Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb dat met regelmaat, dat ik iets wil posten en omdat ik niet weet waar en het niet interessant genoeg is om een topic voor te openen gooi ik het maar in post je gevoel, waar het niet thuis hoort. Vandaar dit topic. Offtopic bestaat hier niet....

Ontopic .... Tongsmiley

Ik kwam dit tegen op deviantart en moest even delen dat ik het echt super mooi vind!

(voorbeeldje)

http://blueblack.deviantart.com/store/
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

poep met steentjes!!!

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 11:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil een nieuwe, snelle, grote computer.
Puur om erop te werken want om gadgets, spelletjes (puke) en films downloaden (huur of koop liever) geef ik niets, noppes en de nada.

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.mulletsgalore.com/

Join the mullitia Smiley
Ik heb me er in ieder geval wel een half uurtje vermaakt...

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 12:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:

Ik kwam dit tegen op deviantart en moest even delen dat ik het echt super mooi vind!

(voorbeeldje)

http://blueblack.deviantart.com/store/

Ik ook! Zullen we er iets van kopen? Jammer dat canvas prints zo duur zijn!

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welke vind je mooi? Dan print ik die iig alvast even uit op A3. De kwaliteit is te doen als ik uitvergroot met paint.net!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De bovenste vind ik het mooist, maar de onderste is ook mooi. Moeilijk. Doe toch maar de onderste, die is niet zo donker. Ik kan het ook wel met Illustrator doen, dan mail ik het?

Laatst aangepast door Lonja op 04 Apr 2006 15:35, in totaal 1 keer bewerkt
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog beter! Mail maar, wordt wel misschien morgen voordat ik ze kan uitprinten, tis alweer bijna 5 uur. Je zult het plaatje wel even om moeten zetten naar png (bij voorkeur, anders JPG). Ik heb hier geen illustrator.
Ik heb ze allebij al op mijn kantoor hangen Smiley De onderste op A4, de bovenste A3. Maar je kunt in principe uit alles kiezen wat op haat Devaint-site staat hè!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laten we het gewoon op die onderste houden anders wordt het kiezen nog veel moeilijker...Ik mail hem zo!

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hebben jullie geen telefoon? Tongsmiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 16:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is toch zeker het "post wat je wilt" topic! De info hoeft dus niet interessant te zijn voor de rest of zo, toch?

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 16:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een iMac G5, om dezelfde reden als Lucy.

Ik wil ook kunnen flashen en ik wil een stop-motion filmpje maken.

En poepen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 17:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gerbens schreef:

Beter goed gejat ... zullen we maar zeggen.
Maar het is dus een Post wat je maar wil topic en geen Post wat je wilt.
Maar ja, als je iets wil posten over wat je wilt boeit het weer niks, enzo

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 18:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, zo had ik het nog niet bekeken, ik snapte die telefoon al niet zo...

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had in eerste instantie ook meteen een lijst in mijn hoofd van dingen die ik wel zou willen... Nu ben ik opzich met weinig tevreden maar zaken als lekker weer, mijn scriptie af, 100.000.000 euro op de bank en een onuitputtelijke bron van seks, liefde en vriendschap zouden me best gelukkig maken... Tongsmiley Maarja, je kunt niet alles hebben...

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je hebt toch een vriendin?
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 18:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vriendinnen kunnen toch uitgeput raken?

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 18:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt waar ?????

Tongsmiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Noops, niet meer... Hence misschien mijn drang ernaar... Knipoog

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 19:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En hier kan Mullisch nog een puntje aan zuigen:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63576

Als dat niet de ontdekking van de hemel is weet ik het niet meer..Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 19:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De weersverwachting voor het weekend:
Quote:
Wel neemt de kans op regen toe. De hoeveelheden regen blijven echter binnen de perken.

Da's wel relaxt zeg! Gewoon niet in perken lopen, daarbuiten regent het niet.

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Gerbens schreef:

Beter goed gejat ... zullen we maar zeggen.
Maar het is dus een Post wat je maar wil topic en geen Post wat je wilt.
Maar ja, als je iets wil posten over wat je wilt boeit het weer niks, enzo

Ow dit was gewoon hetgene wat op mijn clipboard stond.

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 20:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, net nu ik probeer te stimuleren dat er meer topics worden geopend!! Damn!!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry Smiley

Blijkbaar zijn er toch meer mensen die hier wat mee kunnen.
Misschien ff in Private laten weten wat je ideen zijn...of heb ik wat gemist.
MegaCaspar
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 21:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
En hier kan Mullisch nog een puntje aan zuigen:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63576

Als dat niet de ontdekking van de hemel is weet ik het niet meer..Tongsmiley

Fok schreef:
De wolk bestaat uit methanol, dat, anders dan de verwante molecuul ethanol, niet geschikt is voor consumptie.

Je wordt wel blind in dat stuk van de hemel...

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar moest ik ook al aan denken, tis jammer dat ethanol maar 1 alcohol is in een enorme familie. Bij fok heeft iemand zich weer blindgestaard puur op het feit dat er alcohol stond. Knipoog
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2006 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien is "post wat je wilt" vond ik het gegeven leuk genoeg voor een zinloze post...anders had ik wel een topic geopend... Tongsmiley
Had net voordat ik dat stukje las Maarten aan de lijn die naar een optreden in de Melkweg ging, moest eerst daar aan denken, wat overigens ook al meteen in het artikel stond...

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2006 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ani Difranco is een COOL wijf!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jaaaaaaa!

Sjonge jonge, in een mail van de repro (readerverkoop enz.) van school stond deze zin:
Quote:
For the mail means this that if you post have that day he at the latest 15.30 at us must be delivered or simply at the last mail round must lie.

:cry:

Dit was de originele zin in de Nederlandse versie

Quote:
Voor de post betekent dit dat als je post hebt die dag hij uiterlijk om 15.30 uur bij ons moet zijn afgegeven of gewoon bij de laatste post ronde moet liggen.

Echt te erg, vraag dan iemand die Engels kan...

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's wel heel ernstig.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd, ik zal zo eens bij ze langs lopen en vertellen dat dat echt niet kan. Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan maak je ook geen goeie indruk in je eerste week! Maar ja als je dat graag wilt doen, go (to the end of) your gang!

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 15:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben er net toevallig geweest, maar ik heb maar niks gezegd. Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb jij trouwens zo'n medewerkerspasje voor gratis koffie? :twisted:

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moet ik nog krijgen, maar ik heb wel een kan met een sleuteltje voor de automaat, das helemaal makkelijk. De werknemerspasjes worden overigens ook opgeladen bij de financiele administratie, alleen kost het ons dan niks. Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 17:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn pasje wordt niet opgeladen bij de financiele administratie, moet je zelf doen waar je je chipknip ook op moet laden naast die telefonistes bij de ingang.
Als je een pasje hebt moet hem maar een keer 'kwijtraken'. Ik betaal wel een nieuwe voor je. Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aha, weer iets geleerd. Als je persee gratis koffie wilt, loop ik wel effe mee, lijkt me beter voor mijn carriere. Knipoog
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2006 18:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom wel een keertje op bezoek! Het lijkt me ook niet goed voor je carriere als je iedere keer dat ik koffie wil meegaat naar de automaat, denk niet dat je dan nog werkt Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2006 19:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Krabbeltje.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur