Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke member zag je het laatst?
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Surfer, die kwam zojuist nog even mijn kamer binnen wandelen.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet, zit naast me op mijn stage Smiley
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

SavageNL schreef:
Buzzin Hornet, zit naast me op mijn stage Smiley
3 keer raden wie ik als laatste heb gezien lachen

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vandaag MelK! Op school.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San. En daarvoor BrownB, maar dat is alweer even geleden en hij is bovendien nog geen lid op 't nieuwe forum geloof ik..

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

cel en vandaag heb ik mee kleding gekocht met Marinho.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 23:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel. Al probeerde ik niet te kijken...maar dat is niet gelukt. Het leukste vond ik toen hij net de trein mistte en ik niet.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2005 04:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb pim jan en nog iemand die ik niet bij naam ken en ik heb volgens mij jan nog van de grond opgeraapt omdat die zatlap omviel lachen (b)

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2005 06:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook iemand gezien die ik niet bij naam kende vandaag. Heel vreemde ervaring. Die liep gewoon zomaar over straat. Had jij dat ook?

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2005 10:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kon hem niet zo goed verstaan, maar als het goed is Mojo Jojo? De zoon van Udo.
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2005 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Ik heb ook iemand gezien die ik niet bij naam kende vandaag. Heel vreemde ervaring. Die liep gewoon zomaar over straat. Had jij dat ook?

nee, was in plein79 en ik ken hem wel van vaker zien en pim en jan stonden erbij. Als ik zijn naam hoor weet ik ook wel wie het was. Maar was wel apart dat jan in een keer voor je langs achteruit op de grond valt lachen

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 15:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snapte het wel maar het klonk zo grappig: "Ik zag iemand van wie ik zijn naam niet wist."

Lijkt me idd trouwens echt iets voor Jan. lachen

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij was het coppens ofzo die erbij stond, de foto in het fototopic lijkt erop Knipoog

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet schreef:
volgens mij was het coppens ofzo die erbij stond, de foto in het fototopic lijkt erop Knipoog
Klopt dat was ik. Ik was daar met Pim Jasper en vallen en opstaande Jan.
Ik moest van Mathieu jan naar buiten brengen maar daar had ik geen zin meer in. Ik ben hem op een gegeven moment gewoon genokt.
En toen ben ik weer op de party beland in de gasthuisstraat.
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 23:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

whahaha, ja jan was echt ver weg Smiley Maar dat is ook te lezen in het foto topic. ACh, zolang die het maar gezellig heeft gehad he

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 11:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Andre. Vanochtend in de trein. Is helemaal geen lid van het forum, en heeft er waarschijnlijk ook nog nooit van gehoort. Maar hij heeft samen gewerkt met MelK. En ze zijn daardoor een beetje op elkaar gaan lijken. Knipoog

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag afgelopen vrijdag Floor nog in een bushokje zitten, in Rosmalen, en ik kwam voorbij gereden met m'n motor

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[font=Arial]Haha, vet. Smiley[/font]
Lauw
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goodvibe (A) . Mijn broerlief, die we net opgehaald hebben van Schiphol!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 18:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San.

En Lode, maar die is hier nog geen lid geloof ik..

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 22:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie de laatste tijd Walter nogal eens - we zijn allebei aan het stressen voor ons afstuderen en zitten dan wel eens op 3 meter van elkaar in de maquettewerkplaats. Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey, ben je er morgen ook, anders kom ik wel effe langs, ik moet werken tot half 1, ik moet sowieso weer eens met Geertjan bijkletsen...Smiley
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Denk het wel - ben 's ochtends wel eerst thuis achter de computer bezig waarschijnlijk [zoals nu]
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2005 22:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anders mail me morgen maar effe, dan zie ik wel wat ik doe.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2005 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

MelK. Maar eigenlijk was hij te druk met het spotten van lekkere wijven.

Marten
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2005 21:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ferry, in september vorig jaar. Veel te lang geleden dat ik iemand heb gezien, dus Marijn/Sanne en/of Ferry, wanneer zien we elkaar weer? Smiley
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2005 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thomas vorige week met het stappen, maar hij deed kei stom en liep snel weer dronken achter een meisje aan.

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2005 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel,

Maar ik keek liever naar de mooie meisjes die ik aan het spotten was voor de hoofdrol in mn nieuwe film... uiteraard...bijna elk meisje is mooier en aangenamer om naar te kijken, in vergelijking met Michel...

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2005 14:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Andre. Vanochtend in de trein. Is helemaal geen lid van het forum, en heeft er waarschijnlijk ook nog nooit van gehoort. Maar hij heeft samen gewerkt met MelK. En ze zijn daardoor een beetje op elkaar gaan lijken. Knipoog

Zeg wil je weleens normaal doen, jij schobbejakl. Mij een beetje vergelijken met die ADHD-kikker van een Andre? Nooit, dat nooit! Je lijkt zelf op Andre.

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2005 19:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zag ik daarnet Arie voor de AH in het centrum lopen maar ik kan er naast zitten
Arjan
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar? In Tilburg? Ik liep gister avond rond half 9 langs de AH aan de Heuvelring (die nieuwe) dus dat zou kunnen Smiley
T AKA Thomas
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja daar ja Smiley

Ik haalde je in op de fiets, ik keek zo eens om en dacht, hee die ken ik ergens van! Ohja OP natuurlijk!
Arjan
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm dat is me dan niet opgevallen. Ik werd namelijk afgeleid door 10 chineese gastjes die elk met 10 kartonnen pakken van 2 liter water uit de AH gelopen kwamen!
Hicks
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 19:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb gisteren ook Arjan gezien, heb hem zelfs nog een hand gegeven.

Denk alleen dat hij echt geen enkel benul had wie ik was...Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lachen Het duurde inderdaad even voor het kwartje viel maar uiteindelijk had ik 'm door (na wat hulp van Sander) Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Berry, toen ik DDR geheugen van hem kocht.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2005 19:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

MelK, maak deze tekst af:

'Ik ben de melk in je koffie
een ouderwets kwajochie.
Neergestreken in je hoofd
in mijn sprankelende witte kloffie.'

:lol

En ja, Dreetje is hier voor verantwoordelijk.

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2005 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

MelK, met een lelijke trui aan.

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2005 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag net Maarten op tv.

Of telt dat niet?

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2005 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag Maarten ook al in de Elle girl of zoiets staan lachen met een interviewtje Smiley
Maar even afgezien van Roalt, zag ik als laatste Arie IRL.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur