Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Test
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sdfvsd
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 16:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat was het probleem nou?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 17:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op een of andere manier was de datum van de server 1 dag opgeschoven. Dit zorgde ervoor dat zodra iemand postte, zijn "tijdstip laatste post" dus op 27 april stond.

Toen werd de datum weer teruggezet op de juiste datum, 26 april.

Elke keer als je post wordt gekeken of je dat niet te snel hebt gedaan na je "tijdstip laatste post". Voor alle mensen die vannacht en in de ochtend hebben gepost, lag dat tijdstip dus op 27 april.

Dat levert dus een negatief tijdsverschil op, wat altijd minder is dan die paar seconden die verplicht zijn.

Ik heb die check simpelweg uitgezet, zodat iedereen naar hartelust kan posten wat ie wil. Tot het weer een keer tijd is om 'm aan te zetten.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 18:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk, dat "IA Google Custom Search" Knipoog

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 20:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja.. Alleen heeft Google nog niet alle pagina's geindexeerd, dus is het nog een beetje loos.. Maarja, werken aan een hogere pagerank dus...!
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 22:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Qua compositie kun je hem beter helemaal rechtsboven plaatsen..

En een paarse achtergrond kleur in de Google resultaten... Vind je dat mooi?!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je gelijk in.

Ik wist niet eens dat ie erin zat. Kwam 'm gister tegen in de code. Even de "hidden" functie afgezet.

Als ik zin heb verplaats ik 'm wel ff Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2007 02:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ehm, er kloppen wat data niet. Posts van 26 mei en zo...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2007 08:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm. Ik zie ze niet...

Naja, deze server heeft wel vaker kuren.. Daarom betalen we ook zo weinig he? Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2007 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die posts van pim over zijn speakers staan in een topic van bijna een jaar oud, dat is best verwarrend.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2007 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kan ik hier mijn nieuwe avatar ff testen? mooi.

en idd, zijn die posts van 26 mei niet van 2006?

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 12:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sdfvdfv
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur