Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2008 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Chantal Janzen Sekstape!

http://www.badongo.com/nl/vid/705976

Knipoog

De pagina kan niet worden weergegeven.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2008 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmm, bij mij wel...

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 21:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry Sietse, ik ging net offline

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hallelujah van Jeff Buckley is echt verschrikkelijk mooi.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 23:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...ik heb jantje smits lieve oma gekaraoked op z'n opera's in een campingkroeg in de ardennen...

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2008 00:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mathijs schreef:
Hallelujah van Jeff Buckley is echt verschrikkelijk mooi.

Inderdaad. Een nummer wat ik nooit te veel kan horen.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2008 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind dit echt een leuke clip:

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2008 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bijzonder cool!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 20:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, Rutger van Geenstijl op TV.. Da's een beetje gek... Wat 'n mediaconvergentie.

Dit is bovendien de eerste keer dat ik de Gouden Kooi kijk. Wat 'n vreemd programma... Snap er nog altijd niks van.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Die hoeren zijn knapper dan ik dacht'
http://www.amsterdamcentraal.nl/archief/2008/5/27/die-hoeren-zijn-knapper-dan-ik-dacht#c

Een van de betere koppen uit m'n carriere Knipoog
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 18:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig stukje Smiley

(IK zou alleen wat minder ik's hebben gedaan in de opening)

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

na aanleiding van een referentie in southpark (ladder to heaven):

mein gott!
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.luckytv.nl/video_knevelboert.html

Toegegeven, het heeft een hoog 'farting priest'-gehalte..daarom niet minder hilarisch. Staan sowieso een hoop coole dingen op de site.

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van deze moest ik serieus huilen van het lachen:

http://www.dumpert.nl/mediabase/119651/39c8c4b6/helemaal_de_weg_kwijt.html

(Ook van Sander vd Pavert)

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom?! Zo leuk is het toch niet? Hamer

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 10:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhaha
Quote:
Meisje met Down slaagt voor vmbo
Door LAURA ROMANILLOS

MAARTENSDIJK - 'Dit was eigenlijk niet de bedoeling,'' zegt Renée Bentlage uit Langbroek.

Topprestatie van Marlies Bentlage: zij slaagt met vlag en wimpel voor het vmbo. Dochter Marlies ging vooral naar het Groenhorst College in Maartensdijk om gestimuleerd te worden en omdat ze het leuk vond om te leren.

Dat de inmiddels 18-jarige Marlies met downsyndroom in alle vakken op het vmbo zou slagen, had niemand verwacht. De afgelopen tien jaar waren er nog geen tien leerlingen met Down die een diploma in het voortgezet onderwijs haalden.

Het leverde blije gezichten op van de moeder van Marlies, van haar twee oudere zussen, van de administratrice van de school en niet in de laatste plaats van Marlies zelf.

Die buigt zich donderdagmiddag over haar cijferlijst, waar bijna alleen maar voldoendes op staan. Alleen voor het vak bloemschikken prijkt er een 4,7 op de lijst, maar door de 7 die ze eerder haalde komt ze toch nog uit op een voldoende.

Dat ze haar diploma ook echt zou halen, was niet de insteek van de ouders van Marlies. ,,We merkten dat ze graag verder wilde leren. Ze zat op haar 13de een jaar op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen, omdat ze nergens anders terecht kon. Daar leerde ze kaarsen maken, maar ze wilde meer. Haar hersens werden daar niet gestimuleerd,'' legt de trotse moeder uit.

Het is voor kinderen met het syndroom van Down niet makkelijk om regulier voortgezet onderwijs te volgen. Alle scholen hebben toestemming om deze leerlingen te accepteren, maar toch is het in de praktijk moeilijk om een plaats te vinden.

Gert de Graaf, pedagoog en onderwijsmedewerker van de Stichting Down Syndroom, noemt de huivering van scholen begrijpelijk, maar ook zorgwekkend. ,,Scholen denken dat ze weten wat het syndroom van Down is en dat het erg is. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is beter voor de kinderen met Down om naar een gewone school te gaan, ook voor de andere kinderen op een school. Uit onderzoek blijkt dat die laatsten dan socialer worden en meer verantwoordelijkheidsgevoel krijgen.''

Ik ind het toch een beetje zielig voor de mensen die dan zakken, als zelfs een downer je opleiding afmaakt, wat heb je dan nog als excuus?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lol Smiley Ik vind het inderdaad ook niet kunnen, manman, stel je eens voor dat een downer slaagt terwijl je zelf zakt, daar moet je echt de rest van je leven mee gepest worden... Al denk ik dat ik met vakken als bloemschikken ook niet zou slagen... Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je moest een weten Danny... Ik ga dat hier niet posten, is nogal pessimistisch als leraar op een vmbo. Maar het niveau was dit jaar echt zo belachelijk laag, dat ik waarschijnlijk met gokken nog een voldoende had gehaald.

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 02:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar is het grappige filmpjes topic= Iemand zin om te zoeken=

En ook iemand zin om te zoeken hoe ik weer normale toetsenbordinstellingen krijg na dronken op de toetsen rammen= Dus dat ik weer een vraagteken ipv een = krijg=

En ook dat muziekbestanden niet meer haperen in VLC=
En dat ik ze ook gewoon met dubbelklikken aan kan zetten=

Of dat ik normaal- ,)' kan typen, want dit ligt niet aan dronken zijn.

Nee, ik heb gen icoontje rechtsonderin staan met NL voor toetsenbordinstellingen.

Ja, ik heb ook het idee dat het een beetje een mess is.

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 02:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dubbel. Dat bedoel ik dus.

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 08:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Switchen tussen toetsenbord-instellingen: linker-Alt + linker-Shift Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yes!! Het werkt, thanx! Weer wat geleerd Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ctrl shift werkt ook!

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moest nog eens online dit. Van Berlijn een aantal jaren terug. Jammer dat ik niet meer materiaal had. Compleet met spelfout...

koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had er op zijn minst een nummer van Hellacopterboobfuck onder gezet, The black forest bijvoorbeeld.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 09:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
What would you do, when the Black Forest's on fire...?
Would you try, to extinguish the fire
or would would you run, to the Fernsehturm,
to have a better view at the fire in the Black Forest..!?

Blijft een classic, vreemd dat dat nummer nooit in the charts heeft gestaan...

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 09:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, toch een classic. Heeft zeker een weekend door mijn hoofd gegonsd. Een andere:

Quote:
Is er hier een party want ik vind het hier niet leuk..
het enige in mijn handen is een biertje en een peuk..

Hoe ging die ook al weer verder..

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet Berlijn, maar deze is van jaren eerder, op de melodie van Eminem - Stan
Quote:

De grond voelt koud het is zo donker,
hoe kom ik hier terecht,
ik ruik naar bier en kots en peuken,
jezus, is dit echt,
waar moet ik heen, ik ben 't vergeten en
hoe heet ik ook al weer,
heb geen zin om te denken, mijn hoof doet pijn,
mijn hoofd doet keihei zeer.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 10:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:
Inderdaad, toch een classic. Heeft zeker een weekend door mijn hoofd gegonsd. Een andere:

Quote:
Is er hier een party want ik vind het hier niet leuk..
het enige in mijn handen is een biertje en een peuk..

Hoe ging die ook al weer verder..

Quote:
Wat is dit voor een feestje want ik vind het helemaal nix...
Want er is eenmaal geen party...zonder partystix!!

Party..party..party!!

Wat hebben we eigenlijk een hoop potentiele hits geschreven...Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een hit is een hit, ook al verkoop je niet veel platen....Ik streef niet naar roem onder het klootjesvolk, ik ben een artiste
Quote:
wo ist mein bratella
der ist mal in mein hoos
ist es eine kleine
nein der is ja riesengross

en verder weet ik niet meer
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En:

Quote:

Als ze me vragen wat ik doe..
Dan schreeuw ik HORECA!

H O R K! H O R K!..etc. etc..

Ging het trouwens niet ongeveer zo verder?

Quote:

Ich ware lezt im Deutschland.
Und jemand fragte mir..

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
ist das ein bratella
oder ist das eine bier

h.o.r.k. man, dat nummer heeft echt skihutpotentie! Zou wel een stuk of tien ingewikkelde ironische lagen opleveren.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 13:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Ich habe es nicht gewusst
aber ich habe ein grosse wurst
Meine name das is .... und mein bier der ist mal hier...

Oh Nieeeehieeels! Wanneer is die studio vrij? Smiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net heerlijk in planee gegaan bij Zeewolde. Superwindje, lekker windsurfen op een vrijdag waarop je anders ligt uit te brakken, top Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 20:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jaja, de Weekend heeft een schokkende ontdekking gedaan; de AHfiliaalchef uit de reclame is een acteur
Ik zie nu in gedachten ineens mensen door de AH lopen, op zoek naar die filiaalmanager en dat Marokkaanse vakkenvullertje. En bij de vleesafdeling wachten tot er een gospelkoor begint te zingen. Achter ieder pak griesmeel een smurf verwachten. Door de winkel rennen om de hamsters voor te zijn. De hele dag in hun tuin omhoog staan te kijken wanneer het Welpievliegtuig overvliegt. Om dan ineens in de Weekend te lezen dat het allemaal nep is. Arme mensen.

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 11:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mijn god, zouden mensen dat dan echt gedacht hebben? En als mensen dat al geloven, wat geloven ze dan nog meer?

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 17:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In mijn vorige AH (Utrecht, Twijnstraat) hebben oude huisgenootjes hm wel eens gezien. (Jahaaa, hij doet ook boodschappen!)

Ik heb vandaag gezweet als een otter! Niet normaal, het was zó benauwd. Zo ongeveer -> Zweet

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 18:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh wat een heerlijk aspergesoepje weer. De laatste van het jaar alweer Huilen

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://edition.cnn.com/2008/US/07/07/sclicense.plates/index.html
Toch wel opmerkelijk, een lokale overheid die christelijke nummerplaten wil uitgeven.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn overheerlijke ronde, rijpe, rode, glimmende tomaatjes zijn verdwenen! Vermist! Foetsie! Weg! Huilen

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur