Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor MTV joh? Dat zie ik nergens terugkomen Smiley. En die edit: Die close'jes werken wel.

Maar wat is het nou, en wie hebben het nou gemaakt...?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 11:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Onconventioneel is wel het juiste woord...Smiley Weet namelijk nog niet helemaal waar ik naar zat te kijken....maar het boeide me wel, al kan dat ook aan de chagerijnige lilliputter liggen...

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2008 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond die chick niet echt boeiend ofzo...

Het is een programma dat Nils, Daniel en Maarten hebben gemaakt voor MTV, gekozen uit 6 pitches van productiemaatschappijen waarvan zij de kleinste waren.

Hebben er net 3 weken voor in New York gezeten, waar de postproductie is gedaan...

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2008 14:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Google » "find chuck norris" » I'm feeling lucky / Ik doe een gok » Gieren

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik mag wel hopen dat dat keyen, in dat witte 'matrix' shot er op tv beter uit ziet! Ik heb nog maar 3 min. gekeken, maar het is een beetje zoals mtv's 'Made', nietwaar?

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.arcadenerds.com/games/Lil-Jon
vet lachen

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Ik mag wel hopen dat dat keyen, in dat witte 'matrix' shot er op tv beter uit ziet! Ik heb nog maar 3 min. gekeken, maar het is een beetje zoals mtv's 'Made', nietwaar?

Genau! En deze versie was volgens mij nog niet goed gekeyed, hebben daarna een ander bedrijf daarvoor in de arm genomen...

Mooie foto van een stadje in Noorwegen:

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeetje. Hele lange sluiterstijd of zo...?
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bij een sluitertijd van 5 seconden lukt dit al wel.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou vooruit....
nsfw: http://gaysocialites.com/photos/kristendavissextape.jpg

Ghehe, meer iets voor Samantha Knipoog

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 13:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moet je ook de andere posten Ja-knikker

En nu snel wegklikken dit want dit is wel érg NSFW Zweet

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig, ik zat net even op een aangewezen Hyves blog te lezen over de update die ze vannacht deden, staat daar links bij "Favoriete Blogs" gewoon Meentje Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wattup met dat meisje?

Edit>> Aha... nice... Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 17:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jongens zit ik in de lerarenkamer gezellig even dit forum te checken komt die foto langs...
ik allemaal weer stoere verhalen uit m'n hoge hoed toveren... bedankt hoor Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Grappig, ik zat net even op een aangewezen Hyves blog te lezen over de update die ze vannacht deden, staat daar links bij "Favoriete Blogs" gewoon Meentje Smiley

Handig he Smiley doet het altijd goed om op een veel bekeken hyve te staan Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laatst aangepast door Thijs R. op 12 Apr 2008 13:50, in totaal 1 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 09:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jezus, waarom gaat ze niet gewoon naakt?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn kat Midas gisterennacht gescand. Mega leuk, catscan!

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, keigrappige kat heb je! Ook het resultaat is leuk!

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahahaha, wat vet! lachen
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2008 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, geweldig!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2008 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mart, de equitariër
Quote:
Nederlands paard opgegetenEen 20-jarige Nederlandse vrouw bracht eind vorig jaar haar paard Frida naar een paardenrusthuis in het Belgische Nazareth. Ze wilde dat haar merrie rustig van haar oude dag kon genieten en dacht het juiste adres te hebben gevonden. Twee maanden later bleek het paard te zijn verkocht en geslacht.

Chips

“We hadden achterhaald dat ze onder de naam Serina een Belgisch paspoort en chip had gekregen”, vertelt Adri Hauquier, die het paard van de vrouw op het spoor kwam, aan Gazet van Antwerpen.

Databank

Volgens Hauquier is er geen verbinding tussen de Nederlandse en de Belgische databank. De merrie had namelijk een Nederlandse chip, maar de paardenhandelaar kon zonder enig probleem een nieuwe Belgische chip aanbrengen.

“Jammer genoeg kwamen we nét te laat, want Frida had die chip gekregen om hier in België geslacht te kunnen worden. Juist toen we haar bijna hadden, lag ze als biefstuk bij de beenhouwer."
Site Admin

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 17:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Joo, mijn foto staat gewoon op de voorpagina van nu.nl Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mark Vos?

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nu.nl/img.db/1532555+s(345!x243!) Smiley

Ff doorklikken in de fotoserie...

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 18:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie niks, zal wel weer aan mij liggen. Maar, en dat zal ook wel weer aan mij liggen, de foto die ik zag op de voorpagina van Nu.nl was van ene Mark Vos...

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb nepdreads.....heel lange....vind ik cool....pikzwart, allemaal.....wiehoe!!!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 19:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb natuurlijk een screenie gemaakt, trots als ik ben. eerste foto die ik upload naar nufoto en tjakkaa.

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 21:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar dan nog zie ik nergens Tom Roes staan uhmmm

Bizar trouwens, die fik; dat is namelijk 15 meter naast het nieuwe archeologie-depot van de Gemeente Utrecht. Als dat in de fik was gegaan, was ruim honderd jaar aan archeologische vondsten verloren gegaan...

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:

Nee, gek he Knipoog

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2008 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:

Bizar trouwens, die fik; dat is namelijk 15 meter naast het nieuwe archeologie-depot van de Gemeente Utrecht. Als dat in de fik was gegaan, was ruim honderd jaar aan archeologische vondsten verloren gegaan...

Boeiend!

zei jan

Laatst aangepast door Pim op 19 Apr 2008 03:17, in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2008 02:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welke van de drie foto's is het dan? Of mis ik nu iets?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2008 03:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom Roes? Je bedoelt Jeroen Knitel?

En het is de foto van de brand...

En het was een van de foto's in de fotoserie na het eerste screenshot wat je hieronder ziet...

Zijn vrouwen door de volle maan deze week allemaal de kluts kwijt ofzo? uhmmm

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2008 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Joo, mijn foto staat gewoon op de voorpagina van nu.nl Smiley

Hmm, om de een of andere reden heb ik deze post helemaal nooit zien staan. Of heb je de tekst aangepast, Zopje?

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2008 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://wielrennen.nos.nl/index
supercool, zelf schakelen tussen de moto's en de heli! lachen

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 18:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

he dasjj: http://www.savedonny.nl/
Om gordon te stoppen in zijn voornemen om donny hathaway te gaan zingen Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha.... anderzijds: er zijn ook al zo veel verschrikkelijke Donny Hathaway covers Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2008 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, Homer Simpson 100% met CSS getekend Smiley klik!

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2008 16:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chantal Janzen Sekstape!

http://www.badongo.com/nl/vid/705976

Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2008 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar zou ik toch dat chello-password hebben gelaten?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur