Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » TV series
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2006 02:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goddamn. Heeft TiVo om eoa reden 24 niet opgenomen. En ik heb 'm ook nog niet gedownload. En dat gaat nu pokketraag! boehoehoe....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2006 06:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ik heb ze gekeken. Erg vet. De eerste vier afleveringen waren eigenlijk gewoon een korte film. Nu begint een soort 'whodunnit'.

Bijzonder vet. Ik kijk nu alweer uit naar volgende week maandag Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2006 09:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ze hadden 24 beter month kunnen noemen, en dan 30x24=720 afleveringen kunnen maken. Geeft je ook wat meer opties om verhaallijnen te ontwikkelen Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jan 2006 17:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand gisteren The 4400 gezien op Talpa? Nogal een rip-off van The X-Files, maar het gaat in ieder geval stukken sneller dan Lost... Wel vermakelijk, maar heel voorspelbaar, de Mulder en Scully klonen zijn b-acteurs etc.
Oh ja, het gaat over 4400 mensen die in verschillende jaren verdwenen zijn (sinds 1938), maar die nu in 1 x allemaal terug zijn gekomen op aarde. Niemand herinnert zich iets, maar ze hebben er wel speciale gaven aan over gehouden.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jan 2006 20:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond het wel leuk, idd erg een x-files rip-off, maar ik geef de serie een kans. Kans is groot dat ik me de volgende keer ook teveel irriteer aan de voorspelbaarheid. Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jan 2006 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht dat the 4400 4400 uur duurde....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jan 2006 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb gisteren besloten om Rome niet meer te volgen. Het is een aardige serie maar niet meer dan dat. Bijna het hele verhaal wordt in -niet zeer boeiende- dialogen verteld. Had er meer van verwacht.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jan 2006 06:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nieuwe 24 was weer vet Smiley.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jan 2006 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Heb gisteren besloten om Rome niet meer te volgen. Het is een aardige serie maar niet meer dan dat. Bijna het hele verhaal wordt in -niet zeer boeiende- dialogen verteld. Had er meer van verwacht.

Wederom een geval van 'tja, eerste keer gekeken, 2e en 3e keer niet thuis geweest'. Van wat ik ervan gezien had vond ik het wel aardig, maar net niet.

Bericht Geplaatst: 24 Jan 2006 12:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The 4400 lijkt mij wel vet, dus die ben ik aan het 'halen'. Wel een korte eerste seizoen, maar 5 afleveringen Smiley

Bericht Geplaatst: 24 Jan 2006 14:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk, volgens mij zijn het wel steeds afleveringen van dik anderhalf uur.

Tja en Rome....

Laurens schreef:
Rudeless schreef:

Wederom een geval van 'tja, eerste keer gekeken, 2e en 3e keer niet thuis geweest'. Van wat ik ervan gezien had vond ik het wel aardig, maar net niet.

Hier kan ik me bij aansluiten. Heb het wel een of twee keer gekeken, maar de acteurs zijn slecht gecast en als archeoloog vind ik het ook niet zo realistisch.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2006 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond de pilot van "The 4400" erg vet! En nu kwam ik er een paar dagen geleden achter dat het door Talpa wordt uitgezonden, met vanavond aflevering 2 [of 3, als je de pilot als twee afleveringen ziet], goede timing dus Smiley

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2006 03:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond "Rome" ook maar tamelijk traag, maar wel mooi in beeld gebracht. Vooral de scene waarbij er twee seks hebben en alle dienstboden er omheen staan om de twee te assisteren (wapperen met veren, etc), zal me nog lang bijblijven..

(Gat in de markt?)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2006 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En had ik al gezegd dat 24 gisteren weer vet was...? (Alhoewel wel de minst vette tot nu toe... moet je nagaan Smiley)
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2006 01:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Six Feet Under is echt een verdomd goede serie. Ik heb zojuist de beste aflevering ooit gezien.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2006 14:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
http://www.8weekly.nl/index.php?art=3373

Nip/ Tuck heet de nieuwste revelatie. Ben 'm aan het downloaden.

Die serie wil ik dus ook wel zien, maar de torrent van torrentspy doet het niet echt. Met welke ben jij hem aan het downloaden Tom?
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2006 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oud! Die serie. Ik denk dat je heel lang gaat wachten op een antwoord van Tom, aangezien hij de komende maanden schildpadden gaat redden in Costa Rica Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2006 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:
Six Feet Under is echt een verdomd goede serie. Ik heb zojuist de beste aflevering ooit gezien.

NEEEEEEEE!!!!!! Waarom vertelt niemand mij dat het weer begonnen is! Waarom staat dat niet met koeigrote letters in de TVgids?!
Godverdomme, vier afleveringen gemist! Boos
En als Floor dit niet had gezegd was ik er waarschijnlijk pas rond de laatste aflevering achtergekomen.

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2006 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Oud! Die serie. Ik denk dat je heel lang gaat wachten op een antwoord van Tom, aangezien hij de komende maanden schildpadden gaat redden in Costa Rica Smiley

Balen, naja. Dan maar een paar weken wachten met 1 kb/s.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2006 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat mag van mij ook van de buis aangezien de AB in huize Rudeless elke dinsdag wordt geconfisceerd door een vrouwspersoon.

RAWK!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2006 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Floor schreef:

NEEEEEEEE!!!!!! Waarom vertelt niemand mij dat het weer begonnen is! Waarom staat dat niet met koeigrote letters in de TVgids?!
Godverdomme, vier afleveringen gemist! Boos
En als Floor dit niet had gezegd was ik er waarschijnlijk pas rond de laatste aflevering achtergekomen.

Pffff het zijn gewoon herhalingen. Gelukkig!

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2006 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha! Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2006 21:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kijken jullie wel eens naar "the mighty boosh" op de BBC? ik vind dat altijd erg leuk om naar te kijken. (dinsdag's 00.20 tot 00.50 bbc2)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 01:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neen. Iemand die de serie Scrubs kent? Comedy met die gast van Garden State. Wel aardig, maar nog niet echt super. Wel wat prijzen gewonnen.

Jammer dat trouwens niemand hier mijn verslaving voor 24 deelt. Wat een gaaf seizoen is die nieuwe toch... Maar ik kan het hier niet delen! :cry: Smiley
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 01:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Scrubs kwam in ieder geval ongeveer anderhalf jaar geleden elke dag op tv. Ik vond het prachtig. Vooral al de fantasieen van de hoofdpersoon over clowns en ballonnen enz enz
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 01:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, Scrubs is vet. Ben benieuwd of er nog een nieuw seizoen komt.

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 05:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zover ik weet is er nu gewoon een seizoen bezig? 28 februari is in ieder geval een nieuwe aflevering op NBC, en ze staan ook op de grote torrent-sites.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Scrubs is leuk ja. Maar ik ben nu helemaal fan van Grey's Anatomy. Echt leuk Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja al die ziekenhuisseries toch. Maar idd leuke serie ja. Jammer dat de aflevering die ik zag, eindigde met een cliffhanger. (Waarbij een stagiaire haar hand in een man had gestoken, maar daarmee per ongeluk een niet-ontplofte granaat op scherp zetten... en ze dus haar hand in die man moest blijven houden Smiley)
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anders verklap je effe alles.. Knipoog

Laatst aangepast door Floor op 15 Feb 2006 18:54, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is juist de cliffhanger... Ik weet niet hoe ze nou ooit d'r hand uit heeft gekregen zonder het ziekenhuis op te blazen.
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, superman kwam, en hij maakte met zijn laser ogen de granaat onschadelijk.
Als we toch ongeloofwaardig bezig zijn.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2006 23:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dalijk weer the mighty boosh kijken op bbc2 (00.20). Ik hoop wel dat ik het nog steeds zo leuk vind!
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2006 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tot nu toe iig wel cool. Dennie moet een snor nemen en een matching hawai outfit kopen, zo goddamn cool :o .

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2006 10:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was een best coole aflevering, maar normaal zit er iets meer muziek in.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2006 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relaxed, nu kan ik vrijwel dezelfde outfiy aan als altijd met carnaval...alleen kan ik nu zeggen dat ik verkleed ben als die gast van Mighty Boosh...Tongsmiley

Nooit gezien echter. Zijn wel aardig wat korte clipjes terug te kijken:

http://www.bbc.co.uk/comedy/mightyboosh/

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2006 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben nu zelf eindelijk eens toegekomen aan Freaks and Geeks. Was weliswaar alleen nog maar de pilot, maar dit was wel erg feelgood highschool... Ik knal er nog maar 1 tegenaan...of 2...of 3...

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2006 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Krijg na episode 2 toch wel een beetje het idee dat het niet helemaal mijn serie is.. Ondanks de cameravoering erg goed is, de cast ook erg goed gekozen en het onderwerp waar de serie om draait: de Freaks en de Geeks op een jaren 80 Detroit highschool, me opzich best zou aanspreken.

Men omschrijft het als een soort anti-Dawsons Creek, dat zou er dus alleen maar voor pleiten....

Maar een volledige aflevering bouwen rond een meisje wat op haar broertje moet passen als de ouders op een weekendtrip gaan. Het meisje wil graag bij de Freaks horen en laat zich overhalen tot een keg party in het ouderlijk huis... Het broertje en zijn Geek vriendjes zien dit helemaal de mist in gaan, alcohol is immers erg gevaarlijk, en verwisselen daarom de "keg" met een alcoholvrije-keg. Uiteraard wordt iedereen toch gewoon "dronken"...en dreigt de boel uit de hand te lopen... Meisje over zeik...bladibla...

Beetje teveel drama en moraal ben ik bang, geen greintje ironie...beetje te "Amerikaans"... Misschien dat ik het nog een aflevering de kans geef...het lijkt op het eerste gezicht namelijk zo leuk en ik heb toch geen reet te doen...hence de derde post op een rij in dit zoveelste lege topic...Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2006 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja sorry, kan wel weer de 24 van gisteren opdreunen, maar daar zit toch niemand op te wachten Smiley.

Verder zijn er eigenlijk geen series die ik hier volg.

Kan wel zeggen dat ik de echte Puffy Shirt van Seinfeld van het weekend nog heb gezien. (Hangt hier in een museum. Smiley)
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A61463-2004Nov18.html
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2006 03:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck it Dennums, kijk gewoon alle 17 episodes (er is maar één seizoen), dan kun je in ieder geval zeggen dat je de hele serie gezien hebt.. en eerlijk is eerlijk, het is een leuke serie maar je moet er gewoon niet teveel van verwachten Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur