Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » TV series
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 16:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over die staking: De Daily Show is net weer op de buis, sinds twee dagen. En het is echt behoorlijk dramatisch slecht. Smiley Als er al een echt leuke grap is, dan is het omdat ie benoemd hoe slecht het is...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2008 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren Sopranos 6-2 afgekeken. Mooi seizoen, einde is wel erg open. Knap hoe deze serie 6 seizoenen lang boeiend blijft. Dat komt omdat het meer op de personages dan om het verhaal draait.

RAWK!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2008 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Prison Break is ook weer bezig, mocht weer tijd worden dat ik verder kon met een serie.

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2008 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook gezien: Eerste seizoen van Peepshow. Britse humor. Best vermakelijk. Smiley
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jan 2008 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb gisteravond en vandaag seizoen 1 van Dexter en de eerste 4 afleveringen van seizoen 2 gekeken. Wat een ongelofelijk vette serie!

Quote:
During the day, Dexter Morgan is a jovial employee in the Miami Metropolitan Police Department's crime lab, but his meticulously crafted life masks his true nature. In reality Dexter is a disciplined and murderous psychopath (a self-admitted "monster"), and he slakes his blood lust at night by carefully killing the serial killers he tracks down during the day.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bezig met Lost III, komt na 4 afleveringen eindelijk een beetje op gang.

Seinfeld S7 ben ik halverwege, blijft vet.

Entourage Seizoen II in drie dagen weggewerkt. Die serie gaat nergens naartoe, elke aflevering is het zelfde. Maar Ari Gold is wel zo'n heerser dat ik Entourage goed kan hebben.

RAWK!
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 13:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ari (Jeremy Piven) is idd geweldig in die serie, maar ook de rol van kevin dillon als Johnny 'Drama' Chase is geweldig.
Zit al een tijdje te wachten tot deze serie weer hervat wordt.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lost season 4 afl. 2

Cliffhangerverslaafd Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck ik wist dus helemaal niet dat LOST alweer begonnen was. Mijn gunst!
Ik ben nu al meteen aan het downloaden geslagen. Weinig torrentjes zie ik maar, volgens mij weten inderdaad niet veel mensen dat het al begonnen is.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wacht liever tot ie helemaal beschikbar is, lekker alles in 1 week kijken!

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 20:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet zo'n heel slecht idee aangezien we na deze eerste 8 afleveringen moeten wachten tot eind 2008/begin 2009...

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2008 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoera! Het lijkt erop dat er eindelijk een einde aan de staking komt!!!

http://www.abcnews.go.com/Entertainment/Oscars2008/Story?id=4269121
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hopelijk hebben ze door die lange 'pauze' gruwelijke inspiratie opgedaan.
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ja, in het geval van Lost kan dat alleen voor de kleine dingen, want de serie is in grote lijnen al tot het slot uitgeplot.

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Hoera! Het lijkt erop dat er eindelijk een einde aan de staking komt!!!

http://www.abcnews.go.com/Entertainment/Oscars2008/Story?id=4269121

HOOFUCKINGRAY Worship

Er gingen laatst geruchten dat als de staking snel voorbij zou zijn, LOST misschien tóch nog de 16 afleveringen van dit seizoen achter elkaar zou kunnen uitzenden in plaats van alleen de eerste 8... ik hoop dat dat ze ook lukt [het schijnt dat ze nu heel veel uren gaan werken, omdat ze nu al drie maanden "vakantie" hebben], van wat ik hoor zou het erg kut zijn om na de cliffhanger van aflevering 8 een jaar ofzo te moeten wachten Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2008 21:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen week Lost seizoen 3 weggewerkt. Begint matig met bijna alleen maar flashbacks maar wordt tegen het einde steeds sterker. Heb er weer van genoten.

RAWK!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeej, over een paar weken begint Grey's Anatomy weer!

Alleen jammer van Ugly Betty, dat vind ik eigenlijk nog leuker.

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2008 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren was de eerste aflevering van Mad Men op BBC2. Hitserie uit Amerika over een reclamebureau in de jaren 60. Kwam nogal laat, heb 't opgenomen.

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zondag begint seizoen 4 van Lost op net 5.

Ben inmiddels ook op de helft van seizoen 2 van Prison Break. Zwaar gaaf dat ze nu even buiten de gevangenis zijn voor de afwisseling. Het komt de geloofwaardigheid vaak niet ten goede, maar zeer vermakelijk is het zeker.

RAWK!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 14:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt raar dat ze LOST gaan uitzenden om 22.20u op een zondagavond... deed de serie het in Nederland niet gewoon heel goed vrijdagavond prime-time? Wtf?

Straks als ik thuis ben aflevering 7 van seizoen 4 checken, vanochtend in de download gezet Mmm

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

na volgende week mogen we weer dik een half jaar wachten ja...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor LOST? Nee joh, dat is juist heel lief geregeld voor de fans Love

Volgende week is aflevering 8, daarna hebben we een pauze van ik geloof 4 of 5 weken, waarna er nog 5 afleveringen zullen volgen. Daardoor komt seizoen 4 uit op 13 afleveringen in plaats van de oorspronkelijke 16, maar de drie afleveringen die we "verliezen" van dit seizoen, zullen over seizoen 5 en 6 [<- laatste seizoen] verspreid worden, zodat we nog steeds aan het aantal beloofde afleveringen komen [16 x 3].

Door de staking waren ze maar tot aflevering 8 gekomen met opnemen, nu zijn ze dus 9 tot en met 13 aan het schrijven / opnemen / whatever, maar daar zijn ze nog niet klaar mee, vandaar dat we een maandje een pauze krijgen... maar ik vind dat beter dan dat ze net als Prison Break de rest van het seizoen afkappen en in de herfst pas verder gaan Nietlachen Aangezien bij die serie s3e13 de finale is geworden, terwijl er eerst 22 afleveringen zouden komen.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

RLXD!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mrt 2008 11:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pauzes, dat is fucking frustrerend. vond aflevering 1 van seizoen 4 al gelijk boeiend moet ik zeggen.

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 09:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen week Seizoen II van Prison Break gezien. Even vermakelijk als onwaarschijnlijk.

And the award for grootste heerser goes to:

RAWK!
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb afgelopen twee weken Heroes en Terminator The Sarah Connor Chronicles gekeken. Allebei erg vermakelijk, zeker TTSCC. Terminators blijven toch leuk speelgoed, I want one! Knipoog
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Entourage seizoen 3 verslonden. Johnny Drama wordt steeds gaver, maar Arie Gold is onaantastbaar. Hoe lekker is Amanda (die tijdelijke agent van Vince)!

RAWK!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 01:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Heb afgelopen twee weken Heroes en Terminator The Sarah Connor Chronicles gekeken. Allebei erg vermakelijk, zeker TTSCC. Terminators blijven toch leuk speelgoed, I want one! Knipoog

Die TTSCC was zeker goed, is er iets bekend over een volgend seizoen?
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2008 10:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb eindelijk The Wire helemaal afgekeken. Ik weet 't, het is weer typisch zo'n serie die verdacht veel word-of-mouth krijgt, maar toch... Ik kijk eigenlijk nooit doorlopende series, omdat ik er het geduld en de tijd niet voor heb, en als ik het al 2 of 3 seizoenen volhoud me erger aan vergezochte plotlijntjes die de populaire serie overduidelijk moeten redden, nieuwe iets te sexy personages (the male / female gaze, afhankelijk van bij wie de serie minder populair is geworden), of de plotse introductie van soap elementen die de serie gewoon ronduit vervelend maken... Maar met the Wire heb ik me echt goed vermaakt, zo wil ik er wel meer zien.

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 23:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mad Men seizoen 1
Heb er weken over gedaan, wat al aangeeft dat het niet heel erg goed was. Wel een paar erg mooie vrouwen, maar da's te weinig om een serie boeiend te maken.

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 00:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb tot nu toe Lost tot seizoen 2 compleet gezien. Is het de moeite waard verder te kijken?
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 00:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Afgelopen week Seizoen II van Prison Break gezien. Even vermakelijk als onwaarschijnlijk.

Dat meen je niet... Season 2 is het jump the shark punt van Prison Break. De suffe conspiracyplotjes die het anders zo leuke season 1 bevuilden, worden het hoofdverhaal. Hadden ze nooit moeten doen, het was al zo derivatief van X-Files etc. Mahone is totaal niet leuk omdat zijn onderzoeksdoorbraken totaal ongeloofwaardig zijn (hoe komt ie aan foto's van de tatoes, waarom zou Scofield zn HD niet op een verstandige manier gewist hebben?) In season 3 wordt Mahone wel eindelijk een leuk karakter, maar daar is het hoofdplot zo'n herhalingsoefening dat het bijna vervelend wordt.

Laatst aangepast door BrownB op 06 Jun 2008 09:35, in totaal 1 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 06:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
ik heb tot nu toe Lost tot seizoen 2 compleet gezien. Is het de moeite waard verder te kijken?

Als je seizoen 2 door bent weten te komen, dan is het zeker de moeite waard om verder te kijken, het wordt daarna alleen maar beter Smiley S2 was wel het dieptepunt tot nu toe in de serie.

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 09:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind je? Ik vind season 2 juist ijzersterk. Het begin van season 3 zakt een beetje in, maar verder is Lost een zeer consistent sterke serie.

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

General consensus is toch wel dat seizoen 2 hoofdzakelijk filler is vergeleken met de drie andere seizoenen. Het op TV volgen destijds was ook echt een kwelling doordat er zo weinig gebeurde en er zo lang werd gewacht met antwoorden geven steeds. Op DVD kijkt het wel een stuk lekkerder weg en ik vind het ook echt geen slecht seizoen, maar ik moet toegeven dat ik het eens ben met het feit dat het filler is.
Seizoen 2 in a nutshell is eigenlijk:
- De button wordt gepusht
- Er gaan een heleboel Losties dood, zelfs bijna alle Taillies, die pas in dit seizoen geïntroduceerd werden
- Jack en Locke ruziën & Losties worden steeds geownd door The Others
- NIEMAND praat met elkaar over belangrijke dingen en als de Losties eindelijk in de gelegenheid zijn om vragen te stellen aan The Others, doen ze dat niet [werd er echt gek van destijds]

Nogmaals: ik vind seizoen 2 ook echt wel vermakelijk, maar wél het minste van de vier seizoenen tot nu toe Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, ik vond het juist erg goed hoe de mythology in season 2 werdt uitgebreidt. Boeiend dat daar een stel mensen dood voor moesten. The Hatch, de Black Rock en de mysteries rond the Others werden erg goed gebracht. Het enige mindere punt vind ik dat de mensen uit de Tail Section in feite voor niets moesten komen opdraven.

Trouwens, niemand praat sowieso de hele serie over belangrijke dingen. Dat is een van de grote frustraties, in season 4 nog steeds even irriterend als in season 2.

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, inderdaad, dat is grotendeels altijd wel zo gebleven lachen Maar in de afgelopen twee seizoenen hebben wij kijkers in ieder geval meer "antwoorden" gekregen dan tijdens de eerste twee, ook al vertelt niemand wat tegen een ander op het eiland :+

Zou zo de serie trouwens gelopen zijn als iedereen wél alles met elkaar deelde wat ze meemaken: The Opening Act From the Original, Unused Teleplay of Lost's Pilot Episode Gieren

En voor mensen die nog niet de finale van seizoen 4 hebben gezien, ONDERSTAAND FILMPJE IS HEAVY SPOILER MATERIAAL:
http://www.youtube.com/watch?v=DWWMYFAycmQ
Ze hadden dus alternatieve eindes opgenomen om te voorkomen dat er zou uitlekken wie er écht in de kist zat, grappig om te zien Smiley Alleen jammer dat het alsnog uitgelekt is Monddicht

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm moet echt maar eens verder met Lost. Loop alweer 5 afleveringen achter ofzo.

Ben nu ook met seizoen 6 van Scrubs bezig. Hoewel de hoofdpersoon echt mega irritant is, is het wel een erg vette serie. Vooral de rollen van Dr. Cox en Dr. Kelso zijn echt geniaal. Als je gelukkig wil worden dmv sarcasme, gevoelloos zijn en iedereen verachten dan moet je dit vooral kijken Knipoog.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2008 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB schreef:
Rudeless schreef:

Dat meen je niet... Season 2 is het jump the shark punt van Prison Break. De suffe conspiracyplotjes die het anders zo leuke season 1 bevuilden, worden het hoofdverhaal. Hadden ze nooit moeten doen, het was al zo derivatief van X-Files etc. Mahone is totaal niet leuk omdat zijn onderzoeksdoorbraken totaal ongeloofwaardig zijn (hoe komt ie aan foto's van de tatoes, waarom zou Scofield zn HD niet op een verstandige manier gewist hebben?) In season 3 wordt Mahone wel eindelijk een leuk karakter, maar daar is het hoofdplot zo'n herhalingsoefening dat het bijna vervelend wordt.

Zoals ik al zei, de geloofwaardigheid is ver te zoeken, maar qua spanning en karakters (vooral Mahone) heb ik van S2 genoten. En slim bekeken dat dit seizoen zich buiten afspeelt, anders wordt het erg snel vervelend. Lost heb ik vanaf het begin niet geloofd en ook dat heeft me nooit gestoord.

RAWK!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2008 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Ben nu ook met seizoen 6 van Scrubs bezig. Hoewel de hoofdpersoon echt mega irritant is, is het wel een erg vette serie. Vooral de rollen van Dr. Cox en Dr. Kelso zijn echt geniaal. Als je gelukkig wil worden dmv sarcasme, gevoelloos zijn en iedereen verachten dan moet je dit vooral kijken Knipoog.

Scrubs is echt een geniale serie inderdaad Smiley Al vind ik dat het met het seizoen minder geloofwaardig werd [en ja, vanaf het begin was het dat al niet echt, maar het werd steeds erger]. Seizoen 3 / 4 was ongeveer het beste tijdperk binnen de serie. Eigenlijk zou de serie nu afgelopen zijn na seizoen 7, maar het is verhuisd van NBC naar ABC en nu komt er een seizoen 8, w00t! Deze schijnt ook weer terug te gaan naar hoe de serie een paar jaar terug was, dus ik ben benieuwd Smiley Ook hebben we dan niet meer het gezeik met NBC die de afleveringen kriskas door elkaar uitzendt en er zo niets meer klopt van het verhaallijn...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur