt alleen nog niet (wat ik onhandig vind, qua kijken wat ik al wel en niet gelezen heb?)

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jawel hoor. Bij mij wel.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shit, moet toch wat aan dat inlogprobleem doen..... Weet nog even geen oplossing.
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2005 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeej, ik ben er ook weer lachen
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Dec 2005 03:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het gedoe dat bijna het hele forum mij heeft gemaild voor een wachtwoord, dat is nu als het goed is achter de rug. Ik heb alle emailadressen overgezet.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Dec 2005 04:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar:

Wat was nou ookweer de oude indeling, of, wat is een goede nieuwe indeling?
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Dec 2005 08:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relaxed dat de topics vanuit de actives weer in een nieuw venster openen. Ik zat al allemaal op de vorige-knop te klikken, maar dat is dus niet meer nodig. Smiley
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Dec 2005 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs:

http://web.archive.org/web/20050126142334/http://forum.onlinepeople.nl/

Al vind ik dat "speakers corner" en algemeen samen zouden mogen, en Battle of the Sexes weg.

En ik wil wel overall moderator zijn.

Quote:
- Algemeen en actualiteit
Speakers Corner
politiek, filosofie, stellingen, en andere serieuze zaken om over te discussiëren.
Algemeen
Interessante onderwerpen die niet serieus genoeg zijn voor "speakers corner", en niet te loos voor loze zooi. Ook voor hard nieuws en actualiteit.
Sport
Skateboarden, wielrennen, voetbal, formule1, zwemmen en andere vermoeiende onderwerpen voor de sportieve forumgangers onder ons vind je hier.
- Media, cultuur en lifestyle
Muziek
Voor het praten over of het willen produceren van creatieve uitspattingen moet je hier zijn.
Film, TV en Cultuur
Post hier je film&tv reviews, of haal nostalgische herinneringen op van oude tekenfilms.
Battle of the Sexes
Vrouwen over mannen, mannen over vrouwen, relaties, emoties, stort hier je hart uit!.
Eten en Drinken
Lekker gekookt? Inspiratie nodig? Vrienden op bezoek? Pisbezopen van een lekker mixje? Post hier je recepten, mixjes en eetgewoonten..
- computers
Multimedia & Development
Wat komt er allemaal kijken bij een homepage en andere ontwikkelingen rondom multimedia development..
Computers & Technologie
Computerproblemen. Gadgets. Alles wat over problemen met, of liefde voor technische snufjes is.
Games
Voor de nieuwste previews, de complete walkthroughs, of de laatste patches. Alles over games. (Niet voor algemene hardwareproblemen).
- overig
Cool Sites & Stuff
IAweblog: Post hier coole, grappige, originele, bijzondere, mooie, maar vooral leuke sites, flashfilmpjes, mp3'tjes etc.
Aangeboden & Gezocht
Opzoek naar koelkasten, vriezers, computeronderdelen of postzegels, of je heb je nog oude troep waar je vanaf moet? dump het hier.
Loze zooi
Jarig, dronken, terug van vakantie, zielig, vrolijk, verveeld, of ligt MSN eruit? Hier kun je verder chatten.
- forum onderhoud
Alles over OnlinePeople
Commentaar op moderators/members/interaddict, problemen, suggesties. Laat het a.u.b. hier achter en niet op de andere fora.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom is het eigenlijk .org? Ik tikte per ongeluk .nl in en werd ge-redirect naar een forum van Xurk. Kan je die niet gewoon overnemen?

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is het forum van onze gezamelijke kameraad Jermaine, alias WC Eend.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 17:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel irritant, elke keer als ik gepost hebt moet ik uit en weer inloggen. Anders word ik geredirect naar de main page als ik op nog een topic wil reageren. Ligt dat aan mij?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 18:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan wil ik bij deze de Interaddict Knok- en Datingploegen ™ weer nieuw leven inblazen Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Waarom is het eigenlijk .org? Ik tikte per ongeluk .nl in en werd ge-redirect naar een forum van Xurk. Kan je die niet gewoon overnemen?

.org was de enige die nog vrij was. Ik heb er een mailtje heengestuurd maar niets teruggekregen. Ik weet niet of dat expres is of dat ie 't nog geen tijd voor heeft gehad.

Ik heb .net gemaild, en die vroegen 250 ballen.
.com komt bijna vrij, die probeer ik te kapen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 19:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, dat forum is van TheFreaK, van Ad dus. Niet van Xurk en niet van plee/eend.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Dec 2005 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Offtopic: Ja, dat is mijn forum niet, ik ben er alleen supermod :+ Maar ik heb het er allang met Thijs via de mail over gehad, hopelijk lukt het nog om die .nl over te nemen!

Marijn: dan moeten er ook weer jaarlijkse "IA Hunks & Chicks" verkiezingen komen Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Dec 2005 00:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En de IA-Awards!
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Dec 2005 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
Thijs:

http://web.archive.org/web/20050126142334/http://forum.onlinepeople.nl/

Al vind ik dat "speakers corner" en algemeen samen zouden mogen, en Battle of the Sexes weg.

En ik wil wel overall moderator zijn.

Quote:
- Algemeen en actualiteit
Speakers Corner
politiek, filosofie, stellingen, en andere serieuze zaken om over te discussiëren.
Algemeen
Interessante onderwerpen die niet serieus genoeg zijn voor "speakers corner", en niet te loos voor loze zooi. Ook voor hard nieuws en actualiteit.
Sport
Skateboarden, wielrennen, voetbal, formule1, zwemmen en andere vermoeiende onderwerpen voor de sportieve forumgangers onder ons vind je hier.
- Media, cultuur en lifestyle
Muziek
Voor het praten over of het willen produceren van creatieve uitspattingen moet je hier zijn.
Film, TV en Cultuur
Post hier je film&tv reviews, of haal nostalgische herinneringen op van oude tekenfilms.
Battle of the Sexes
Vrouwen over mannen, mannen over vrouwen, relaties, emoties, stort hier je hart uit!.
Eten en Drinken
Lekker gekookt? Inspiratie nodig? Vrienden op bezoek? Pisbezopen van een lekker mixje? Post hier je recepten, mixjes en eetgewoonten..
- computers
Multimedia & Development
Wat komt er allemaal kijken bij een homepage en andere ontwikkelingen rondom multimedia development..
Computers & Technologie
Computerproblemen. Gadgets. Alles wat over problemen met, of liefde voor technische snufjes is.
Games
Voor de nieuwste previews, de complete walkthroughs, of de laatste patches. Alles over games. (Niet voor algemene hardwareproblemen).
- overig
Cool Sites & Stuff
IAweblog: Post hier coole, grappige, originele, bijzondere, mooie, maar vooral leuke sites, flashfilmpjes, mp3'tjes etc.
Aangeboden & Gezocht
Opzoek naar koelkasten, vriezers, computeronderdelen of postzegels, of je heb je nog oude troep waar je vanaf moet? dump het hier.
Loze zooi
Jarig, dronken, terug van vakantie, zielig, vrolijk, verveeld, of ligt MSN eruit? Hier kun je verder chatten.
- forum onderhoud
Alles over OnlinePeople
Commentaar op moderators/members/interaddict, problemen, suggesties. Laat het a.u.b. hier achter en niet op de andere fora.

Mee eens... mee eens... maar BOTS is na lang geraas, gedebateer, gerel en gepoll ingevoerd. Dus ik denk dat je hem wat dat betreft WEL moet laten bestaan.

Bericht Geplaatst: 02 Jan 2006 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs ik krijg nog steeds een cd van je Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 01:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Helemaal waar. Maarem... die ligt op dit moment onder in een doos opgeslagen in een schuur...!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jullie hebben het toch zeker niet over Rock Against Bush cd waar deel 2 al vanuit was toen ik hem zeker meer dan een jaar geleden kreeg? :o

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 18:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het kraakforum is nu vrijwel helemaal af en al 100% in gebruik.
Deze hosting is echt super, het lijkt alleen wat langzamer dan wat ik gewent ben.

http://www.interaddict.org/kraakforum/index.php
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat went vanzelf. Ziet er gelikt uit, Bram. Het logo vind ik nu ook een stuk mooier dan een paar dagen geleden.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanx Smiley De basis was trouwens dit Thema -> http://www.freestylexl.com/demo/index.php?style=acidtechbloodex
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja de hosting is tot nu toe nog wel ok. Maar soms duurt het lang voordat ie verbinding heeft. En het FTP'en gaat ook niet helemaal lekker. Hij staat bij mij altijd iets van 8 seconden stil op "Waiting for Welcome Message". Niet echt lekker werken als je constant alle kleine wijzigingen moet uploaden.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2006 19:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met FTPen heb ik geen last. Zal misschien komen doordat jij in de VS zit. Ik heb hier een ping van +/- 50 naar www.interaddict.org.

Maargoed, ik kan er niet echt wakker van liggen dat het iets langzamer is, voor dat geld.....
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2006 01:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
Jullie hebben het toch zeker niet over Rock Against Bush cd waar deel 2 al vanuit was toen ik hem zeker meer dan een jaar geleden kreeg? :o
:mrgreen:
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2006 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ondanks dat ik het erg relaxed vind dat onderwerpen vanuit active in een nieuw venster openen, ben ik zo gewend aan het oude systeem dat ik binnen no-time 5 vensters met active topics op heb staan...

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2006 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kan die preview button niet van plaats wisselen met de submit? (of maak die preview half zo groot)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2006 00:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I second that. Klik steeds pas op het laatste moment goed.

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2006 00:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik snap niet waarom, maar soms is het plaatje voor post reply bij mij anders, en als ik dr dan op klik kom ik weer terug op de hoofdpagina, en dat is best wel irritant eigenlijk.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2006 12:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Draai die knoppen nu eens om, ik wordt er helemaal gek van!!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2006 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Druk gewoon op Alt+S man!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2006 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dikke lul, ga ik echt niet doen he! Waarom zou je dan niet alle knoppen weghalen...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2006 18:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij moet sowieso weg. Ik doe het nooit verkeerd.

En luister naar Floor! Gewoon ALT+S man!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2006 20:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het wel relekst, kijk ik mijn post ten minste na voordat ie er staat en ik weer moet editten Knipoog
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2006 18:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had net heel even een andere layout en nu niet meer.

What's the dealio ?

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2006 19:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen idee...? I didn't do it!
Nees
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2006 14:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
IEDEREEN zal dus een nieuw wachtwoord aan moeten vragen via de pagina "I forgot my password". Of klik op deze link: http://interaddict.org/forum/profile.php?mode=sendpassword

Hee prutser, die lost password functie werkt niet hoor Knipoog
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur