Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » TV series
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2006 10:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

True..true.. Maar wat ik zelf altijd merk is dat ik een serie die ik gedownload heb en op mijn laptizzle kijk veel kritischer beoordeel dan iets wat ik op tv voorbij zou zien komen...

Wat deze serie iig wel heeft zijn een stel hoofdrolspelers waar je meteen wel iets mee hebt... Vooruit, je hebt me overgehaald, ik kijk de rest ook gewoon...

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2006 17:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ja al die ziekenhuisseries toch.

Scrubs is natuurlijk geweldig, en het 5e seizoen loopt nu op nbc. Wat ook een hele leuke ziekenhuisserie is is House, met Hugh Laurie. Is ook al bezig aan zijn 2e seizoen, op FOX.

Wat 24 betreft hink ik een beetje op 2 gedachten, het lijkt me wel gaaf en het feit dat Cuthbert er ook in speelt maakt het nog aantrekkelijker maar het ding is dat het al aan zijn 5e seizoen bezig is en dat ik dan alle voorgaande seizoenen ook wil zien. En daar heb ik geen tijd voor, dus ik begin er nu nog maar even niet aan.

Ik kijk veel te veel TV.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2006 03:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had geen van alle seizoenen in z'n totaliteit gezien voordat ik aan seizoen vijf begon, en het stoort me helemaal niks. Ik kenden eigenlijk alleen Jack Bauer, en het principe van de serie.

Gisteren waren er twee afleveringen achter elkaar, en 't was weer 1 groot spektakel. SUPERvet!

Ben tussendoor op DVD bezig met seizoen 4, ben halverwege.

Ben nog bezig met het downloaden van seizoen 2. Die ga ik na seizoen 4 kijken.

En dan heb ik van Floor ook nog eens de DVD-box van seizoen 3 gekregen! Dus die komt dan daar weer na Smiley.

Veeeeeet! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2006 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er nu achter gekomen dat Elisha Cuthbert niet meer meedoet na seizoen 3, dat vind ik wel een beetje een domper.

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2006 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Fuck it Dennums, kijk gewoon alle 17 episodes (er is maar één seizoen), dan kun je in ieder geval zeggen dat je de hele serie gezien hebt.. en eerlijk is eerlijk, het is een leuke serie maar je moet er gewoon niet teveel van verwachten Smiley

Ik heb je advies maar opgevolgd en heb inmiddels de eerste 15 afleveringen gekeken. Record was 5,5 afl. op een avond...dat wil wel zeggen dat ik hem toch erg vet ben gaan vinden!

Momenteel baal ik er zelfs van dat er maar 1 seizoen is...heb nu toch een soort van band opgebouwd met de cast...

Wat ik wel vreemd vind aan de serie en ik persoonlijk wel als nadeel ervaar is dat er per aflevering een aantal belangrijke ontwikkelingen zijn of gebeurtenissen plaatsvinden die in de afleveringen erna totaal niet meer aan bod komen...die worden dan niet eens meer genoemd.
Behalve de grove lijn vallen ze nooit terug op eerder voorgevallen zaken... En in afl. 15 komen ze ineens met een terugblik en gaat het wel over iets wat 4 afl. eerder gebeurt is...komen ze lekker laat mee...

Al met al is Freaks and Geeks zeker een aanrader!! Eens een highschool serie die niet over de populaire kids gaat maar juist de burn-outs en de nerds... Met een enorm goede cast die inmiddels allemaal alweer 7 jaar ouder zijn geworden...(vreemd om de hedendaagse foto's te bekijken Smiley)

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2006 12:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vreemd inderdaad, maar in het geval van Lindsay helemáál geen straf Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2006 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toen ze op een gegeven moment een mooie jurk aantrok kreeg ik ook wel het gevoel dat het wel goed zou komen met haar...Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2006 14:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand ooit van 'The IT Crowd' gehoort? Ik zag gisteren een aflevering via internet. Echt hilarisch!

http://channel4.com/entertainment/tv/microsites/I/itcrowd/

http://www.theitcrowd.co.uk/
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2006 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb nu de eerste afleveringen van Nip/Tuck op mijn ipod gezet, kan niet wachten tot ik in de trein zit om ff de gadgeteer uit te hangen Knipoog
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben momenteel weer erg veel tijd aan het verspelen met "Prison Break". Eerste seizoen op mijn laptizzou en verwacht dat ik die onderhand aan het einde van deze mooie zondag heb gecleared... Goddamn, wat een vette serie!!

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Ben momenteel weer erg veel tijd aan het verspelen met "Prison Break". Eerste seizoen op mijn laptizzou en verwacht dat ik die onderhand aan het einde van deze mooie zondag heb gecleared... Goddamn, wat een vette serie!!

Echt een vette serie. Ik heb hem ook aan het einde van de middag gecleared denk ik.
Ik zit er nu helemaal in. Ik ben er gister avond mee in slaap gevallen en ik ben er vanochtend mee opgestaan. Zwaar relaxt.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zit ook al op de helft :oops:

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 18:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En net wanneer ik denk dat ik na ep. 9 maar effe boodschappen moet gaan doen begint de poep de ventilator helemaal te raken... Ik kom hier nooit meer vanaf... Beter dat het wel een bevredigende seizoens-einde heeft!!

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 18:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van Nip/Tuck heb ik een aflevering gezien, was geen flikker aan.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 20:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
En net wanneer ik denk dat ik na ep. 9 maar effe boodschappen moet gaan doen begint de poep de ventilator helemaal te raken... Ik kom hier nooit meer vanaf... Beter dat het wel een bevredigende seizoens-einde heeft!!

Hahaha, nee dus want de 13 afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn zijn maar de helft van het seizoen. Maar troost je, niet komende maandag maar de maandag daarop komen er weer nieuwe afleveringen op FOX. Ik zit al weer enkele maanden te kniezen over wat er te gebeuren staat in fox river state penitentiary.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dit [Prison Break] zo'n serie a la OZ? Want dat is één van mijn all-time favourite series Smiley
Ik zag enkele dagen geleden een reclamespotje voor Prison Break op een Nederlandse zender [weet niet meer welke], weet iemand hoe ver ze met de serie zijn in Nederland [m.a.w. kan ik er nog inspringen zonder het hele eerste seizoen te moeten downloaden]?

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beatle schreef:

Hahaha, nee dus want de 13 afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn zijn maar de helft van het seizoen. Maar troost je, niet komende maandag maar de maandag daarop komen er weer nieuwe afleveringen op FOX. Ik zit al weer enkele maanden te kniezen over wat er te gebeuren staat in fox river state penitentiary.

Wat een kutzooi!! Net nu ik nog maar twee afleveringen te gaan heb... Bahbah... Dan moet ik daarna de serie ook weer downen op het moment dat hij wordt uitgezonden...dat schiet niet op! Heb al zo'n Lost-syndroom...

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, ik vind het hem wel waard. En anders kan je natuurlijk gewoon wachten totdat ie is afgelopen en dan weer de rest van de afleveringen in 1 keer downloaden.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2006 22:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had mijn zondag niet beter kunnen besteden...hoewel..Tongsmiley

Maja, geduld blijft een schone zaak toch?

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 00:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, je moet die shit doseren he? Zo heb ik vorig weekend dertien 24's gekeken, door de weeks er een paar, en toen gisteren 6... In 9 dagen 18 uur aan 24's gekeken. (Excl. twee van het nieuwe seizoen Smiley)

Hopelijk kan ik bij het volgende seizoen dat ik kijk wat verantwoorder met m'n tijd omgaan Smiley.

Dat Prison Break is dus leuk? Is het ook leuk als ik het eerste seizoen nog nooit heb gezien? Het komt altijd na 24 namelijk. (En na het stomvervelende lokale nieuws. Met een ubergladden neger met een halve snor. Met spotjes over zichzelf over hoe betrouwbaar hij wel niet is)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 09:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dus mijn tip is jullie wel bevallen coppens en danny? Ik heb de eerste 13 afleveringen gezien en baal nu dat ik idd het Lost sindroom ook moet ondergaan. (het wachten tot dat de nieuwe te downen is)

klote man
Siquo
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben nu in 2 dagen alle afleveringen van The 10th Kingdom aan het kijken. Vetcool Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met dat doseren heb je wel een punt Thijs...Ik had eerlijk gezegd ook liever gewild dat ik er maar 5 gekeken had zodat ik nu mijn doordeweekse nietsdoen avonden ook nog wat kon kijken.

Ik denk dat ik een beetje door ben gedraafd met het idee dat Coppio en Jetse en Jasper ze ook allemaal aan het kijken waren... Smiley

Misschien dat ik the 10th Kingdom ook maar effe downen. Lijkt me wel wat.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Prison Break gaan ze vanaf vandaag iedere week op RTL5 uitzenden. Mooi, dan hoef ik dat niet te gaan downloaden. En krijg ik ook geen last van jullie syndroom.. Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dat is wel heel toevallig!

(edit: ik kan dat trouwens op de tvgids niet vinden Floor..)

Nou moet ik zeggen dat het mij gewoon absoluut niet lukt een serie op tv te volgens... Dan mis ik minstens de helft van de afleveringen. Downen is voor mij dan ook de enige optie. Maargoed, misschien ga ik hem gewoon ook weer kijken om een beetje in de vibe te blijven...

Heb overigens door die marathon wel het idee dat ik anderhalve dag van de aardbodem ben verdwenen...erg nuttig voel je je er dus niet door...Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanks Floor! Eindelijk iemand die mijn gestelde vraag beantwoordt Knipoog
Vanavond kijken dan Smiley

[edit] Ik kan er niets over vinden op TVGids.nl... alleen "Intensive Care", "America's Next Top Model" en "Jensen!" :oops:

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 17:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry, het is op donderdag om 21.30 uur. Ik zag het op de reclame en begreep daaruit dat ze vanavond ook al een aflevering uit zouden zenden. Niet dus.
Maar donderdag wel! Smiley

(Als het goed is trouwens, want die kutonline tv-gidsen gaan maar tot woensdag)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 17:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

South Park begint volgende week ook weer lachen

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 17:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja South Park! Wordt weer vet lachen
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 19:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ja South Park! Wordt weer vet lachen

Moeten ze toch echt beter hun best gaan doen, die laatste paar waren duidelijk met een dalende lijn tov voorgaande seizoenen. De enige die ik echt heel leuk vond was "Bloody Mary".
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 19:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind ook dat ze tenonder zijn gegaan aan hun eigen succes. Ik heb vorig seizoen amper gekeken omdat hetgeen ik zag me niet meer echt kon bekoren..

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien ben je zelf veranderd..... :wink:
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 20:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een onzin, dan heb je gewoon teveel nuchter gekeken Smiley

Die over Katrina was geniaal. Die over Butters die een meisje wordt ook. Tom Cruise die in the closet zit was ook erg geinig.
Alleen die Ginger Kids was tamelijk mat, en die over die walvis was ronduit saai.
Bij de laatste, Bloody Mary, heb ik ook goed moeten lachen iig.

Dus Danny: Niet zeuren Smiley.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 21:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geert, ik ben de eerste die dat toe zal geven...Tongsmiley

Thijs: Idd, sinds ik niet meer op HinthamerE woon kijk ik series meestal nuchter ja...denk dat daar best wel eens het probleem zou kunnen liggen... Smiley

Daarnaast denk ik dat ik gewoon genoeg Southpark gezien had ofzo...om jullie een plezier te doen zal ik de afleveringen die je noemt nog een kans geven...

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
die over die walvis was ronduit saai.

Ik vond dat shot bij de aftiteling wel priceless eigenlijk.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 22:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lang geleden.. Hoe gaat die?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

met een orca op de maan toch?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 22:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

met een orca op de maan toch?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2006 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja.. die heb ik nog een hele tijd als avatar gehad.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 01:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chef is trouwens ook verleden tijd:

Quote:
ISAAC HAYES REQUESTS RELEASE FROM "SOUTH PARK"
Legendary soul man Isaac Hayes has officially requested a release from his contract with the "South Park" television show, and the Comedy Central cable station. Mr. Hayes has been a cast member of "South Park" since 1997 as the voice of "CHEF."
Mr. Hayes has decided to part ways with "South Park" because of recent episodes and press that have embarked upon what he feels are inappropriate ridicule of religious communities. While fully acknowledging "South Park's" right to freedom of speech, Mr. Hayes is disappointed with what he perceives as a growing insensitivity towards personal spiritual beliefs, not only with "South Park" episodes but also the recent Danish cartoon controversy.
"There is a place in this world for satire, but there is a time when satire ends and intolerance and bigotry towards religious beliefs of others begins." Mr. Hayes adds, "religious beliefs are sacred to people, and at all times should be respected and honored. As a civil rights activist of the past 40 years, I cannot support a show that disrespects those beliefs and practices."

Maarrrrr...:

Quote:
"South Park" co-creator Matt Stone responded sharply in an interview with The Associated Press Monday, saying, "This is 100 percent having to do with his faith of Scientology... He has no problem — and he's cashed plenty of checks — with our show making fun of Christians."
Stone told The AP he and co-creator Trey Parker "never heard a peep out of Isaac in any way until we did Scientology. He wants a different standard for religions other than his own, and to me, that is where intolerance and bigotry begin."

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur