Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke member zag je het laatst?
San
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2008 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gister werd ik in Plein begroet met een kus op mn wang. Ik kwam er later pas achter dat het Jan was!

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2008 20:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En mij vergeet je weer even te vermelden? Boos
San
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2008 22:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry schat Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2008 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag vorige week zondag Meentje in de Kwantum in Tilburg geconcentreerd de schappen af speuren.

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag gisteren volgens mij jorisd met gitaar op Utrecht Centraal staan, maar geloof niet dat hij hier nog wel eens komt.

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2008 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Probeerde 'ie zo nog een beetje geld te verdienen? Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 01:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij zal wel gespeeld hebben met Aqua de Annique. Wat erg goed loopt zie overigens. Als je de tijd hebt, ff uitchecken zou ik zeggen!

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2008 04:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Michel schreef:
Ik geloof dat ik vanochtend Floor zag fietsen op de Zeedijk met een rood jasje aan. Ze keek nogal bedenkelijk. Smiley

En ik laatst heel vroeg op de Nassaukade! What's that girl up to...? uhmmm

Ja Tom, dat was heel raar dat ik jou tegenkwam! Maandagochtend 9 uur, ik ging werken, what were YOU up to? Smiley (En waarom was je niet in Club 8 vanavond?)

En Michel. Op de Zeedijk? Ik kan me echt niet meer herinneren wat ik daar deed, maar ik zal het wel geweest zijn aangezien ik tegenwoordig een rood jasje draag. Smiley
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag Michel vanochtend in de trein naar A'dam.

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 18:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:

Ja Tom, dat was heel raar dat ik jou tegenkwam! Maandagochtend 9 uur, ik ging werken, what were YOU up to? Smiley

Ik fiets zo naar Campus TV, niet zo gek toch? Knipoog Ik dacht dat jij altijd via de Kinkerstraat naar je werk fietste...? En zo vroeg?!

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Ik zag Michel vanochtend in de trein naar A'dam.

Je zag me niet alleen, we hebben zelfs gepraat. Smiley En Eva had een felgroen jasje aan. Smiley

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Gister werd ik in Plein begroet met een kus op mn wang. Ik kwam er later pas achter dat het Jan was!

Ik? weet van niks?
San
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2008 18:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je was het toch echt! Ik dacht eerst van huh??? en toen van wtf dat is Jan van Swaaij!

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ehm, Ik heb op paaspop zowel Ruud als Eva gezien. welke van de als laatste weet ik echt niet meer...was ondanks het uitermate belabberde programma een erg geslaagd festival.

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb Eva nog met d'r vriend naar paaspop gebracht, van den bosch naar schijndel Smiley.

Ik vond het en suf festival, vooral zondag. Zaterdag nog wel 1 goede band gezien en zondag was het 24 uur hossen en zuipen.
Lege en platte onzin, blij dat ik er niet voor hoef te betalen. Ik denk dat ik er volgend jaar sowieso niet meer heen ga, verspilling van m'n tijd. Had ook in bed kunnen blijven liggen.

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 18:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je alleen goede muziek wil en niet hossen en zuipen ben je denk ik sowieso niet thuis op een festival. Het programma op paaspop was dit jaar wel echt droevig, maar ik heb dus wel lopen zuipen en feesten en me kostelijk vermaakt zoals ik al zei.

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 18:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik iedere dag 1 bijzondere band kan zien, ben ik al tevreden.
En dat kan bijna op ieder groot festival wel, behalve paaspop. Dit sloeg nergens op. Het hoogtepunt was Guus Meeuwis zondag en Fiction Plane zaterdag. En dan nog te bedenken dat Guus Meeuwis bagger is Smiley. 70 euro voor deze onzin gaat toch veel te ver.

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 18:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ja, op zich heb je wel gelijk, maar dit is toch ook de 1e keer dat het programma zo zaad was? normaal staan er toch wel een paar grote en vette acts? was voor mij de 1e keer, ging puur voor het feesten in een festivalomgeving. dat het programma zo kut was wist ik al toen ik een kaartje haalde. Alleen wel erg jammer dat turbonegro verstek moest laten gaan. Dat was het enige wat ik graag wilde zien.

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan hoef je toch ook geen bands te boeken. Ik had eigenlijk best vaak, dat ik het gewoon vervelend vond dat er een band stond te spelen. Veel liever gewoon gezellig aan de bar gehangen met een achtergrondmuziekje Smiley

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag RJ, Ruud en Sietse.

Maar ik vond het ook een beetje een raar festival. Het ziet er mooi uit en er is naast de tenten waar optredens zijn, genoeg te doen. Qua professionaliteit heeft het wel potentie. Verder is het klein en knus. Maar die sfeer! Niet te doen. Ik werd een paar keer door onbekenden naar de bar gehost, iedereen duwt elkaar maar opzij als ze er langs moeten.. Niet echt gemoedelijk. Ik vond de line up ook bagger en het weer was helemaal verschrikkelijk. Wel leuk: het kroegje backstage.

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2008 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:

Lege en platte onzin.

Dude, het is een festival, geen Carré.

Vond Paaspop weer grenzeloos briljant. Ook al heb ik maar 1 echt vette band gezien (Claw Boys Claw). Voor de rest was het wel aardig. Nog samen met een maat van me Highway To Hell staan verkrachten bij de hardrock karaoke, omdat de vrouw het wel grappig vond om ons op te geven.

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij was Willem aan het filmen bij de opening van 'het huis op de rotonde' van mn oom; ik ken alleen die foto die maarten had gemaakt en daar vond ik hem op lijken;

istie eigenlijk wel een member hier? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Nog samen met een maat van me Highway To Hell staan verkrachten bij de hardrock karaoke, omdat de vrouw het wel grappig vond om ons op te geven.

HAHAHAHA, was jij dat? Ik wilde me net op gaan geven voor een AC/DC klassieketje. zat te twijfelen tusse highway to hell en whole lotta rosie.
Toen werd highway to hell ineens aangekondigt, dus dacht, dan laat maar.
tijdens het nummer hadden ik en een vriendin het erover dat ik het beter zou doen. Smiley Ik stond alleen te ver weg om je zonder lenzen te kunnen herkennen. heb trouwens ook bar weinig naar het podium gekeken.

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 14:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
istie eigenlijk wel een member hier?

Willem is geen member hier, maar het kan goed zijn dat je hem in tilburg zag.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Volgens mij was Willem aan het filmen bij de opening van 'het huis op de rotonde' van mn oom

Dat huis in Tilburg? Heeft jouw oom dat bedacht? Ik vind dat zo'n vaag project hè! Er stond een heel artikel over in de NRC-next, maar die kunstenaar leek helemaal niet uit te kunnen leggen wat het achterliggende idee was, behalve dat het leuk was dat dat huis dan iedere keer ergens anders stond Nietlachen
Je zou er zo in kunnen wonen maar dat mocht dan weer niet.

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Volgens mij was Willem aan het filmen bij de opening van 'het huis op de rotonde' van mn oom; ik ken alleen die foto die maarten had gemaakt en daar vond ik hem op lijken;

Yep. Dat was hem... Op bdtv.nl staat het (nogal gekleurde) filmpje. Maareh... John Körmeling is jouw oom???

Lonja: Precies. Dat is ook het vette...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 18:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

O cool, je ziet me ook staan in het filmpje; zoek maar Knipoog
De broer van mn moeder, tja, oom dus Tongsmiley
John is van de no-nonsense, niet altijd dat kunstenaars-gezever, het draait rond, staat elke dag op een andere plek (draait in 20 uur een rondje) en is een doorzonwoning.
Dat het in lijn is met de kermiscultuur in tilburg, het lollige, de rijtjeshuizen aan de hasseltstraat waar de rotonde aan ligt etc etc.
Maar nu dit klaar is kan die zich helemaal storten op 'Happy Street', het Nederlands paviljoen op de wereld expo in Shanghai, ik vind het allemaal wel vet Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dat is cool Smiley. Koos heeft pas een opiniestuk geschreven in het Brabants Dagblad erover. En het is zijn favoriete kunstenaar Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2008 18:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Damn, dat is cool Smiley. Koos heeft pas een opiniestuk geschreven in het Brabants Dagblad erover. En het is zijn favoriete kunstenaar Smiley

Ik heb het er inderdaad wel eens met koos over gehad hier, staat dat stuk online?

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 14:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij stond Xurk naast me in de bus, toen hij op Oudenoord instapte, in Utrecht dus.
Afgelopen donderdag om +/- 17:00.

Zeker weten doe ik het niet.

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 15:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee, dat kan ik best zijn geweest inderdaad!! Mijn afstudeerplek is in de HU aan de Oudenoord en ik vertrek altijd tussen 17.00u en 17.15u... Eigenlijk moet ik het dan haast wel geweest zijn Smiley

Hoe heb je me dan toch herkend? Ik heb hier volgens mij al jaren geen foto's meer gepost lachen

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat je toch nog wel lijkt op die persoon op je usericoon Tongsmiley

Het was inderdaad rond die tijd, ik vetrok om 17:00 vanaf Nijenoord, dus zal iets over 5 geweest zijn.
Stapte overigens weer uit net voor het Neude.

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2008 18:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jasper, op de Empelse dijk volgens mij

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zag ik gisteren Kobuz fietsen in Eindhoven / Heezerweg, maar het regende hard, mijn lenzen zaten scheef en er zat gel in mijn ogen, dus ik kan het fout hebben.

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 09:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hee, daar kom ik ook bijna iedere dag.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe, yup, toen ik snel snel naar huis wilde door de hoosbui zag ik in een flits Laurens uit een straat komen, was alweer voorbij toen ik dacht: "he, dat was Laurens" Smiley

Met het PSV kampioenschap Sietse gezien, die weer mensen kent die ik ken.

En gister (of eergister) fietse volgens mij een gehaaste Rob voorbij op de Vestdijk.
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

japsr, op jazz in duketown zondag
San
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maurice, jij kwam tot twee keer aan toe langs de Uilenburg gelopen. En ik heb tot twee keer aan toe geroepen, maar je was te ver en hoorde me niet Boos

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2008 19:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mathijs b en op het station in db Michel

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 19:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Hehe, yup, toen ik snel snel naar huis wilde door de hoosbui zag ik in een flits Laurens uit een straat komen, was alweer voorbij toen ik dacht: "he, dat was Laurens" Smiley

Met het PSV kampioenschap Sietse gezien, die weer mensen kent die ik ken.

En gister (of eergister) fietse volgens mij een gehaaste Rob voorbij op de Vestdijk.

ow, was dat bij PSV? ik sprak je vriendin gisteren en Marjolein, maar we konden ons niet meer herinneren of het bij PSV was of met koninginnedag...
ik kan het me eerlijk gezegd sowieso niet herinneren... Engeltje Zweet

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur