Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2006 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn kat heet van Nazareth mee zun achternaam.

By the way..
Macrofielen opgelet:

Long Legged Lucy is uitgenodigd in Madurodam voor een interview maar hebben ze er wel aan gedacht dat ze met een stap heel de boel daar kan vermorzelen? Long Legged Lucy de nieuwe Godzilla?

http://www.kidsenjongeren.nl/

Over een bezoek aan Madurodam door een monster genaamd Long Legged Lucy.

Het gezoem:
Krijsende, kermende, creperende Madurodammers

Kleine brekende botjes
Klinken als
Hágelslag bij hèldere hémel!

Long Legged Lucy denkt na.

Beroemd worden zal niet meer gaan
Ik ben per ongeluk op de grote nieuwsfabriek gaan staan

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2006 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Ik weet niet wat ik wil.....Dateq XTC mixer, die nog vetter (maar oerlelijk) is voor 350 euro.....

Voor kwaliteit gaan! Heb zelf een tijdje veel met behringers gewerkt toen ik veel scratchte en hiphop draaide. Dat was raggen geblazen en de EQ was niet echt belangrijk. Wil je echter meer een goede set neerzetten dan is een goede EQ belangrijk. Inderdaad die XTC is niet echt mooi maar wel goed!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2006 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik eet pannenkoeken, met kaas, pesto en basilicum.

en na 4 van die dingen zit ik vol.

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2006 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
kobuz schreef:
Ik weet niet wat ik wil.....Dateq XTC mixer, die nog vetter (maar oerlelijk) is voor 350 euro.....

Voor kwaliteit gaan! Heb zelf een tijdje veel met behringers gewerkt toen ik veel scratchte en hiphop draaide. Dat was raggen geblazen en de EQ was niet echt belangrijk. Wil je echter meer een goede set neerzetten dan is een goede EQ belangrijk. Inderdaad die XTC is niet echt mooi maar wel goed!

Heb de UMX gekocht en echt een superfijne mixer. RCA faders en heel zuivere eq. Ben der superblij mee Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2006 22:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2006 09:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marleen, waar gaan ze je dan over interviewen in Madurodam? En waarom kinderen?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2006 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga ook naar Madurodam, ben wel benieuwd, ben er nog nooit geweest. Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2006 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze gaan me interviewen over weblogs en internet, geloof ik, maar ik ga van te voren nog wel even uitzoeken wat voor vragen ik kan verwachten. Ik moet in ieder geval als mijn typetje LLL komen en ik ga er natuurlijk helemaal mijn eigen draai aan geven. Beetje creepy wel, met al die zakenlui.
Op die website kun je een beetje lezen waar het hele gedoe om draait. Ze hebben mij gevraagd omdat ze het artikel over LLL in het Brabants Dagblad hebben gelezen.

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2006 09:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Volkskrant heeft zich spontaan aangemeld in mijn MSN-lijst. Best wel vet eigenlijk:

http://www.nieuwskraker.nl/info.php?page=faq

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2006 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zijn gvd geen geintjes als je 's nachts naar de plee gaat en je doucheputje schuift ineens omhoog en gaat bewegen!

Verklaring 1: ik had het monster diezelfde middag verwijderd en nu zat zijn geest er nog.

Verklaring 2: ik had het doucheputje diezelfde middag schoongemaakt en had 'm niet goed teruggeduwd. Toen ik die nacht het licht aan deed sprong de afzuiging aan. Er stond nog water in het putje waardoor dat ding omhoog ging.

Anyway, maakt niet uit hoor maar het was nacht en ik sliep half, dus het enige wat ik kon doen was stokstijf blijven staan en met grote ogen kijken wat er in godsnaam NU weer aan de hand was.

Ben er alweer overheen.

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2006 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is manuscript toch eigenlijk een gaaf woord.
Devies is ook zo'n gaaf woord.

Bericht Geplaatst: 28 Apr 2006 08:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Job analysist in het Nederlands dus baananalist. shit wat een stom woord. baananalist. Klinkt als iemand met een banaanfetisj.

Bericht Geplaatst: 29 Apr 2006 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 29 Apr 2006 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik en Lonja zitten nu in onze tent in GrandBru (Belgie, provincie Luxemburg) een blikje Grolsch te drinken nadat we net hierheen zijn gereden en de tent hebben opgezet in 3 uur en een kwartier. Ging lekker vlotjes.

En om toch nog even de nerd te zijn die ik ben post ik dit nu met nijn PDA + toetsenbord via GPRS. Dat werkt dus ook in Belgie Smiley

edit: Foto#s posten gaat ook! (Ik ben een beetje gaar zoals je op de foto kunt zien)

Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Apr 2006 23:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

appelsientje is overgewaardeerd, doe mij maar aldi jus d'orange

Bericht Geplaatst: 30 Apr 2006 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Meer hier Smiley

Bericht Geplaatst: 30 Apr 2006 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was gisteren met mn homies in the matrixx in nijmegen, kwam gerbens ook nog tegen -> lauwe groepspica je weet toch:

Laatst aangepast door Mr.Zop op 30 Apr 2006 13:35, in totaal 1 keer bewerkt
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Apr 2006 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sgoed jonguh..

Bericht Geplaatst: 30 Apr 2006 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaaf Bram. Smiley. Kamperen met internet! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Apr 2006 15:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De hort op in Tilburg
Horten met stoten, zeg ik

Cul de sac wordt verziekt door beebies en slechte muziek, daar ga ik steeds minder heen dus (dat ze lekker in extase blijven, gvd, waar ze thuishoren). :evil: Ik heb een tyfushekel aan metal ook.

De voortuin is weer het andere uiterste maar daar voel ik me tussen de 30/40/50 jarigen toch meer op mijn gemak. Bovendien is de muziek op die feestjes daar heel cool.

Het seizoen van 'de verjaardag van' (ook kliekgevoelig) is bijna afgelopen en beschuit (in de albatros) (ook kliekgevoelig, zelfde kliek als bij vjd van) gaat nog wel even door.

Elke keer weer overal die zelfde kliekTilburgers. Heddenixaan.

Ehm. verhuizen?

Bericht Geplaatst: 30 Apr 2006 19:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OOK irritant: 'kids' zeggen i.p.v. kinderen.

en
http://www.nonka.nl/zoekwoorden.html

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2006 14:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom er zojuist achter dat Shift-Tab het tegenovergestelde doet als Tab! Terug!

Chill

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2006 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je maakt een grapje! Dat wist zelfs ik nog wel!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2006 14:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In het kader van rlxte sneltoetsen: Als je ooit een venster met de keuzes krijgt met:
JA / JA OP ALLES / NEE / ANNULEREN

Dan is shift+klikken op NEE gelijk aan "NEE OP ALLES"...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2006 14:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was me laatst nog aan het ergeren dat dat knopje er niet bij stond. Bedankt, Tieske!

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2006 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.popinstituut.nl/fret_online/TheLiszt_FRET.pdf

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2006 09:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oke Lijn 4 spelletjesvragen.

Achternaam minister van defensie van us?
Voornaam van zanger die toch mee gaat doen met take that?
Bedrijf van Bill Gates?

het intellect heeft gesproken.

antwoorden
Bush
Oh ja
Windows

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2006 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

EA heeft het weer eens gepresteerd om van FIFA World Cup 2006 een gigantisch zaadspel te maken, met als absoluut dieptepunt:

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2006 19:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had vandaag een verfromfaaid briefje van 50€ gevonden bij dat reli vrouwtje op t kerkplein. Chill

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 16:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En vandaag stond de verkoopster in de bloemenzaak er op dat ze mij een tientje te veel terug gaf. Nouja, als ze zo aandringt ga ik er ook niet tegenin hè Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 20:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
EA heeft het weer eens gepresteerd om van FIFA World Cup 2006 een gigantisch zaadspel te maken, met als absoluut dieptepunt:

http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1146836227_koeman.jpg

Wtf? lachen

Het is sowieso stom dat NL altijd zo weinig aandacht krijgt bij EA Sports, zoals het soms ontbreken van de NLse competitie e.d., terwijl NL toch best wel meetelt op het gebied van voetbal [nationaal en internationaal hebben ze het altijd redelijk gedaan] Wtf?

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 20:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dat ontbreken van de nederlandse competitie had destijds te maken met portretrechten en licenties, die het spel te duur zouden maken, meen ik me te herinneren.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, het portretrecht van de Nederlandse competitie & Oranje zijn nog steeds erg gecompliceerd. Sowieso is het Nederlands Elftal volgens mij het enige nationale team waarbij het portretrecht volledig bij de spelers ligt (Team Holland BV).

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2006 20:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had ik trouwens al verteld dat ik een 9 voor m'n stage had? Hoe vet staat dat op m'n CV? lachen

Laatst aangepast door Thijs R. op 15 Mei 2006 21:09, in totaal 1 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2006 20:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is heel cool thijs!
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2006 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die oude spelers hebben ze in FWC gedaan als extratje, maar denk niet dat iemand daar op zat te wachten.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2006 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee Thijs, vet man! Smiley
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2006 06:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is toch altijd het probleem van die kankerkankerkanker windowsmediaplayer streaming video, blijft ie weer hangen, het geluid gaat door en lijkt het alsof ik naar een of andere debiele slideshow zit te kijken.

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2006 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze wil ik! I.c.m. GTR2, die deze zomer gaat uitkomen. Ultiem vet cool kikken!

http://tweakers.net/nieuws/42582/Logitech-presenteert-high-end-stuurwiel.html
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2006 19:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beatle schreef:
Wat is toch altijd het probleem van die kankerkankerkanker windowsmediaplayer streaming video, blijft ie weer hangen, het geluid gaat door en lijkt het alsof ik naar een of andere debiele slideshow zit te kijken.

die teringshit heb ik dus ook altijd.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur