Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Nederlands Elftal
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ongelofelijk. van Basten wil na het EK ook bondscoach blijven. Het enige wat ons kan redden is als Oranje zich niet kwalificeerd voor het EK. Daar hoop ik dan maar op. Beter een EK overslaan, dan ook nog een WK met die prutser...
Volgens mij zou Jong Oranje winnen van het 'grote' Oranje. Als ik zie hoe die spelen...

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pff, rare slotfase bij Engeland - Servië, maar gelukkig wel gewonnen Smiley
Nu tegen Nederland in de halve finale...

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom kan Engeland eigenlijk niet naar de Olympische Spelen, maar Nederland en België wel?

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat groot-brittanie gaat.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, okee Smiley

Wat een spannende / langdradige strafschoppenreeks zeg! Leuk dat Nederland door is, al had het me weinig uitgemaakt wie er van de twee teams doorging. Van Jong Engeland ken ik alleen haast geen spelers, dus wat dat betreft is de finale nu misschien wel leuker om te kijken Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik viel idd pas aan het begin van de verlenging in. Wel vet om nog ff mee te pikken. Wat een slopende sessie zeg!

Heeft 't feit dat Jong Oranje het al een tijdje zo goed doet nog een keer z'n weerslag op het 'grote' Oranje?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 21:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja hoor, kijk maar naar Stijn Schaars, Klaas-Jan Huntelaar, Demy de Zeeuw en Urby Emanuelson. Vorig jaar de uitblinkers van Nederland op het EK, nu vaste waarden in Oranje.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 22:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En Marinho, ben jij van het 4-4-2 of het 4-3-3 kamp? Moet morgen deze gast interviewen en zijn mening vragen... Maar heb er niet echt verstand van Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2007 00:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind die Ton Ojers een populistische drol, maar dat terzijde Smiley

Wat mij betreft heeft Foppe gelijk: als je geen buitenspelers van het kaliber Van Persie/Robben in je selectie hebt, dan staat 4-3-3 op zo'n toernooi ongeveer gelijk aan zelfmoord, omdat je tactiek dan gewoon enorm voorspelbaar is.

Dan kan zo'n Cruijff wel roepen dat de veldbezetting met 4-3-3 beter is dan met 4-4-2, maar daarbij vergeet hij voor het gemak even dat het Nederlands Elftal zijn laatste twee grote successen heeft geboekt met 2 spitsen (EK 1988 en WK 1998). En speelde Barcelona ook niet 4-3-3 toen ze in 1994 afgedroogd werden door het spitsenduo Savicevic/Massaro van AC Milan? En wie was er toen trainer van Barcelona? Juist ROFL

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2007 07:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Ja hoor, kijk maar naar Stijn Schaars, Klaas-Jan Huntelaar, Demy de Zeeuw en Urby Emanuelson. Vorig jaar de uitblinkers van Nederland op het EK, nu vaste waarden in Oranje.

al kunnen die in het grote oranje geen potten breken...
Ik zie dat niet als iets positiefs eerlijk gezegd, dat dit vaste waarden in Oranje zijn.

nu zitten er weer een aantal echte top-talenten tussen, maar zodra ze met van Basten in aanraking komen zijn ze hun creativiteit onmiddelijk kwijt of worden naar huis gestuurd.

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2007 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou Marijn, Tonnie was 't volledig met je eens! Bedankt voor je info, kwam een stuk slimmer over na dat gelezen te hebben Smiley

http://www.depers.nl/video/254636/Visie-Cruijff-volkomen-achterhaald.html

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2007 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, vet Smiley

"Die was er ook niet! Die was er ook niet!" Wat ik zei: drol.

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2007 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel een grappige man Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2007 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik ken die gast verder totaal niet, maar hij is zeker grappig in dit filmpje.
ik vergat bijna dat ik een serieus stukje zat te kijken. had de hele tijd het idee dat ik jiskefet zat te kijken. Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2007 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is een cultfiguur man Smiley
En hij komt idd zo uit Jiskefet weglopen!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ton_Ojers

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2007 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Twee jaar achter elkaar Europees Kampioen, w00t Cheer

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.ad.nl/sport/article1459988.ece

Wat een gezeik over die vlag zeg! Zonder die Surinamers zou Nederland alleen op hockeygebied nog wat klaarspelen...

Zag net een goal die werd voorbereid door een Surinaamse christen (Babel), vervolgd door een Israëlische jood (De Ridder), en afgemaakt door een Marokkaanse moslim (Bakkal), allemaal in een oranje shirtje.

Als dat geen multicultureel succes is...

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 11:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad zeg, de laatste twee dagen kom je het nieuws overal tegen, wat een ophef over niets weer zeg Wtf? Het is echt weer komkommertijd Gaaaap
Toen ik het zag heb ik geen moment ongemakkelijk op de bank gezeten, het kwam pas in me op dat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen, toen ik het op Teletekst en in de krant zag.

Die jongens hebben net voor Nederland twee jaar op rij een EK gewonnen, laat hun dan even enorm blij zijn en tegelijk trots op hun Surinaamse roots!

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die vlaggen is nou iets waar ik mij totaal niet druk om kan maken Gaaaap
heb wel iets anders te doen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Wat een gezeik over die vlag zeg! Zonder die Surinamers zou Nederland alleen op hockeygebied nog wat klaarspelen...

geloof het of niet, maar dit is echt een van de weinige keren dat ik je echt iets zinnigs hoor zeggen over sport. Knipoog

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2007 21:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

IN BLESSURETIJD. GODDAAAAAAMMMNNNN!!!!!

En WAT een kutwedstrijd verder! ROFL

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jezus, ik schaam me hier gewoon voor.

en wat een bullshit dat die eigen goal van melchiot afgekeurd werd.

Nederland verdiende hier gewoon voor de volle 100% om met nul punten naar huis te gaan.

Ik gun Ruud die goal echt wel, maar dit is nou al de zoveelste keer dat van Basten met heel veel geluk weg komt met een overwinning.
Ze hebben het over het verschil in individuele kwaliteit wat de doorslag gaf, maar zelfs dat vond ik niet. Ik vond Nederland in geen enkel opzicht beter. Alleen de laatste 10 minuten waren ze niet de mindere, maar dat was volgens mij puur omdat die Albanen er finaal doorheen zaten.

Ik zat serieus te juichen toen Albanië scoorde (eigen goal van Melchiot)
Het word echt tijd dat van Basten geliquideert wordt, voordat ik chronisch een hekel aan Oranje heb.

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2007 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind 't toch eigenlijk best een mooie goal! Had 'm toen niet echt gezien.

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2007 12:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch vreemd, dat je met 1-0 wint, en dat er dan geroepen wordt om de liquidatie van de coach!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 19:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, toch best een leuke aanval net bij die 1-0 Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 20:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van Persie die een vrije trap neemt... Pure schoonheid Gieren

Jammer dat die ballen van Sneijder er niet ingingen zeg, mooie kansen...

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Postbodevoetbal' Gieren

Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

GUUSJE HIDDINK! Hamer
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool als Rusland doorgaat Smiley Ik zat me wel te bedenken dat ik van veel kleine kutlandjes nog wel een vedette kan opnoemen, maar er van Rusland niet één weet.. Hebben die geen Stoitskov, Hagi, Zahovic of wat dan ook in huis?

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 00:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, maar wel hun eigen Frank & Ronald: de Berezutski-broertjes Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik weet niet wie ik lelijker moet vinden
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 13:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt van die typisch Slavische koppen ...

Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
jezus, ik schaam me hier gewoon voor.

Quote:
Er zijn genoeg negatieve zeikerige kuttopics over het Nederlands Elftal, Van Basten en weet ik veel wat nog meer. Maar persoonlijk ben ik het gejammer, gezeik, gezeur, gezever en gekanker echt spuugzat.

Afgelopen zaterdag werd in een povere partij in bizar slechte omstandigheden met 1-0 verloren van een Europese outsider. Het was ineens het einde van de wereld, en het moest tegen Slovenie maar eens recht gezet worden. Vier nul, vijf nul, van de mat tikken die gastjes. Het publiek moet vermaakt worden!!! Schneller slaaf, ik sla je op je rug! Wij betalen geld en willen goed voetbal zien! Winst interesseert ons geen kut!

Het viel vanavond allemaal weer tegen. Met moeite wordt er met 2-0 gewonnen, maar kwalificatie is vrijwel zeker afgedwongen. Desondanks staan alle spelers netjes in de rij om Hans Kraaij Jr. uit te leggen hoe slecht het allemaal wel niet was en dat het publiek de volgende keer maar een presentje zou moeten krijgen. "De helft van het geld terug, Johnny!". Het publiek scandeert de naam van Foppe, terwijl de drie punten en het ticket voor het EK binnen zijn. Een wedstriijdje thuis winnen tegen Luxemburg en het is gepiept.

Steek die Foppe in je reet! Als je een garantie op goed voetbal wilt zien dan koop je maar een DVD'tje. Dan ben je gegarandeerd van goed voetbal en hoef je thuis op de bank niet lachend(!!!) met witte zakdoekjes te gaan zwaaien. Blijf gewoon compleet weg uit een voetbalstadion. Het enige wat telt is winst, en als we op deze schlemielige, ietwat beschamende, strompelende, kreunende op-het-nippertje manier op een of andere miraculeuze wijze Europees Kampioen worden dan moet ik nog maar zien of elke knuppel die nu aan het zeiken is niet deelneemt aan de polonaise.

Hier in Nederland heeft men naar mijn gevoel alvast het Europees Kampioenschap gereserveerd, bij de aanstelling van Van Basten. Het was immers de doelstelling, met verzorgd aanvallend en dominant voetbal. Dus dan zal het wel gebeuren! Als Griekenland het kan, dan moet het Nederland ook wel met 10 vingers in de neus lukken!

Ja, we spelen slecht. Ja, er kloppen een hoop dingen niet en er zijn vast wel een hoop trainers die het beter weten dan Van Basten. De situatie is er, de kwalificatie voor het EK is er ook, fuckin' deal with it. Ze gaan er echt niet beter door voetballen. Degenen die mooi voetbal willen zien of een kampioenschap verwachten, kijk gewoon lekker niet. En terwijl je niet aan het kijken bent, hak gelijk die Hans Kraaij Jr. even neer...
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaaaap

wat moeten we met een quote van een schreeuwlelijk?
ze maken doelstellingen, die worden steeds minder behaald. met veel, en dan ook echt veel geluk winnen we, Nederland speelt geen resultaatvoetbal, althans dat proberen ze niet, maar door bizarre en kortzichtige beslissingen van de coach is het niet om aan te zien en hadden we veel meer verliespunten verdient. Griekeland koos ervoor om resultaatvoetbal te spelen en deden dat. Met Nederland eindigt het gewoon weer net als op het WK, zodra we een échte tegenstander krijgen word het weer een verschrikkelijke (niet dik, maar wel kansloos en niet om aan te zien) nederlaag.
Als je als coach zegt, we gaan resultaatvoetbal spelen, we gaan vanui9t de verdediging denken en aanvallen waar het kan. dan ala, maar zeggen dat je aanvallend en attractief voetbal wil spelen en dan telkens de fouten maken die de 16 miljoen andere bondscoaches niet zouden maken waardoor het echt dramataisch is om aan te zien. dan heb je of geen inzicht, of je bent te koppig. hoe dan ook, dan ben je slecht. dus, Oprotten met van Basten, want met een logischere opstelling zou het spel wel degelijk beter/mooier kunnen.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gelukkig hebben we ontzettend veel niet ontdekte fantastische trainers/coaches in spé!

Jammergenoeg beseffen veel van die mensen niet dat er vaak wel wat meer speelt dan alleen hetgene dat ze op de televisie zien...

En nee, ik zeg daarmee niet dat ik dat wel weet. Ik zou een verschrikkelijk slechte coach zijn waarschijnlijk. Maar kom op, word je zelf niet moe van het gezeik van jezelf? En dan die tragische, zeikende, zuchtende, verbeterende en beterwetende derde helft die daarna nog eens komt.

Hoe lang voetbalt Nederland nu al kut? Onder hoeveel coaches heeft Nederland kut gevoetbalt? Hoe lang geven we al toe dat het niveau van het voetbal in Nederland tegenover grote delen van de rest van de wereld al zo ontzettend laag is? Hoeveel mensen roepen het beter te weten dan van Basten? Hoeveel van die mensen spreken elkaar zelf gewoon tegen, met als gevolg dat per 2 mensen die elkaar tegenspreken er 1 al een kutcoach zou zijn?

Zeg nou niet dat je niet ineens alles vergeten bent ALS Nederland EK wordt door geluk. Tuurlijk loop je dan af en toe in een dronke bui weer te roepen dat van Basten kut is en bladiebladie om vervolgens weer gewoon verder te hossen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 19:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nederland speelt kut sinds het WK, in de kwalificatie daarvoor ging het nog redelijk. Darvoor kan ik me geen coach herinneren waaronder Nederland zó constant zó kut heeft gespeeld. zelfs niet toen we niet gekwalificeerd waren.

Dat het niveau van het nederlandse voetbal een stuk lager ligt dan andere toplanden moge duidelijk zijn, maar in die toplanden spelen wel alle spelers die in Oranje (zouden moeten) spelen. dus, met deze spelers zou je een stuk beter en sterker Oranje kunnen samenstellen/opstellen. en dát is waar van Basten zijn krediet bij mij en vele anderen al lang verspeeld heeft. en terecht.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 19:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Dat het niveau van het nederlandse voetbal een stuk lager ligt dan andere toplanden moge duidelijk zijn, maar in die toplanden spelen wel alle spelers die in Oranje (zouden moeten) spelen. dus, met deze spelers zou je een stuk beter en sterker Oranje kunnen samenstellen/opstellen. en dát is waar van Basten zijn krediet bij mij en vele anderen al lang verspeeld heeft. en terecht.

Wie bedoel je dan, op Mark van Bommel na? Het selectiebeleid is sinds het WK prima in orde, er spelen tenminste geen prutsers als Bobson en van den Bergh meer in Oranje, zoals in het begin van het tijdperk-van Basten.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 20:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klopt wel redelijk, maar de posities, en de opstelling. Kuijt scoort veel te weinig, dus die hoort er niet bij en de zeeuw ipv seedorf in de basis?! dat soort dingen

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 20:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt, maar ze zitten in ieder geval bij de selectie. Dat de opstelling keer op keer niet deugt, daar heb je gelijk in.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

Dat het niveau van het nederlandse voetbal een stuk lager ligt dan andere toplanden moge duidelijk zijn, maar in die toplanden spelen wel alle spelers die in Oranje (zouden moeten) spelen.

Wie stond er dan gisteren níet in, behalve de geblesseerden/ geschorsten?

En Engeland en Italië hebben 't ook moeilijk.

Ik vind het ook vaak lelijk voetbal, maar om je daar nou keer op keer weer druk om te maken...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur