Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2006 16:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

trek (de ~ (m.), ~ken)
1 beweging naar zich toe => haal
2 kenmerkende gezichtslijn
3 karaktertrek
4 tocht, luchtstroom
5 haal aan sigaar, sigaret of pijp => hijs
6 zin in eten => orexie
7 geregelde verhuizing van sommige dieren naar andere gebieden met de wisseling van de seizoenen => migratie
8 migratie
9 het trekken als kracht die op materiaal werkt
10 [spel] slag bij het kaartspel

trek·au·to·maat (de ~ (m.))
1 automaat waar men verbruiksartikelen uit kan trekken

trek·bal (de ~ (m.))
1 bal met terugdraaiend effect
2 bal die vanaf de zijkant van het veld schuin naar achteren voor het vijandelijke doel wordt geplaatst

trek·bank (de ~)
1 werkbank voor het vervaardigen van metaaldraad of buizen
2 bank voor trekproeven

trek·been (het ~)
1 been waarmee men trekt

trek·dier (het ~)
1 huisdier, gebruikt voor het trekken van een voertuig of werktuig
2 dier dat met de seizoenwisseling naar een andere streek trekt

trek·gat (het ~)
1 gat waardoor het tocht => tochtgat
2 luchtgat voor een oven, haard of kachel
3 ven, plas ontstaan door het uitbaggeren van veen

trek·haak (de ~ (m.))
1 haak waaraan of door middel waarvan men trekt
2 [scheepv.] zware ijzeren staak

trek·har·mo·ni·ca (de ~ (v.))
1 accordeon waar bij het in- of uittrekken van de blaasbalg een verschillende toon geproduceerd wordt => harmonica, musette, trekorgel

trek·kas (de ~)
1 broeikas voor het in bloei trekken van planten

trek·kast (de ~)
1 flipperautomaat => flipperkast

trek·ke·bek·ken (onov.ww.)
1 (van duiven) minnekozen
2 een lelijk of raar gezicht zetten => gekke bekken trekken, gezichten trekken

trek·ke·bek·ke·rij (de ~ (v.))
1 het minnekozen van duiven
2 het maken van rare grimassen

trek·ke·be·nen (onov.ww.)
1 met een been trekken tijdens het lopen => hinken

trek·ken1 (onov.ww.)
1 kracht uitoefenen naar zich toe <=> duwen
2 naar of door de genoemde of bedoelde plaats gaan
3 een luchtstroom doorlaten
4 in een bepaalde richting getrokken of vervormd worden
5 (van water met kruiden e.d.) sterker worden door staan of warmtetoevoer

trek·ken2 (ov.ww.)
1 (een tand of kies) verwijderen
2 (iets) regelmatig ontvangen
3 gewichtheffen waarbij de halter in een keer met gestrekte armen van de grond boven het hoofd gebracht wordt
4 in de genoemde positie brengen
5 achter zich aan voortbewegen
6 (een aftreksel) klaarmaken
7 doen ontstaan
8 uit de genoemde of bedoelde plaats vandaan halen
9 door spierbewegingen doen ontstaan
10 (iets, iem.) aantrekken, lokken
11 [Belg., niet alg.] fotograferen

trek·ken naar (ww.)
1 de voorkeur geven aan

trek·ken op (ww.)
1 [Belg., niet alg.] lijken op

trek·ker (de ~ (m.), ~s)
1 truck
2 hendel aan een vuurwapen
3 iem. die een trektocht maakt
4 trekvogel
5 iem. die een wissel afgeeft => trassant
6 publiekstrekker
7 rubber veger

trek·kers·hut (de ~)
1 hut waar trekkers kunnen overnachten

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2006 16:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

af·trek·ken1 (onov.ww.)
1 zich verwijderen

af·trek·ken2 (ov.ww.)
1 (een getal, algebraïsche vorm) in mindering brengen op een andere
2 korten, inhouden
3 verwijderen door te trekken
4 (een man) met de hand seksueel bevredigen => afrukken
5 villen
6 [Belg., niet alg.] (bloed) aftappen
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2006 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley

maar wie zegt nou: 'afrukken'? Rukken of aftrekken, hmmtoch?

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2006 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, ik zou toch niet graag hebben dat iets of iemand hem er wil afrukken.

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2006 01:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

maar als ze het eraf trekken is het niet erg? :!:

Betekent het iets als een jongen die vroeger je TOA was - en je matste op je eind examen dat je moest inhalen - in de kroeg, jaaaaaaren later zegt: 'ik vind het niet erg dat je groter bent dan ik'?

Of is dat hetzelfde als iemand vraagt offie je pen mag lenen (ben nog niet van de middelbareschoolmentaliteit af, namelijk en twijfel nogal snel...)?

Ik eet trouwens trekdrop en dat stond niet in de lijst (zie boven) dus dan word je er vast ook niet dik, agressief of (hogebloed)druk van.

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2006 02:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=231934 lachen

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2006 22:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Girl,

Interrupted
ERROR:> Can't login. Disconnecting...

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2006 22:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, vet!

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2006 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op het balkon van de zolderkamer van ons huis, daar staat een megagrote antenne met een coax-kabel eraan. Het is zo'n hark-antenne met meerder harken eraan, elke windrichting is vertegenwoordigt.
Ik weet al zeker 2 jaar dat dat ding daar staat, maar nooit heb ik mij afgevraagd wat ik er mee kan.

Misschien dat je er aliens mee kan vinden, of misschien kan je wel al-jazeera kijken, of nederland 1, 2 en 3.... wow... eigenlijk bezitten wij, als bewoners van ons huis, iets ontzettend gaafs..

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2006 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inpluggen dan Smiley

Ik wil dat de mensen die ik een mail heb gestuurd voor wat dj gear reageren.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2006 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.lifeaftertheoilcrash.net/

word je echt weer happy van, van zo'n site

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2006 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of anders hier wel van:

http://www.cuteoverload.com/

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2006 17:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2006 06:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn. Zijn we vorige week een kleine docu gaan maken over het feit dat zoveel mensen ziek zijn geworden na 9/11, staat er vandaag opeens overal groot nieuws over, omdat de BBC het in een persberichtje heeft getikt. Hadden wij ook moeten doen, stom man. Nu strijken zij met de eer!

In mei hebben zij iig pas hun aflevering. Die van ons komt volgende week donderdag op Belgie. Misschien dat er nu ook eerder al iets mee gedaan wordt...

Maargoed, ik werk 'r niet meer... Let it go Thijs.. let it go.. Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2006 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja.. bekend verhaal voor iedereen denk ik. In kleinere of grotere mate.

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2006 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik wil dit allemaal hebbe:

van http://nerderella.com/shop/ Mmm

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2006 19:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn schuur.

Ik heb een schuur. Toen ik hier net woonde, kwam ik er om spannende spulletjes van oud-huisgenoten te zoeken of mijn eigen rotzooi op te bergen. Heb er trouwens nog een stuk of 20 leuke wijnglaasjes gevonden, met spinnen en andere beesten. En een doos vol met van die grijze hangtelefoons en een koekblik met meisjesspullen en dingetjes (zo'n amelie gevoel...).
Die schuur is van mij alleen en ik was er al een paar maanden niet geweest. MAAR NET.... brrr... ik wilde mijn gordijnen dicht doen en zag toen ineens dat het licht aan was in mijn schuur (vreemd ook dat het licht het nog doet, want de achterkant van het dak is helemaal ingestort - gevaarlijk..). Toen ik naar buiten liep, ging ik bijna onderuit.
Ik deed het licht uit en de deur op slot.

Dus maar: wie de fuk heeft er in mijn schuur gezeten? Of spookt het er soms OF was het de wind? Of een brutale huisgenoot...? Dat zou saai zijn. Het spookt gewoon in en rondom dit vrijstaande, oude huis.

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2006 19:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nog wel een flinke antenne in de aanbieding voor je schuur.

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2006 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
ik wil dit allemaal hebbe:

Ik vind het ook allemaal cool!

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2006 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

GTR2 komt er aan Chill (deze zomer)

! Trailer !

KAN NIET WACHTEN!

Nu dus met een nog uitgebreider damage model. Realistischere weersomstandigheden, meer auto's en zoals het lijkt een soort 'motionblur'. De binnenkant van de auto ziet er ook een stuk beter uit. Het laatste screenshot geeft weer hoe iedereen vanuit zijn auto kijkt tijdens de races.

Ik heb deel een hier ook liggen ne speel het nogsteeds met regelmaat en heel veel plezier. Wat een goede simulator zeg. Er is geen enkel spel wat ook maar in de buurt komt in de katagorie.
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2006 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ziet er vet uit.
jammer dat ik totaal niks heb met race sims.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2006 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien een mooie om er iets mee te krijgen.... Tongsmiley
Goed stuurtje vereist. En veracht niet dat je de eerste 40 rondjes die je rijd een rondje zult rijden waarin je niet crashed.

Wat is FireFox toch een geweldige browser. Ik hoef maar naar IE te kijk of hij crashed... FF crashed NOOIT. En ik heb nu ook een aantal erg relaxte extensions gevonden. Simpele toevoegingen die alles bij elkaar toch een hoop toevoegen.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2006 19:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het volgende lijstje is handig als je lekker parametrisch aan het gaan bent:

Quote:
31 rumble
63 bottom
125 boom, thump, warmth
250 fullness of mud
500 honk
1000 whack
2000 crunch
4000 edge
8000 definition, sibilance
16000 air

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 14:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeuj, OKKIEPARTIE!

www.tullepetaonetoernooi.com Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pfffff, roosendaal Tongsmiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 16:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bakkes jij, krab met gordijnen.
Ken jij een Irene trouwens uit BoZ, zat ook op het moller?

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen idee, zou best kunnen, ben niet zo goed in het onthouden van namen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze kent jou wel van gezicht, je hebt met een vriendin van haar, marjolein of carien sowieso, lopen tongworstelen. Tongsmiley
BOEIEND HE, ontopic. Hockeytoernooien zijn tof.

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 17:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Carien zit nu nog bij Tempo, daar zou ik best wel eens mee tong hebben kunnen worstelen Knipoog.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2006 19:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Internet is echt gruwlijk traag Boos Max 80 kb/s download. En @home is natuurlijk weer eens niet te bereiken....
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2006 02:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.cafedeschutter.nl/
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2006 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.heavy.com/heavy.php?videoPath=/content/contagious/flash_video/TheEasterBunnyHatesYou

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2006 11:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://84.40.3.164/

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2006 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is dat voor ontzettende vette reclame, oeeewiiee.

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2006 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.angelfire.com/linux/wanamaker/comparisions.html

bovenste 3 dus. Net N.E.S gekeken op rtl5.

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2006 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet wat ik wil. Of een Gemini UMX mixer, die behoorlijk vet is, voor 170 euro. OF een Dateq XTC mixer, die nog vetter (maar oerlelijk) is voor 350 euro......grrrrrrrr 170 euro voor iets mee kwaliteit betalen of schijt hebben en een supermooie mixer kopen omdat ik hem toch alleen maar thuis gebruik.....
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2006 16:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb net mini en maxi (barend en van dorp) in het eggie gezien op mn werk. Vette shit hah. Ik moest ze een champagne van 200,- en bloemen en een pooooloooo (xxl voor maxi) geven.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2006 15:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Midas Dekkers is vandaag 60 geworden!!!
GEFELICITEERD MIDAS!!!!
ik ben je allergrootste fan!!

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2006 21:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Midas Dekkers is vandaag 60 geworden!!!
GEFELICITEERD MIDAS!!!!
ik ben je allergrootste fan!!

Wow, dan heb je de oudste kat ooit! :o :wink:
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2006 02:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn kat heet geen Midas Dekkers he..

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur