Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » MMORPG
Colin
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2006 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beste mede gamers, Smiley

Ik wil eens een MMORPG gaan spelen maar zou echt niet weten welke ik moet kiezen. Ik ben op dit gebied echt totaal helemaal nieuw. Dus heb nog geen ervaring.
Wat kunnen jullie mij aanbevelen. Het liefst eenmalig aanschafkosten en dus geen maandelijkse kosten erbij.

Wat is de beste en de "handigste" game om de MMORPG wereld in te rollen?

"Ik heb laatst voor het eerst iemand WoW zien spelen en dat zag er wel gaaf uit, ja nu pas Tongsmiley" vandaar deze post

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 02:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WoW (samen met bijna alle goede MMORPG's) kost een maandelijkse 'fee'.
Ik kan eigenlijk geen MMORPG bedenken die geen maandelijkse fee heeft, misschien Legend of Mir al is die al best oud maar ik hoorde laatst dat ze die gratis gingen hosten.

Guild Wars is een soort MMORPG en is gratis om te spelen (alleen he spel aanschaffen natuurlijk).
Dan heb je natuurlijk nog EVE, DAoC, CoH en vast nog veel meer MMORPGs maarja kost allemaal een maandelijks bedrag om te spelen.
Vind ik persoonlijk wel fijn een maandelijks bedrag aangezien dat de 'CS kiddies' weg houdt.
Siquo
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb er veeeeel gedaan, maar WoW heeft de beste "noob" introductie, als je nul ervarnig in mmorpg's danwel rpg's hebt, kun je met WoW toch direct aan de slag en leer je het al doende.

Zonder maandelijkse kosten schijnt guildwars erg cool te zijn (heb het niet gespeeld), en er bestaan ook volledig gratis mmorpgs, al zijn die vaak veel minder van kwaliteit.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 17:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kies wat je aanspreekt, zou ik zeggen. Ik zelf speel WoW. Het goede aan WoW vind ik dat je het blijft doen ookal zit je aan je top.
Bij WoW kun je level 60 worden, zgn end-game. Level 1-59 is heel leuk en je hebt een duidelijk doel en een rol. Met level 60 gaat er een heel andere wereld voor je open (spreekwoordelijk) het is heel anders, maar ik vind end-game leuker dan up-levelen.
Die fee maakt mij eigenlijk niks uit.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik ben nu met W0W (world off wordlcraft) een speler begonnen en het is echt een superleuk spel
ik was eigenlijk met starwars bezig maar na de lord of de rings had ik zoiets van toch maar wowwen! Smiley
wat voor spelers zijn juillie?

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hou erg veel van mario dat kon je vroeger nooit met zevelen spelen maar op de nintendo ds kan dat wel ik heb ook nintendogs maar ik moet nog sparen voor de dalmatier versie die is nieuw hij schijnt wel het zelfde te zijn maar dat zijn honden in het echt ook denk ik dan. Mijn broertje heeft WOW, hij speelt het wel vaak laatst kreeg hij bijna een hartinfarct maar dat bleek gewoon teveel koffie te zijn.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die heb ik nog niet gespeelt maar bij de intertoys bij ons hebben wij het weleens geprobeert een soort tamatgotchjie zijn het vin ik. Chill

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja klopt! Alleen de hondjes kunnen niet doodgaan, dat is wel beter, Het is ook minder echt maar soms wil je spelletjes spelen om te ontsnappen aan de werkelijkheid....... uhmmm vind je ook niet? idee

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

onze hond is pas laatst dood gegaan hij had ziektes achter zijn oor Huilen
mischien is nintendodogs iets voor mij als nieuwe hond die nooit onder de auto kan komen Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ik vond het ook goed! Deze hoef je ook niet uit te laten, nou ja het moet wel maar als je geen zin hebt zet je de nintendo uit. Wij hebben onze hond moeten wegdoen omdat ik beloofd had dat ik het zou uitlaten maar als ik geen zin had deden ze ook moeilijk en toen kregen we heel veel ruzies en toen is die naar het asiel gebracht. Huilen Was wel heeeel lang geleden hoor..... Ik wist ook niet beter toen. Nu zou ik em wel heel vaak uitlaten. Maar nu heb ik nintendogs. Ik laat hem ookbestvaak uit, want dat is het beste, je moet ook veel spelen met je nintendogje.

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is wel handigh prinses! Ik had altijd dat ik altijd niet zocht om onze hond uit te laten en dan moest pappa het altijd doen en die zei altijd dat die het niet zochtte maar nu kan ik hem laten weten dat nintendodogs niet buiten hoeven plassen en poepen maar het gewoon in het scherm doen! hoop dat wij een nieuwe hond krijgen was al met W0W een nieuwe char begonnen een hunter dan heb je een jager en kun je ook een dier nemen die moetje wel op tijd voedsel geven en aaien net een tamagoitchie! lachen

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 09:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bobblebobble schreef:
nu kan ik hem laten weten dat nintendodogs niet buiten hoeven plassen en poepen maar het gewoon in het scherm doen!

Wat zal hij dolgelukkig zijn zeg....
PRNISES DAISY
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 21:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jazeker, een nintendog is geen echte hond! HAHAHAHA SOMS MOET JE WEL HE SCHERM SCHOONMAKEN HAHAHAHAHAHA DAN POPET DIE OP ET SCHERM EN MOET JE HET SCHOONMAKEN HAHAHA HET ZIT Dan onder gebeurt niet vaak alleen als je nintendogje je aardig vind lachen GnaGna

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 21:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of hij schijt aan je heeft...

Maar goed, we weten allebei dat jij uit je nek lult.

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PRNISES DAISY schreef:
Jazeker, een nintendog is geen echte hond!

NEE!! Shocked
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ayay

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nee? uhmmm

wij hebben weer een niewe hond hij is leuk en hij heet Twiks maar die nintendohonden lijkt me ook cool! &)

Rock on Cheer

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee wat een gave smiles hoe kom je daar aan?? Kan die echte hond al truckjes mijn nintendogje gaat al naar shows!!

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die van mij heeft alle frisbee-wedstrijden al gewonnen, én hij is al goed in het hordelopen!

Nu jij weer!
PRNISES DAISY
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weer?? Ik heb net gepotst???

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee hoor, dat was Beertjeb.

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 22:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

frisbee pakken met zijn mond! dat is echt zooooow vet
die van ons kan nu zit lig blijf en als wij hem een botje geven gaat die helemaal kwipselen1! zou heel erg willen dat hij het kunstje met de frisbee kon!

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

o ja prinses paddenstoel de smiylies zitten er gewoon bij!

ik kan dees

ia-smiley Trouwen &) Stommerd n00b! Kwijl... Gaaaap

en nog een boel meer

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur