Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Nederlands Elftal
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 16:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit slaat echt alles: Maduro en Babel in Oranje. Een coach met een andere naam zou echt af worden gemaakt.

Hoe kan je nou Davids, Seedorf, Zenden en Kluivert passeren voor Maduro en Babel!!!!

Het verhaal van Van Basten over speeltijd is echt volledig in strijd met deze selectie. En waarom wordt Ooijer niet opgeroepen? Die jongen kan zowel in het centrum als linksback uit de voeten en heeft meer ervaring dan al die snotneuzen van Ajax bij elkaar.

Ik wordt hier dus echt kotsmisselijk van.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee dit k?n echt niet
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 17:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind de keuze voor babel en maduro nog wel meevallen. Hij heeft al vreemdere selecties gedaan.
Volgens mij wil van Basten gewoon van zo veel mogelijk potentiele toekomstige internationals van dichtbij mee maken, en daar heeft hij niet zo veel kansen voor dus selecteerd ie zo nu en dan wat nieuwe mensen.

En van dat rijtje wat je opnoemt vind ik alleen davids vaste kost voor oranje. Seedorf doet het altijd super bij clubs, maar bij oranje kan die meestal niet veel goed doen.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2005 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Seedorf heeft ook nauwelijks de kans gekregen op zn eigen positie. Naar mijn weten heeft hij 90% van al zn wedstrijden moeten spelen als halve rechtsbuiten. Daar heeft de afgelopen iedereen gefaald sinds Ronald de Boer.

Ik zie geen enkele reden waarom Maduro meer kans verdient dan hij. Seedorf heeft veruit de meeste ervaring op het allerhoogste niveau en een prijzenkast die groter is dan de gehele selectie bij elkaar. Een van de gevaarlijkste spelers ter wereld in de tweede lijn die wekelijks speelt bij de beste club van Europa kan je toch niet op deze manier passeren.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Volgens mij wil van Basten gewoon van zo veel mogelijk potentiele toekomstige internationals van dichtbij mee maken, en daar heeft hij niet zo veel kansen voor dus selecteerd ie zo nu en dan wat nieuwe mensen.
Vergeet niet dat we het hier niet hebben over een vriendschappelijke wedstrijd, maar over een WK-kwalificatieduel tegen Roemeni?. Dat gewonnen m??t worden om in de race te blijven voor een WK-ticket, aangezien Roemeni? in punten gelijk staat en Tsjechi? maar ??n punt achterstand heeft. En tegen mannen als Dorinel Munteanu (120 interlands), Viorel Moldovan (6Chill en Constantin Galca (67) zie ik liever ervaren spelers als Seedorf dan Hedwiges Maduro, die toevallig 90 minuten goed heeft gespeeld tegen Auxerre en NEC.

FerryvD schreef:
En van dat rijtje wat je opnoemt vind ik alleen davids vaste kost voor oranje. Seedorf doet het altijd super bij clubs, maar bij oranje kan die meestal niet veel goed doen.
Waarom juist Davids? Seedorf heerst wekelijks op het middenveld van Milan en zou het op zijn eigen positie ook goed doen bij Oranje. En Kluivert bewijst bij Newcastle dat hij op dit moment scherper is dan Van Nistelrooij. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij een basisplaats in Oranje verdient, maar om nou Ryan Babel wel op te roepen en Patrick Kluivert niet...

Het argument van Van Basten dat hij Maduro en Babel heeft geselecteerd omdat hij ze nog kent van Jong Ajax slaat natuurlijk nergens op. En de reden om Meerdink op te roepen is n?g belachelijker: omdat hij vorige week zo goed heeft gespeeld tegen Razvan Rat, de Roemeense linksback van Shakhtar Donetsk. Dan kunnen we er dus automatisch van uit gaan dat Meerdink in de basis staat, ten koste van Dirk Kuijt..? ;?

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2005 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Babel kan ik me nog enigzins voorstellen, dat is een echte goaltjesdief. Misschien draaft Van Basten wat door met zijn verjongingskuur door Maduro op te roepen. Die ik heb ik ook amper zien spelen. Ik verwacht niet dat Babel en Maduro in de basis staan, die gaan alleen mee voor de ervaring. Dat is alleen maar gunstig voor de toekomst. Uiteindelijk staat er zaterdag toch een ervaren middeveld met Van Bommel en Cocu, ik verwacht dat die Roemenen daar moeilijk doorheen komen.

jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2005 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik snap niet dat Castelen eruit is gehaald.

het punt wat hij maakt tegen RKC. sjezus

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2005 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach, een paar jonkies erbij. Zolang de basis maar staat is daar niets mis mee. De volgende keer hoop ik dat van Persie een kans krijgt.

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2005 13:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou van Persie ook geselecteerd hebben.

Van Nistelrooij in de spits en Robben en Van Persie die continu van flank wisselen zoals farfan en park dat bij PSV doen.

Zenden en Castelen op de bank als alternatieven voor links en rechtsbuiten.
Walter
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2005 18:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En Kuijt dan, die zie ik liever dan Zenden of Castelen...
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2005 22:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Puike wedstrijd zeg. Het is lang geleden dat ik zo'n overtuigend Nederlands Elftal heb gezien. Natuurlijk was de inzet van Roemenie vrij zwak. Maar naar mijn mening was dat niet het enige waar Oranje zijn overwinning aan te danken heeft. Ze speelde gewoon effectief en vol zelfvertrouwen.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2005 03:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er niks van gezien. Hopen dat ik morgen nog een samenvatting kan meepikken..

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2005 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die 2 jongens hebben het gewoon goed gedaan tegen een goede tegenstander. Een schitterend resultaat dit! Marco krijgt wel volop kritiek, maar de resultaten zijn prima.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2005 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goede taktiek: "De zeehondendribbel"

http://frontpage.fok.nl/nieuws/53302

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2005 21:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje gevaarlijk, als je dan een flying kick krijgt is het geen gevaarlijk spel meer, omdat de speler op de bal speelt.

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2005 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool, zijn er geen filmpjes van?

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2005 22:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond de Blanco Bounce cooler...

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2005 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig, in het NRC stond dit vorige week in de column van Hugo Camps als cynisch grapje.

http://www.nu.nl/news/524168/43/Van_Basten_roept_Vlaar_op.html

Nu is het waarheid

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2005 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De uitverkiezing van Ron Vlaar snap ik wel, die van Michael Janssen en Olaf Lindenbergh niet.

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2005 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is overigens slechts een trainingsstage met uitsluitend spelers die al uitgespeeld zijn. Er staat ook alleen een oefenpot op het programma tegen Quick Boys. Dus dan vind ik het juist prima om de wat onervaren jongens erbij te halen. Alleen als die jongens er nog steeds bij zitten tegen Roemenie snap ik het niet...
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2005 07:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hehe ik kan me voorstellen dat foppe niet blij wordt van van basten &)
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2005 10:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
De uitverkiezing van Ron Vlaar snap ik wel, die van Michael Janssen en Olaf Lindenbergh niet.
Als je erover begint, zou je dan ook het nieuwsbericht erbij kunnen zetten? Ik vind het juist andersom. Opdam en Lindenbergh verdienen een uitverkiezing. Michael Janssen heb ik nog nooit zien spelen. Ik vraag me af of het voor Ron Vlaar niet te vroeg komt. Tegelijkertijd is de ervaring wel mooi meegenomen.

Quote:
Van Basten roept Vlaar op

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft voor de extra trainingsstage in Noordwijk AZ-verdediger Ron Vlaar opgeroepen. De pas 20-jarige speler maakt deel uit van de voorlopige selectie van 29 spelers die is samengesteld voor de stage (eind mei) en de WK-kwalificatieduels met Roemenië en Finland. Op 27 mei maakt de bondscoach zijn definitieve selectie bekend.

Naast Vlaar, die voor [url="http://www.az-alkmaar.nl/"]AZ[/url] pas vier duels speelde, zijn er meer opvallende namen in de groep van 29: Olaf Lindenberg en Barry Opdam (AZ), Michael Jansen ([url="http://www.vitesse.nl/"]Vitesse[/url]) en Robin van Persie ([url="http://www.arsenal.co.uk/"]Arsenal[/url]).

Goede kans

Van 25 tot en met 27 mei zal Van Basten een groep van twintig spelers gedurende drie dagen op trainingsstage hebben in Noordwijk. "We zijn blij met deze extra mogelijkheid aan het einde van het seizoen vertrouwde en nieuwe gezichten bij elkaar te hebben", aldus de bondscoach. "Het biedt ons een goede kans om deze spelers nog eens rustig van dichtbij te beoordelen."

De voorlopige selectie van 29 man:

Doel: Edwin van der Sar ([url="http://www.fulham-fc.co.uk/"]Fulham[/url]), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV).

Verdediging: Johnny Heitinga, Nigel de Jong (beiden [url="http://www.ajax.nl/"]Ajax[/url]), Barry Opdam, Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius, André Ooijer (allen PSV) en Michael Jansen (Vitesse).

Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat, Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben ([url="http://www.chelseafc.co.uk/"]Chelsea[/url]), Romeo Castelen, Dirk Kuyt (beiden [url="http://www.feyenoord.nl/"]Feyenoord[/url]), Ruud van Nistelrooy ([url="http://www.manutd.com/"]Manchester United[/url]) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2005 20:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

2-0!

Zo, en nu even aan het doelsaldo werken Smiley

Met dit aantal wedstrijden gewonnen kunnen we ons misschien zelfs als we van Tsjechië zouden verliezen al rechtstreeks plaatsen als beste tweede, in andere poules gaat het er stukken competetiever aan toe.

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2005 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oeps, iets te vroeg gejuicht... Tsjechië - Andorra, 8-1 :surp:

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2005 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan vraag jeje toch af waar dat ene doelpunt vandaan komt...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2005 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

6-1 tegen Joegoslavië, 6-1 tegen Schotland... Nederland kan er ook wat van...

Wel mooi hoe ze zonder enige moeite de 0 hielden, jammer dat van Persie er niet nog een in heeft geprikt. Nog jammerder dat van Nistelrooij zo'n charismaloze speler is.

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2005 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Wel mooi hoe ze zonder enige moeite de 0 hielden

't is dat mutu zo uit vorm was ja. anders was t gewoon 0-1 geweest.

Gigantische kutwedstrijd. Zoals alle voorgaande wedstrijden eigenlijk.

Van Basten wilde toch op de eerste plaats mooi voetbal spelen???
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2005 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh ja en over van Nistelrooy. Gewoon laten staan dan doet ie [url="http://www.psvonline.nl/mutelayout/web/pages/downloads/Filmpjes/MooisteGoals/RvNistelrooy.wmv"]dit[/url] weer.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2005 03:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van Nistelrooij, Paul, is in het Nederlands Elftal consequent KUT.

En Mutu was uit vorm, en Robben en Kuijt speelden te gek, en het is 2-0, dus wat loop je nou te zeiken ?!

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2005 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gewoon een prima wedstrijd, 2-0 gewonnen en daar gaat het om. Een overwinning woensdag op Finland zou Nederland heel dichtbij het WK brengen.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2005 19:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet hoe van Basten het flikt, maar Nederland wint gewoon alles lachen
Niet met spectaculair voetbal ofzo, maar toch echt wel goede resultaten, ze zijn al zeven wedstrijden achtereen ongeslagen en met maar drie doelpunten tegen!
Ik geloof dus ook dat ze van Finland kunnen winnen :ja:
Maar het zou leuk zijn als zij ook eens met zo'n lekkere score van een mindere voetballand winnen, dat is Oranje in de afgelopen 10 jaar maar weinig gelukt [tegen San Marino ook maar met 5-0, en in deze poule ook steeds magere uitslagen tegen de dwergen]...

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2005 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Ik weet niet hoe van Basten het flikt, maar Nederland wint gewoon alles lachen
Niet met spectaculair voetbal ofzo, maar toch echt wel goede resultaten, ze zijn al zeven wedstrijden achtereen ongeslagen en met maar drie doelpunten tegen!
En daar gaat het allemaal om! Je kan zeuren op Van Basten wat je wilt, ik heb zeker respect voor hem. Hij heeft schijt aan iedereen en vaart zijn eigen koers, en doet dat verrot goed. Wat overigens niet wil zeggen dat ik het met al zijn keuzes eens ben.
Marten
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2005 19:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weer geen sprankelend spel. Maar wel 0-1 en het is bijna rust lachen
ivo en koos
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2005 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een beetje een zeikwedstrijd. Maar een leuk slot, het spel werd een stuk beter toen van Persie er in kwam.

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2005 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van Persie is ook een superspeler. Mooi dat ie erbij zit. Dat gaat nog interessant worden de komende tijd.

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2005 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Na de afgelopen twee wedstrijden denk ik echt dat van Persie de toekomst is van het Nederlands Elftal Tongsmiley
Robben - Kuijt - van Persie is echt een wereldlinie lachen

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2005 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met Maduro op het middenveld... Toen die gast erbij kwam lukt plots alles...

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2005 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Na de afgelopen twee wedstrijden denk ik echt dat van Persie de toekomst is van het Nederlands Elftal Tongsmiley
Robben - Kuijt - van Persie is echt een wereldlinie lachen

Robben en Van Persie zijn talenten waar je er slechts weinig van ziet, maar Kuijt is geen bijzonder goede voetballer,hij werk gewoon heel hard en doet de dingen die hij moet doen net als Van Nistelrooij naar behoren. Hij heeft heus wel talent alleen vind ik dat dat niet te vergelijken is met bijvoorbeeld Robben.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2005 21:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net Jong Oranje - Jong Japan [2 - 1] gezien, damn wat speelt die Quincy Owusu-Abeyie mooi! Echt ontzettend veel mooie acties Smiley
Wanneer mag die kerel ook bij het grote Oranje [of zit ie er toevallig al bij, dat dat langs me heen is gegaan?] Mmm
Raar trouwens dat hij nog maar net 19 is, lijkt wel een volwassen kerel Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2005 21:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik geef les aan 3 spelers uit jong oranje (t/m 15 jaar) en die zien er ook al ouder uit dan 15.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur