Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Carnaval
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2006 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar ben je? Wat heb je aan? Waar is het wel gezellig, waar niet, waar is het goedkoop bier? Waar staat de betere DJ? Waar is het rookvrij Knipoog

In ieder geval, topicje Smiley

En de anti-carnavallers hoeven niet te reageren!

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2006 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Carnaval is voor mij iets geworden waar ik gedurende het jaar echt geen zin in heb. Dan neem ik me ook enorm voor het niet te gaan vieren. Maar hoe dichter het bijkomt en hoe meer mensen het erover hebben, hoe meer het toch wel gaat kriebelen.
Ik ga dan ook zondag los, en maandag zolang ik het volhou...lekker met de Coppio aan de boemel, heerlijk!

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2006 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb dinsdag speciaal vrij genomen, om maandag mee te zuipen, verkleed als jezus..

Theater Bisch is jammer genoeg niet open dit jaar..

Laatst aangepast door Pim op 23 Feb 2006 17:09, in totaal 1 keer bewerkt
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2006 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had me voorgenomen om dit jaar een dag in Tilburg met vrienden carnaval te vieren. Ze gaan als baywatch babes. Maar mijn lief ligt met een stevige griep al een tijdje plat. Dus ik denk dat het sinaasappeltjes persen wordt ...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2006 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
Theater Bisch is jammer genoeg niet open dit jaar..

Theater Bisch is toch geen echt carnaval... Knipoog Maar wel jammer, altijd wel lekker om daar effe naar binnen te gaan voor de afwisseling.

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2006 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er iig wel weer zin in... Tot nu toe weet ik zeker dat ik zaterdag den bosch in ga, verder nog niet echt plannen uitgestippeld.

Dit jaar ga ik trouwens verkleed als schot.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 10:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga sowieso zondag en maandag. Vooral zondag (intocht prins) is altijd gaaf. Samen met m'n girl verkleed als vincent vega en mia wallace.

RAWK!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehehe, voor mij geen carnaval, maar vastenavend. As usual als dweil....

vandaag eten met de bend en de stad in
zaterdag de stad in en speulen
zondag de stad en speulen
maandag de stad en speulen
dinsdag als eerste de optocht in en daarna uiteraard de stad.

De tijden zijn een beetje afhankelijk van de avond daarvoor Knipoog
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 11:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nog 4 uurtjes en dan gaat het beginnen
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoorde gister dat er van me verwacht wordt dat ik zaterdagavond al paraat ben...en dat terwijl ik vanavond ook een vet feest in A'dam heb. Zou nog wel eens heel zwaar kunnen worden. Jammer dat drugsgebruik bij carnaval zo not-done is... Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 12:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Herbeltje hier, herbeltje daar, nobody cares Tongsmiley

En de grootste harddrug wordt nog wel het meest gebruikt Knipoog
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 12:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Probleem van die herbals is dat ze me zo nuchter houden...dat kan ik met carnaval niet gebruiken... Knipoog Maargoed, je hebt een punt, maar goed dat ik bij mijn lokale dealer in huis logeer...Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft die nog met ephedra dan...
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat speel je dan kobuz?

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Groots inslaan als het nog kan heet dat geloof ik..Knipoog Maar je kunt het op veel plaatsen nog krijgen hoor, moet alleen de juiste tenten weten waar ze het "onder de toonbank" gewoon verkopen...

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 14:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ok, mijn potje is bijna leeg namelijk....

@koen, ben trommelaar, ten minste, dat probeer ik. We hebben tien man in de bend, waarvan er een stuk of 4 ook echt kunnen spelen. Meer voor de fun dan voor de prestatie dus. De mensen horen welke liedjes we spelen en vinden het mooi om te zien hoeveel lol we hebben, dus we krijgen nog overal een biertje ook lachen

btw: in Bergen op Zoom hebben we eigen muziek, dus (godzijdank) je hoort bij ons geen carnavalkrakers Tongsmiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga maar 2 daagjes, omdat ik beetje rustig moet doen met mijn been Smiley Jammer maja..

Ik ga als soldaat heb ook een gave bazooka erbij Smiley

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim, het is theater BIS trouwens en niet BISCH.
Maar carnaval... vet, ik ga als duitse jodel gast. vet pakkie en ik heb gisteren al een beetje kunnen proeven van de eerste carnavals vibes. Maar het word zeker vet. De verkade doet er helemaal niks aan. Maar in den bosch is het toch altijd van kroeg naar kroeg en heb daarom helemaal geen kaarten aangeschaft.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2006 23:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus

wat een Klote feest. Ik ben 2 minuten binnen geweest om een telefoon te zoeken. Gemiddelde leeftijd van 14, 12 jarigen die in de gang staan te bekken, mensen van mijn leeftijd die met diezelfde 12 jarigen staan te bekken.. Werd aan alle kanten betast door een altijd dronken en geile T aka Thomas, Mr. Seen herkende me niet (wie bende gij? / Wie ben jij?) en ze hadden geen telefoon bij (daarvoor zocht ik ze). Toen ben ik omgedraaid en weer naar huis gefietst.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 00:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Werd aan alle kanten betast door een altijd dronken en geile T aka Thomas, Mr. Seen herkende me niet (wie bende gij? / Wie ben jij?)

Omg.
Dat is wel heel erg

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 02:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hield nooit van carnaval en dat komt door de basisschool. Toen ik verplicht verkleed ging, had ik als 9-jarige al sjans met dronken kerels omdat ik mega oud (groot) leek. Toen is eigenlijk alles mis gegaan...
MAAR nu ben ik eroverheen.
Ik ga een dagje Den Bosch of Breda doen en ik denk dat ik ga als Xena of Mia W. of Bettie P. of Emily the strange. Morgen eerst een 'gewoon' feestje op partyboot de albatros in de piushaven (tilb.), daar doen ze niet aan carnaval.

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 02:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pfffff avond 1, zo zat als een kanarie, schade: jas gejat van munne beste maot...

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 06:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet of ik nog iets ga doen. ECHT carnavallen wordt het hier natuurlijk toch niet, en 't echte Mardi Gras speelt zich toch in 't zuiden af.

Toch even kijken of ik Floor wat kralen om d'r nek krijg Knipoog
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat floor die aanmoediging niet echt nodig heeft....misschien ga ik ook wel kettingen uitdelen in db.....kijken of dennie weer topless gaat...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 12:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar is niet veel voor nodig...je weet toch...Smiley

Heb er denk ik wel zin in. Ik heb samen met Valentine zelfs Daan zo enthousiast gekregen dattie A'dam een dagje gaat verlaten en zondag mee wil...wordt lachen! Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 12:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat idd. ook aan daan te denken (in carnevalscontext dan he...) Vandaag maar effe flink van typesteijn, dan kan ik er misschien ook wel effe tegenaan...
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik sta als vanouds weer achter de bar in het meest duistere hol van oeteldonk. Gister was weer een daverend succes: voor het eerst sinds 25 jaar op vrijdag open. resultaat: 3 gasten in 2 uur die 5 biertjes in totaal drinken. Om 11 uur hebben we de boel maar weer dichtgegooid. Hopelijk wordt t vanavond iets beter
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar is dat dan?

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het oetelpaleis annex eurohotel, vlakbij de sintjan , tegenover de postbank
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 17:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, daar zijn we 3 jaar voor het laatst geweest. Via de voordeur naar binnen, en via de parkeergarage naar buiten.
Die garage klinkt erg lekker als je daar onze grote tromslager even 5 minuten z'n gang laat gaan Smiley

't Was gisteren overigens wel gezellig in de stad, ook best druk. Bar le Duc, Paternoster, Stadscafé Koninghs en de Smidse Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Man, wat is carnaval toch een ranzig kutfeest.

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 18:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koen schreef:
En de anti-carnavallers hoeven niet te reageren!

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 18:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koen schreef:
Haha, daar zijn we 3 jaar voor het laatst geweest. Via de voordeur naar binnen, en via de parkeergarage naar buiten.
Die garage klinkt erg lekker als je daar onze grote tromslager even 5 minuten z'n gang laat gaan Smiley

't Was gisteren overigens wel gezellig in de stad, ook best druk. Bar le Duc, Paternoster, Stadscafé Koninghs en de Smidse Smiley

nou dat 'door de voordeur naar binnen' gaat helaas niet meer omdat de baas het voorste gedeelte heeft afgestoten. Er komt geloof ik een kledingzaak in. We hebben dus alleen nog maar de garage en de ingang aan de kant van de postbank
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2006 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wist niet dat daar ook een gewone ingang zat. Maar goed, misschien komen we er nog binnen, misschien ook niet. Vanavond iig niet..

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2006 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

carnaval is nog geeneens echt begonnen en ik ben nu al de weg kwijt. het gaat nergens meer over dit jaar. pff
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2006 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu al compleet naar de tief...geen idee hoe ik in hemelsnaam langer dan vandaag dit feest zou moeten vieren...

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2006 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer dat ik vandaag moet werken. Ik vond het zaterdag supervet, dus vanavond weer!
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2006 12:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jaaaa, hij leeft nog
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2006 12:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe vet waren die grolsch biertrays die ze bij Pollevie uitdeelden...

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2006 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Glazen van glas met carnaval?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur