Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke member zag je het laatst?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik? Dan zie je niet veel mensen van het forum...

Ik ook niet trouwens, BrownB was de laatste. Zijn ware aard kwam naar boven tijdens een potje Silent Hill 4 Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie ik ook niet.

Binnenkort pilsje Marijn?Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 21:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfff, je hebt mij een week geleden nog gezien! Whatever

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ohjah is waar ook William, sorry Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Apology accepted Knipoog

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2007 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag net Pim in z'n swift, ik zelf was lekker aan het cruisen op m'n cruiseboard. Duurde wel effe voordat ik hem herkende, ik was nl. eerst aan het checken welk type swift het was. Smiley
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2007 06:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor, gisteren in dat café van Zuylen. Ik wilde ergens iets drinken en de batterij van m'n camera oplaten en toen zag ik je voorbij lopen. Maar het was een beetje druk.

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 02:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel, je krijgt de groeten van Linda. Ik zag 'r vanmiddag, ze blijkt al 3 jaar bij me in de straat te wonen Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 08:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ahja, Michel was bij CCCP op kantoor... Lag toen nog met een mad kater in bed te rotten... Anders zou ik hem voor het laatst gezien hebben... Thijs, Tom, Koos en Floor niet meegenomen.

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Ik wilde ergens iets drinken en de batterij van m'n camera oplaten .

Ik dacht al dat ik iets zag vliegen Bwhaha

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Floor, gisteren in dat café van Zuylen. Ik wilde ergens iets drinken en de batterij van m'n camera oplaten en toen zag ik je voorbij lopen. Maar het was een beetje druk.

Waarom heb je geen hoi gezegd? Zo druk was het nou ook weer niet!
He, hoe kan ik jou niet gezien hebben dan? Smiley Zat je in het cafe gedeelte?
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Ahja, Michel was bij CCCP op kantoor... Lag toen nog met een mad kater in bed te rotten... Anders zou ik hem voor het laatst gezien hebben.

Klopt, I was there. Maar ga je daar nu definitief weg? Het lijkt me een leuke plek om te werken.

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Michel, je krijgt de groeten van Linda. Ik zag 'r vanmiddag, ze blijkt al 3 jaar bij me in de straat te wonen Smiley

Aha, ik zie haar binnenkort vast wel weer ergens op een familiefeest.

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2007 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:
Eva schreef:

Waarom heb je geen hoi gezegd? Zo druk was het nou ook weer niet!
He, hoe kan ik jou niet gezien hebben dan? Smiley Zat je in het cafe gedeelte?

Nee, ik liep langs, niet binnen geweest. Was op zoek naar een rustig, leuk café-tje om mijn accu op te laten en daarom gewongen koffie te drinken. Maar ik zag dat het nogal druk was en zag er uit als een pakezel (rugzak, cameratas, statief), dus ben bij de buren gaan zitten. Dat was een shabby café, maar ik kon er wel goed mijn accu opladen.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2007 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marijn, helaas net toen ik weg ging uit de Caroussel. Had nog wel een biertje gelust van je Smiley Je was dan ook zo galant om het te vragen Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2007 23:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sarcasme is een mooi iets. zwaai

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2007 23:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik geloof dat ik gisterenavond laat Eva en haar vriendje in Utrecht zag lopen vlakbij cafe 't Oude Pothuys.

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
om mijn accu op te laten

Doe je dat nou expres?

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja, dat jullie provinciaaltjes in Den Bosch nog niet toe zijn aan het oplaten van accu's, wil niet zeggen dat dat in de Randstad nog geen gemeengoed is...

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, zo... ik loop wat achter ja bloos Ik ga het dan maar snel proberen!

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ohja, ik kwam Bram en Lonja weer eens tegen bij de AH vrijdag. Smiley En zaterdag stond Maarten opeens bij ons voor de deur. Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 18:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Sarcasme is een mooi iets. zwaai

Dat was geen sarcasme, ik vond het serieus helaas. Vind t altijd gezellig om bier met je te drinken Tongsmiley

Ik zag net een oud member, namelijk Piet Smiley In de bus naar het station en op het station en in de bus naar vught even bijgekletst Smiley

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2007 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Al een tijdje niemand gezien eigenlijk.

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook niet eigenlijk, op de geijkte paar mensen na dan...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik durf niet in Bos en Lommer te komen.

Kom jij maar weer naar utreg
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2007 03:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beatle kruipt zo bij mij in bed, wanne gek Hamer

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 09:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva heeft gister bij mij m'n mp3 collectie leeg geplunderd. Die zien we nooit meer teeeuurug Knipoog

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 09:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je al geprobeerd of FCS werkt? Ik ga vnd updaten Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 10:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Heb je al geprobeerd of FCS werkt? Ik ga vnd updaten Smiley

Ben 'm nu aan het installeren, tot op heden zonder problemen Smiley

ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2007 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse - op z'n vaste kruk in de Altstadt Smiley Hij is er altijd als ik weer eens binnen kom wippen . . .
San
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Nov 2007 18:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een member die hier al jaren niet meer actief is namelijk Joost. Was met hem naar Strp. En heb Michel ook nog gezien Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 22:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse!

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 00:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva! de volgende keer wel even gedag zeggen als je gaat he. Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag Ivo of Koos van koos en ivo afgelopen maandagavond (of was het nou zondagavond) op station Den Bosch wachten op de IC naar Utrecht. Als het zondag was, dan was het de IC van 19:38, en als het maandag was, dan was het de IC van 20:53.

Duss.....

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 18:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en vanmorgen zag ik sanne die rijles had

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 10:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik geloof dat ik vanochtend Floor zag fietsen op de Zeedijk met een rood jasje aan. Ze keek nogal bedenkelijk. Smiley

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 17:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

RJ gisteren, in zijn rol van Leraar op het vmbo waar hij lesgeeft.

En volgens mij spotte ik vorige week Maarten in de trein tussen A'dam en Utrecht, een eindje verderop in de coupé.

RAWK!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 19:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Ik geloof dat ik vanochtend Floor zag fietsen op de Zeedijk met een rood jasje aan. Ze keek nogal bedenkelijk. Smiley

En ik laatst heel vroeg op de Nassaukade! What's that girl up to...? uhmmm

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb in Den Bosch laatst prins geert zien lopen en volgens mij ook een keer Dennums.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2008 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maarten met zijn camera, een week of 3 terug op Utrecht Overvecht.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur