Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je Gevoel - Deel 1
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me zo. Tsja, ik weet niet.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

raar
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 17:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb al 3 bladzijdes profielwerkstuk. yay me

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Honger!

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 17:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voel me echt zwaar trillerig en moe...
Kon na een slopend weekend vannacht niet lekker in slaap komen...vervolgens werd ik ook nog eens om 4 uur vanochtend wakker en kon daarna de slaap niet meer te pakken krijgen. Ga nu maar effe lekker op de bank hangen Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 19:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben redelijk moet en nog een beetje ziek. Verder wel happy met het boekje dat ik net gemaakt heb en het feit dat ik mijn project gehaald heb!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wennerig aan het forum. Dit is al de tweede keer in korte termijn dat ik me nieuweling voel op het forum, wat resulteert in spammen Knipoog

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 19:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verliefd Love

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 20:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Wennerig aan het forum. Dit is al de tweede keer in korte termijn dat ik me nieuweling voel op het forum, wat resulteert in spammen Knipoog

Dat heb ik nou ook! Net of je bang bent dat niemand weet wie je bent ofzo. Niet dat het zo voelt, maar ik doe het onbewust wel. Op het vorige forum stond ik toen ook ineens op 1.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Te gek weekend gehad, maar nu ik weer een beetje nuchter ben en met beide benen in het dagelijks leven sta is 't uit met de pret. Kortom: flink kut.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaar..

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blij -> olie lekkage (ook nieuwe olie en oliefilter) + kapot achterlicht aan m'n auto is gerepareerd.

vermoeid -> vandaag +/- 20KM gefiets *Hijg - Hijg* dat was lang geleden. klinkt ernstig he...is het ook. Ik moet van de zomer maar weer eens gaan tennissen en inlinen...
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 22:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koud, moe, stresserig. Ik wil zomervakaaansie en daarna mijn hele leven slapen.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 00:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me oblomov. Wilde volgend jaar in het buitenland gaan studeren, maar dat kan helemaal niet zo makkelijk als je je master wilt doen.

Toch wil ik pers? voor mijn 30ste nog in het buitenland gestudeerd hebben, en daarnaast ook nog vloeiend Spaans of Italiaans leren. Maar wanneer? En hoe? En van welk geld?

Aaargh.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben ik een paar uurtjes weg en dan krijg je dit... ik moet wennen...ik voel me nog niet echt weer goed op m'n plek, terugzijnde als MelK...

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 00:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bietje zatjes. Heb net een flesje witte wijn gekilled. Die was nog over na een avondje werken tijdens de nacht van de poezie in Vredenburg. En het werkt, ik voel plotseling de po?et in me los komen.

MelK
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 08:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Auw. Verdomme. Ik sliep echt te laat vannacht. Stond zelfs voor de keuze, of doorgaan, of dat ene uurtje nog meepikken. Ik ben in slaap gevallen...

Dus ik voel me MOE! duh....

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zeg KOFFIE

s-bloom
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 09:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb honger. Eerst maar eens wat eten Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 10:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje verveeld enzo...

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 10:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voel me dat ik nergens zin in heb.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Honger.

En de behoefte om een paar cd's gruwelijk hard op te zetten. Gelukkig ben ik vanmiddag alleen thuis.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[font=Arial]
Tom schreef:
[/font]
[font=Arial]Toch wil ik pers? voor mijn 30ste nog in het buitenland gestudeerd hebben, en daarnaast ook nog vloeiend Spaans of Italiaans leren. Maar wanneer? En hoe? En van welk geld?
[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]Kan je Spaans niet gewoon als vak bij je studie doen? Ik dacht dat daar gewoon de mogelijkheid voor was.[/font]
[font=Arial]En anders zijn er toch altijd cursussen?[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]Je kan eens hier rondkijken [/font][url="http://www.travelactive.nl"][font=Arial]http://www.travelactive.nl[/font][/url][font=Arial] maar [/font][font=Arial]ik denk dat dit niet echt is wat je wilt. En het kost veel geld.[/font]
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 11:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet morgen naar Frankrijk voor 2 nachtjes, maar ik heb geen zin. Ze eten daar allemaal zo weinig 's avonds. 3 dagen Paris is natuurlijk wel cool Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 11:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, anders ga ik wel in jouw plaats hoor.. c'est ne pas de probl?me! Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 12:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel dat de waanzin nabij is...
Kon vannacht totaal niet slapen...om een uurtje of 8 vanochtend besloot ik dan ook de wekker maar uit te zetten en er effe schijt aan te hebben. Vanaf dat moment beginnen ze in de muur naast me te boren...en dat 2 uur lang in alle verschillende lengtes, ritmes en diktes...damn, daar wordt je echt KNETTERGEK van :nee: :ja: :nee: :ja: :nee: :ja:
Toe ik om 10 uur besloot dat het echt geen zin had in bed te liggen om te proberen nog wat te slapen en maar koffie ben gaan zuipen stopte het ineens...das dan ook weer vreemd... Nu heb ik anderhalf uur kunnen slapen en zijn ze zojuist weer begonnen...
Ik bega dalijk een moord denk ik, als ik dan niet allang krankzinnig in een dwangbuis afgevoerd ben... :surp:

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pff over een half uur trainen en daar heb ik geen zin in. Maja verder super! Love
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 18:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

MelK heeft vandaag een poster uit de studio gejat, en ik heb het gezien! En verder heb ik HONGER!

maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 18:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Ik moet morgen naar Frankrijk voor 2 nachtjes, maar ik heb geen zin.
bende gek of wa?
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

enigzins gestresst. Mijn profielwerkstuk begint ergens op te lijken. Het moet donderdag ingeleverd worden en ik heb in principe bijna genoeg pagina's, dus dat komt wel goed. Mijn scriptie is verre van af, ik moet nog 3 boeken lezen en verwerken en dat moet volgende week af zijn. En mijn computer doet vreemd, ik vermoed dat mijn broertje weer een van de nieuwste virussen geintroduceerd heeft in de computer. Het virus heeft ervoor gezorgd dat de virusscanner niet meer werkt. Kortom, ik heb mezelf weer redelijk in de nesten gewerkt.
En ik moet dadelijk nog iets leren. En ik heb geen geld meer Huilen
Maar het komt nog wel goed, oooit

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 20:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

VOL .... burp

San
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

relaxed!!! en natuurlijk Love

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

maurice schreef:
bende gek of wa?
Nouhouww... de fransen zijn niet zo leuk, en het nederlandse groepje ook niet. Vorige keer was het alleen leuk omdat mijn gastfamilie mij de oude studentenwijk van Parijs liet zien en omdat ze zo lief waren, maar volgens mij is mijn gastgezin van nu dat niet. Daaaaromm.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 21:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

SGdasgdashdashlifas;dgsw;3 23 2323qr3734974672648973690Q468^@#$^(@$DDD

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[font=Arial]Ik voel me ook wel[/font] Love
MelK
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kijk nu de hele dag uit op de heerlijke, volle borsten van Caro.

En ik ben zeer moe na een volle, marokaanse maaltijd.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 23:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me goed Tongsmiley Morgen eindelijk weer eens een stukje gaan touren met Abel, is lang geleden. Morgenochtend nog wel eerst de accu in m'n motor bouwen, anders komen we helemaal nergens Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 00:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

verliefd Love

En een beetje vreemdgegaan vandaag. Rondgereden in m'n zusjes nieuwe bolide... Love 1300cc scheurbeest met sportstuur, sportuitlaat, racefiler en lichtmetalen velgen. Ik ben zo trots op m'n zusje lachen
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Auto van Lotje? Damn, wat een stoer ding zeg!

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 10:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Warrig. Ik kreeg gister te horen dat mijn opaatje van 90 het langzaam maar zeker op begint te geven. Hij is naar het ziekenhuis gebracht omdat hij niet meer wilde eten. Het vermoeden wat ik had komt waarschijnlijk uit. We gaan 'm dit jaar denk ik verliezen.

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur