Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Grappige Filmpjes
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2007 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, I pity the foo...Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Dec 2007 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren Gieren Gieren

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 05:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.vidmax.com/index.php/videos/view/4916

Having trouble cleaning up after last night's gangbang? Cillit Gang Bang is to the rescue!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 05:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.break.com/index/smokin-hot-girl-train-car-prank.html?ref=track7
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2007 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij al een oude bekende, maar toch.

http://www.dumpert.nl/mediabase/34614/6dd8b0fb/vroeger._toen_was_het_pas_keiglad.html

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2007 20:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yes, die zoek ik al tijden

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2007 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, wat 'n briljant filmpje is dat toch. Klopt zoveel aan... lachen

Nog een uit de oude doos:

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jan 2008 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Good old Bill Gieren

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 20:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

geniaal

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 22:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat dit mijn favoriete internet filmpje is.
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De statistiek achter het liften

http://www.dumpert.nl/mediabase/41546/c1d1c020/liften._hoe_doe_je_het_.html
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2008 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind 'm erg leuk Smiley Ben ook deel 2 en 3 aan het kijken ervan...

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2008 00:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Flauw, maar leuk Smiley.

Daily Show over:

Een Brabander in het publiek
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=126960&title=intro-5/2/05

Lange mensen in Nederland.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=89047&title=stature-of-liberty
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article840764.ece

Niet echt leuk ook...maarja...goede ballen! Tenminste die ene! Die andere zijn een beetje oud geloof ik.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 02:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Star wars according to a 3-year old

thodekroo
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul de leeuw ownt streaker!

http://www.dumpert.nl/mediabase/43486/3d371bd5/mini_streaker_word_geownt.html
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2008 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was je twee minuten voor Knipoog
http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?p=67075#67075
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2008 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welk liedje zingt deze gast? Als je het niet weet, wacht maar tot het midden... Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2008 21:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is vet. Ik ken een bandje dat in een nummer ook zoiets doet, maar of het ook herkenbaar is weet je maar op een manier.

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2008 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vast niet Nerf Herder? Aangezien die band op dit forum best bekend is, maar volgens mij niet echt jouw muzieksmaak is...

Die hebben in ieder geval op het liedje "I Only Eat Candy" rond de bridge ook een paar keer de titel van het liedje achterstevoren ingezongen, nadat ik het eerst twee jaar afdeed als gebrabbel, kreeg ik ineens het idee dat het weleens achterstevoren zou kunnen zijn, dus draaide ik het op de PC om en mijn vermoeden bleek te kloppen Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2008 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hihihi...vanaf +-0:50, de intro boeit niet zo Smiley

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2008 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hi hi hi hihihi Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2008 23:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ge-ni-aal !!!!!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 01:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niets bijzonders. Zo ligt Danny elke zaterdag op de Vijzelstraat... Smiley

( ROFL )
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 07:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor, laat die Oostblokkers maar komen Knipoog!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 07:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FUCK, die shit is grappig Gieren Ik moet hier echt moeite doen om niet in "rofl" uit te barsten op mijn afstudeerplek! Ook echt hoe hij op het einde probeert te fietsen terwijl hij op het asfalt ligt, WTF Bwhaha

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha! Gieren Maar wat is in hemelsnaam die hoop stof (?) die naast die fiets ligt?

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 12:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 14:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi hoe er in het Oostblok nog ongegeneerd gelachen wordt om de zwakkeren van de maatschappij Gieren

Zelf gefilmd: huilende meisjes zijn altijd grappig

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2008 22:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Hahaha! Gieren Maar wat is in hemelsnaam die hoop stof (?) die naast die fiets ligt?

Dat lijkt sterk op een legernet.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 09:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een snelcursus metal door een paar nepmuppets:
ED's Furry Fucking Guide To Metal!

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn hoe vet Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over metal gesproken. Dit is pas fucking metal! lachen. Een Python die een springbok opvreet.

Wist dat het kon, maar om het daadwerkelijk te zien.. Yikes!
thodekroo
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Mooi hoe er in het Oostblok nog ongegeneerd gelachen wordt om de zwakkeren van de maatschappij Gieren

Zelf gefilmd: huilende meisjes zijn altijd grappig

Die vrouwen van Skøll kunnen ook niet roeien Knipoog

Nog 2 leuke filmpjes uit de roeicategorie:

4x een snoek door een lullig paaltje:
http://nl.youtube.com/watch?v=ltvGZlOnH1Y

Het startklosje blijft achter het roer hangen, wat vervolgens weer vast zit aan een touw rond het middel van de stuur:
http://nl.youtube.com/watch?v=6Cz7p9Z3EYc
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind het serieus echt een beetje zielig voor dat meisje

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dit is me ook een keer overkomen:

http://nl.youtube.com/watch?v=3wO5z4VLQoA

maar dan in een 8
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 14:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tjonge jonge, kijken die roeiers niet ofzo? Kunnen ze toch tegen die 'cox' roepen.
Gevaarlijk, je wordt er maar langsonder gezogen, tjak tjak tjak. Monddicht

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, zieke filmpjes zeg! Ben jij dat echt op die laatste? Ziet die boot niet wat 'r voor 'm is ofzo?!

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Ziet die boot niet wat 'r voor 'm is ofzo?!

denk 't niet. die roeiers zaten in zijn dode hoek en die is bij binnenvaartschepen groot, zelfs zo groot dat ze zelfs zeibootjes wel eens over het hoofd zien. http://www.blikopnieuws.nl/bericht/60685
wordt ook altijd voor gewaarschuwd op het water.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 08:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daarbij stoppen die boten niet zo 1 2 3 en een 'uitwijkmanoeuvre' zou nog veel schadelijker zijn Smiley beroepsvaart heeft ook altijd voorrang boven recreatief verkeer.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur